Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"half liter pilsener AH"
"spiraaltje, chill om te draaien en ik moet er minder snel van hoesten als bij een M-tje"
"- Paver - Kanon - Space-shuttle"
"mijn behoefte naar wiet is veel groter maar gister had ik weer een avondje zuipen, was wel weer lachen GrtZ"
"mijn favoriete zijn tog wel: Amnesya Haze Nordern Light"
"Ik heb het gedaan. Vet vaag gevoel in je hoofd, vond het niet egt chill"
"ja ik produceer ook met FL studio. Ik maak hardstyle en af en toe hardcore. http://www.myspace.com/beastbemmel nog nooit iets gemaakt onder invloed, maar dat gaat nog wel komen"
"Jupiler, Heineken en Hertog Jan en natuurlijk halve liters AH Pilsener"