Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFruityloops producers

Fruityloops producers

143 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
endor zei:
Moest windows vista nu eens wat beter kunnen omgaan met een keygen..
Haha , neen ik koop geen FL.
Ik heb het gekraakt.
Ik ben dan ook niet de meest legale persoon in de wereld.
Klik om te vergroten...

Ik wou al zegge. =p

Maruh.. Ik heb geen problemen gehad met Vista en een keygen.. Ik run atm Win 7 en daar is ook geen probleem mee.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
TeKNoZem zei:
endor zei:
Moest windows vista nu eens wat beter kunnen omgaan met een keygen..
Haha , neen ik koop geen FL.
Ik heb het gekraakt.
Ik ben dan ook niet de meest legale persoon in de wereld.
Klik om te vergroten...

Ik wou al zegge. =p

Maruh.. Ik heb geen problemen gehad met Vista en een keygen.. Ik run atm Win 7 en daar is ook geen probleem mee.
Klik om te vergroten...

Ik zit momenteel met het probleem dat hij wel gekraakt is maar ik moet nog een aantal stappen ondergaan
Als ik FL opstart komt er een scherm tevoorschijn , als ik op ok klik , ga ik direct online wat ik eigenlijk moet vermijden.
Dus sluit ik het gewoon , en ik kan alleen mijn project exporteren als mp3.
En ik kan het dus niet opslaan als project , vandaar dat mijn muziek vrij simplistisch is voor het moment.
Maar nu weet ik helemaal niet hoe ik verdomme hem perfect moet gekraakt krijgen.

Oja , over dat venster dat verschijnt , daar staat op : you seem to be a registerd user but your password is not valid anymore
Ofzo iets.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaag.. Heb je geen .reg file bij je FL8 gekregen?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#4
TeKNoZem zei:
Vaag.. Uhm.. Ja, err. Ik PM je zo wel ff met een link naar een zip, daar zit een .reg en een .dll file in. Ik heb er ook een readme bij gegooid hoe je 't moet installeren.
Klik om te vergroten...

Danku dat is zeer vriendelijk !
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
endor zei:
TeKNoZem zei:
Vaag.. Uhm.. Ja, err. Ik PM je zo wel ff met een link naar een zip, daar zit een .reg en een .dll file in. Ik heb er ook een readme bij gegooid hoe je 't moet installeren.
Klik om te vergroten...

Danku dat is zeer vriendelijk !
Klik om te vergroten...

Geen probleem. =)
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#6
alcoholist zei:
Holden zei:
Aan alle FL-users..alle respect maar schakel gvd over op Ableton Live Suite 8 :wink:
Klik om te vergroten...
je bent nog dommer dan achtereind van een varken :wink:

fruityloops kan je dingen doen,die onmogelijk zijn,FL is fucking god!

alleen binnnen 2 maandjes kan je dat natuurlijk niet allemaal uitvogelen :wink:
dus schaam je voor die uitspraak
Klik om te vergroten...

Ik heb geen reden om mij te schamen omdat ik andere mensen hun mening respecteer.
Jij daarentegen noemt mij, zonder me te kennen, nog dommer dan het achtereind van een varken..Ik ga er mijn slaap niet voor laten :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#7
Holden zei:
alcoholist zei:
Holden zei:
Aan alle FL-users..alle respect maar schakel gvd over op Ableton Live Suite 8 :wink:
Klik om te vergroten...
je bent nog dommer dan achtereind van een varken :wink:

fruityloops kan je dingen doen,die onmogelijk zijn,FL is fucking god!

alleen binnnen 2 maandjes kan je dat natuurlijk niet allemaal uitvogelen :wink:
dus schaam je voor die uitspraak
Klik om te vergroten...

Ik heb geen reden om mij te schamen omdat ik andere mensen hun mening respecteer.
Jij daarentegen noemt mij, zonder me te kennen, nog dommer dan het achtereind van een varken..Ik ga er mijn slaap niet voor laten :grin:
Klik om te vergroten...

Toch heeft hij wel gelijk. Geen enkele fatsoenlijke producer geeft z'n tools de schuld.

Zeggen dat mensen over moeten stappen van een complete DAW naar een andere is belachelijk, vooral na jaren met hetzelfde gewerkt te hebben.
FL heeft mss een beetje een noob-sfeer om zich heen hangen, maar dat is ook alleen omdat 't een goedkoop programma is. Er zijn een hoop grote producers die FL gebruiken, en die zweren erbij.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#8
1. Ik ben geen fatsoenlijke producer
2. Ik geef geen enkele tool de schuld
3. Als je tussen de regels kan lezen, wat niet zo blijkt te zijn, weet je dat ik daarmee niet bedoelde dat iemand MOET overstappen, ieder zn ding..

4. Read between them fucking lines (indien mogelijk)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Holden zei:
1. Ik ben geen fatsoenlijke producer
2. Ik geef geen enkele tool de schuld
3. Als je tussen de regels kan lezen, wat niet zo blijkt te zijn, weet je dat ik daarmee niet bedoelde dat iemand MOET overstappen, ieder zn ding..

4. Read between them fucking lines (indien mogelijk)
Klik om te vergroten...

Den heeft het in je eige logica niet eens nut om dat soort bullshit uit te spouwe in een FL producer thread.
Met de schuld geven bedoel ik neit direct FL de schuld geven omdat jeer niet mee kan werken, ik bedoel het meer in de zin van, wat met Ableton kan, kan met FL ook. Ligt er maar net aan wie je erachter zet, en wat diegene fijner vind.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#10
Holden zei:
1. Ik ben geen fatsoenlijke producer
2. Ik geef geen enkele tool de schuld
3. Als je tussen de regels kan lezen, wat niet zo blijkt te zijn, weet je dat ik daarmee niet bedoelde dat iemand MOET overstappen, ieder zn ding..

4. Read between them fucking lines (indien mogelijk)
Klik om te vergroten...

Je moet je niet direct zo aangevallen voelen.
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ga er ook geen moeite meer in steken :grin:

"Jij bent nog dommer dan het achtereind van een varken."
"Wat jij zegt is bullshit"

Als mensen zoiets onterecht uitkramen weet ik genoeg :wink: Succes met FL :grin:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#12
oke,laat eens wat horen :wink:
maakniet uit wat voor genre,het gaat om de kwaliteit,


ik ben beniewd :wink:
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#13
en ja,die uitspraak was mischien een beetje onbeschoft,maar verder ga ik niet in discussie over FL,alleen omdat dit prgramma gratis tedownload is,Qua demo,hoef het niet gelijk amateur te zijn,omdat al die sukkels ermee werken die iets willen proberen,

sorry voor mijn onbeschofte uitspraak
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb in die map : flstudio8.0instal
Patch (fixed) (ook een instal van fl)
File_id.diz
trsh (systeeminformatiebestand)
Meer heb ik echt niet.
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#15
http://www.electrobel.be/artist/5092
f
fernwehLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wat een mooie muziek, Timmaniac. :rockband:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Zit vette shit tussen, keep going :)
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#18
is hij er ook hoor :mrgreen: :rockband:
D
DreesLid
01-01-2024, 00:00
#19
ja ik produceer ook met FL studio. Ik maak hardstyle en af en toe hardcore.

http://www.myspace.com/beastbemmel

nog nooit iets gemaakt onder invloed, maar dat gaat nog wel komen :grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20
Vaag.. Uhm.. Ja, err. Ik PM je zo wel ff met een link naar een zip, daar zit een .reg en een .dll file in. Ik heb er ook een readme bij gegooid hoe je 't moet installeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."