#1
endor zei:Moest windows vista nu eens wat beter kunnen omgaan met een keygen..
Haha , neen ik koop geen FL.
Ik heb het gekraakt.
Ik ben dan ook niet de meest legale persoon in de wereld.
Ik wou al zegge. =p
Maruh.. Ik heb geen problemen gehad met Vista en een keygen.. Ik run atm Win 7 en daar is ook geen probleem mee.
