Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFruityloops producers

Fruityloops producers

143 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
endor zei:
TeKNoZem zei:
Vaag.. Uhm.. Ja, err. Ik PM je zo wel ff met een link naar een zip, daar zit een .reg en een .dll file in. Ik heb er ook een readme bij gegooid hoe je 't moet installeren.
Klik om te vergroten...

Danku dat is zeer vriendelijk !
Klik om te vergroten...

Geen probleem. =)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb eens een vraagje.
Wel off topic.

Ik heb ondertussen al 3 feestjes moeten afzeggen om te gaan draaien.
Puur omdat ik geen programma heb om live te draaien.
Kan iemand me een goed programma zeggen daarvoor?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Holden zei:
alcoholist zei:
en ja,die uitspraak was mischien een beetje onbeschoft,maar verder ga ik niet in discussie over FL,alleen omdat dit prgramma gratis tedownload is,Qua demo,hoef het niet gelijk amateur te zijn,omdat al die sukkels ermee werken die iets willen proberen,

sorry voor mijn onbeschofte uitspraak
Klik om te vergroten...

No problemo..ik zei dat ik geen "super"producer ben, en ben me momenteel nog aant inwerken in Live8. Het probleem is dat ik een soort van crisis doormaak; in de zin van bepalen welke kant ik op wil..Heb .Live8 Suite nu 2 maanden maar ik kom er gewoon niet aan toe..Ik moet me effe herbronnen en inspiratie opdoen en dan zien welke richting ik uit wil..Wat nu met zekerheid vaststaat is: Soort van minimal/techhouse/ambient-achtig genre..En ik heb de kwaliteiten dus je zal binnenkort iets van me horen..En ipv DAW: ieder zijn ding!
Klik om te vergroten...

Luister eens naar die genres van muziek die je zelf wilt maken , en doe inspiratie op van andere artiesten.
Of maak een liedje dat in verband staat met iets belangerijk in je leven (bv persoon , een bepaalde tijd in je leven etc)
Of maak gewoon een agressief liedje op het idee van iets dat je haat (bij mij is het voorbeeld telsell op vt4 hier in belgie : the abb king pro , buy now. DROP DEAD !!!!!)
Maar wat me wel al is opgevallen dat als je wat in een depressieve bui bent , je jouw muziek echt veel donkerder en beter gaat maken.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maar wat me wel al is opgevallen dat als je wat in een depressieve bui bent , je jouw muziek echt veel donkerder en beter gaat maken
Klik om te vergroten...

helemaal waar,
het is dat ik niet meer tegen wiet kan,maar toen ik nog blowde voelde ik me altijd erg depri,dus ging ik altijd beats maken,daar kwamen echt de aller beste en diepste producties uit.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ Heavy.

http://soundcloud.com/void-2

M'n allereerste track waar ik nu mee bezig ben, is dus nog niet af.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#6
J0S zei:
Hier is die dan...niet volledig met FL studio, maar de drums wel. En zonder de drums zou 't verre van compleet zijn :grin:.

(waarschuwing: Het zuigt:)

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/RzQetZ56ID4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/RzQetZ56ID4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
fuckin gaar,er valt geen feeling uit te halen,echt troep,sorry man
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dank voor de tips :)

Die limiter staat er automatisch op, dat heb ik dus ook maar zo gelaten. Maar eigenlijk zou ik die dus moeten weglaten als ik aan een track begin? Verder heb ik alleen de "SoundGoodizer" gebruikt (is dat een compressor :confused: :flushed: ). Die kwam ik bij toeval tegen hehehe

Ik hoor idd wel wat je bedoelt.
a
alcoholistLid
01-01-2024, 00:00
#8
in soundgoodsizer zit een compressor,die goedsizer staat als je em opend altijd op A, daar staat die geloof ik ook het best,hij comprest en haald de lowbas + treble omhoog,maar is trouwens wel een goeie vst.

mischien kan je nog een beetje kloten met de compressie
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Iemand die me kan helpen om ableton live 8.1.3 kan helpen kraken voor mac?
Bij windows lukte het me perfect , gewoon de valse engine.dll file verplaatsen en vervangen.
Maar bij mac... dll files herkent hij niet , op internet vind ik niet echt hoe ik ableton dan zou moeten cracken.
Iemand die zou kunnen helpen? :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#10
Maxime zei:
Jow dudes, ik maak al 7 jaar troep, ben begonnen op playstation1 "MTV music generator",
al snel vond ik Fruity loops (versie 1 destijds). Ik maak shit waar ik zelf enorm hard van space.
Ben bezig met m'n eerste plaat te laten persen, lekker rauw. Ga de mastering laten doen door
little major productions. Maar die shit kost me 150€ per uur, dus ik moet zorgen dat m'n mix zo
goed mogenlijk is voordat ik em afgeef aan de studio. Als ik terug nuchter ben zal ik wel eens wat posten, mss kunnen jullie me nog tips geven :wink: Jezuz ff ben hard aan het flashen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:


xxx Maxie
Klik om te vergroten...

Deze spreekt de waarheid.

Spaceuh :grin:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tekno :grin: : http://soundcloud.com/void-2/nothing-tekno
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#12
http://soundcloud.com/d_mir_heydari

Drum 'n Bass
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#13
De Sjeik zei:
Hmm volgens mij zijn beide correct, not sure though.
Klik om te vergroten...
Tuurlijk is potentie correct, maar ik denk niet dat je dat bedoelt :tearsofjoy:

http://www.woorden.org/woord/potentie zei:
seksueel vermogen, vermogen tot uitoefening van de geslachtsgemeenschap
Klik om te vergroten...
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#14
Yeah dat is een van de betekenissen van het woord, maar niet in de context waarin ik het gebruikte. Maar misschien heb je wel gelijk hoor, en had ik potentieel moeten zeggen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nieuwste nummer, 'black holes are time machines':

http://soundcloud.com/azgaza/black-hole ... e-machines

Dit is dan de 4e die ik heb gemaakt, het leukste deel vind ik wel geluidjes maken om te gebruiken, gewoon heel lang aan allerlei knopjes pielen en precies het geluidje krijgen wat je zoekt na genoeg gepiel :) Leuk is dat.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
Beanhead zei:
http://soundcloud.com/kworzot-flitskind/breken1
Klik om te vergroten...
update :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
http://soundcloud.com/azgaza/some-kind-of-hole

Nieuw nummertje; niet gemastered of wat, gewoon gemaakt en online gegooid :)
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#18
nouja, leuk, leuk..
ze hebben potentie.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#19
ben weer bezig aan een dubstep plaatje : http://www.youtube.com/watch?v=FlTE5j7aEf0
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#20
http://www.electrobel.be/artist/5092

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...345678
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."