Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LOL! @ hierboven Maargoed, mooi report. Salvia moet inderdaad mindblowing zijn, heb het zelf nog nooit gedaan maar de interesse in de drug word wel steeds groter en groter... de bestelling is daarom onderweg! (een paar gram bladeren, 1g (5x) en 1g (10x) Als eerst zal ik de bladeren benuttigen en mijn gevoeligheid testen vooraleer ik aan de extracten begin ookal denk ik dat de bladeren weinig invloed op me zullen hebben. Informatie en gebruikers reports hebben mij overtuigd, de drug is niet te onderschatten ook al is het legaal en makkelijk te verkijgen. Maar zolang de sjamaan in vrede komt is de drug denk ik een groot plezier, anders stop ermee. (een rapport zal volgen..)"
"First post! Hier een paar tracks waar ik heerlijk op kan spacen! Enter the world of filth. Smerige track van shekel, nieuw opkomend talent uit Israel (niet aan te raden tijdens het trippen ) Bass. Reggae vocals, gewoon heerlijk. Dubdip (rico van opgezwolle!) Omdat opgezwolle de shit is. The Widdler, standaard in de playlist. Eminem, blijft vet! Heb laatst z'n cd's weer eens boven gehaald MENTALL May jah be with you. Zo. Voer voor je woefer and your mindddd"