endor zei:
alcoholist zei:
heb ff wat voor julie geupload waar ik mee bezig ben geweest de agelopen maand.
veel luister plezier,reacties/commentaar=welcome
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/Qv35ecjjzUA&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Het is voor mij nogal voorspelbaar als ik eerlijk mag zijn.
De mastering is nog niet tip top in orde.
Het is niet echt mijn ding , maar het zit nog redelijk goed in elkaar.
Misschien proberen om meer vst's te gebruiken?
Je kan je ook inschrijven op
http://www.electrobel.be om je muziek op te posten en commentaar en tips te krijgen.
Ik denk dat er ook een electrobel.nl is.
Het is een site van de benelux.
En daarop ga je ook wel een paar site's vinden voor gratis VST's te downloaden.
het afmixen is juist 1 van de sterkere punten,
en heb heel veel vsti's
nexus,hypersonic,wavestation,kontakt,edirol,absynth,sampletank,albino,helix,hydra,en dan nog een stuk of 50 onbekende kleinere vst's.
maar het leuke is, die Sweeps die je steeds hoort,die heb ik zelf gemaakt.
veel sounds maak ik zelf,heb in de loop van de tijd aardig wat dingentjes uitgevonden
ik ben al meer dan 7jaar bezig,maak eigenlijk alleen clubbangers en hiphop beats.
maar hou er ook van om van muziek genres te wisselen.
zo maak ik ook soms hardcore, hardrock,love troep,enz.
weet dat dit niet julie muziek is,maar vind de kwaliteit behoorlijk hoog,
en als muziekant moetje letten op de kwaliteit en niet de muzieksoort,want in elke genre zit wel iets..
maar ben erg benieuwd naar jou muziek,en de mix ervan
![:grin:]()