#1
try renoise
buzzrider zei:En waarom nu al niet dan ?djstayla zei:Zijn er hier op het forum ook andere gebruikers die muziek maken met Fruityloops, FL Studio??
Zoja post hier dan je eigengemaakte nummers onder invloed van..... of nuchter![]()
Ik zal binnenkort wat droppen wat ik laatst gemaakt heb na een paar joints![]()
![]()

psychopsychedelic zei:try renoise

Klinkt niet slecht, wat meer variatie in je drums zou wel mogendjstayla zei:
geox zei:http://www.zshare.net/audio/5435395735612196/ -> nummertje techhouse
http://www.myspace.com/mikroschoft -> tekno
Klinkt niet slecht, wat meer variatie in je drums zou wel mogendjstayla zei:![]()
Laat me weten wat je van mijn muziek denkt, ben nog maar 5 maand bezig met fruityloops
wel aardige darkpsydirtbag zei:ja ik!:P
ik maak psytrance en soms drum n bass.
hier een rauw voorbeeld
als ^die^ het niet doet: http://www.youtube.com/watch?v=dThPykJmxjM&fmt=18

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."