updateBeanhead zei:
Nathaniel zei:
Super leuke hobby, lekker frutselen met floepie floepsIk maak alleen nooit af waar ik aan begi

En waarom nu al niet dan ?djstayla zei:Zijn er hier op het forum ook andere gebruikers die muziek maken met Fruityloops, FL Studio??
Zoja post hier dan je eigengemaakte nummers onder invloed van..... of nuchter![]()
Ik zal binnenkort wat droppen wat ik laatst gemaakt heb na een paar joints![]()
buzzrider zei:En waarom nu al niet dan ?djstayla zei:Zijn er hier op het forum ook andere gebruikers die muziek maken met Fruityloops, FL Studio??
Zoja post hier dan je eigengemaakte nummers onder invloed van..... of nuchter![]()
Ik zal binnenkort wat droppen wat ik laatst gemaakt heb na een paar joints![]()
![]()

psychopsychedelic zei:try renoise

Klinkt niet slecht, wat meer variatie in je drums zou wel mogendjstayla zei:
je bent nog dommer dan achtereind van een varkenHolden zei:Aan alle FL-users..alle respect maar schakel gvd over op Ableton Live Suite 8![]()
endor zei:Het schijnt wel te zijn dat fruity loops 9 er vrij bekakt uit ziet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."