Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHardbass

Hardbass

33 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ben dr zeker bij aanstaande zaterdag
weer n lekker avondje ouderwets knallen met die hap! :hearteyes:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gay.
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, ik ga :P
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lauu zei:
138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:P lijkt me wel goed kut als je er tussenuit gepakt word
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#5
yxes zei:
Lauu zei:
138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:P lijkt me wel goed kut als je er tussenuit gepakt word
Klik om te vergroten...

Dan ben je wel een beetje lomp geweest denk ik :)
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Man man wat een heerlijk feest :hearteyes:
topavond gehad wel nog ff bijkomen haha :grin:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
kans is echt extreem klein dat je eruit word gepikt
zo veel lui tegen gekomen die echt absurd veel bij hadden..
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Briljant feest :sunglasses:
Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijn :angry:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Einstein zei:
Briljant feest :sunglasses:
Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijn :angry:
Klik om te vergroten...

Ik loop ook echt als een halve gehandicapte
Kan men benen niet meer fatsoenlijk strekken :P
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik woon zelf in Arnhem, maar hardstyle is niet mijn ding :wink:
Ben meer van de hardcore/tekno :beer:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#11
TRAVOLTA zei:
Ranko zei:
Sorry had het verkeerd gelezen, maar dan alsnog kan ik het totaal niet met je eens zijn. Natuurlijk, sommige nummers gaan over ´Ik ben de beste´ en ´XTC is geweldig´ etc, maar zo zijn lang niet alle nummers. Er zijn zat nummers die ook een verhaal vertellen wat ook echt de gevoelige snaar raakt. En juist die kippenvel momentjes zijn geweldig, zeker met wat achter de kiezen. En dan natuurlijk ook het non-stop beukwerk, dat verteld meestal geen verhaal, maar is gewoon non-stop raggen. En ook dat is gewoon heerlijk.
Ik kan je natuurlijk niet dwingen deze muziek mooi te vinden, net zoals ik house eigenlijk afschuwelijk vind en 9 van de 10 nummers absoluut kan waarderen, maar om het zo in hokjes te bekijken vind ik ook weer net iets te. Maar goed, zo denken sommige hardstylers ook, met melodieus en raw-style. Maar goed.
Klik om te vergroten...

't spijt me heel erg, maar weer lees je niet goed. ik zeg JUIST dat de nummers die jou en anderen kippenvel bezorgen me ongelooflijk irriteren. een of ander verhaal over hoe eenzaam iemand is of dat ze zich niks van anderen aantrekken. (ik ben dan al even niet meer thuis in het hardstyle genre maar een paar voorbeelden zijn toch wel nummers als "end of my existence, sacrifice, of natuurlijk, nobody said it was easy."

ik geef toe dat een enkel zo'n nummertje op z'n tijd heel leuk zal zijn, en dat iedereen schouder aan schouder staat mee te schreeuwen en met aanstekers staat te zwaaien mij ook best kippenvel zou kunen bezorgen. maar de laatste jaren (?) is het bij hardstyle wat mij opvalt een beetje veel van dit soort muziek. dramatische (te lange!!!) breaks om vervolgens weer een melodietje te horen dat toch net wat te veel weg heeft van het vorige.

ik ben trouwens zeker niet van het hokjes denken, en luister ook niet veel naar dergelijke muziek, maar als het bij vrienden opstaat zijn dat toch net dingen waar ik me aan stoor vergeleken met een paar jaar geleden. (voorbeeld van lauu, 2004-2006).

en DAAROM sla ik hardbass toch af, er is totaal geen afwisseling, alleen maar dat genre waar ik me wel op kan, amuseren, maar niet zo lang op dezelfde plek. vergelijk het een beetje met pinkpop, te weinig areas en te veel vna het zelfde gaat me daar ook vervelen. ga ik echter naar pukkelpop heb ik 9 areas + camping + bios + een circus en noem maar op, dan is er tenminste wat afwisseling.

die hele commercie trek k me trouwens niks van aan, da's bij 99% van alle feesten toch een belangrijke factor.
Klik om te vergroten...

wat een gezeur, als je er al tijden niet meer in thuis ben kan je ook geen juweeltjes in de muziek vinden. Het hoeven niet allemaal glanzende diamanten te zijn wel? Achjah hoe dan ook ik vermaak me er wel mee, zijn genoeg lekkere nummers zonder breaks van 2 min.

on topic:

HARD BASS :grin::grin::grin::grin::grin::grin: :hearteyes: :hearteyes:
K
KarhuLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben er vorig jaar wel geweest... was wel gaaf, maar voor 1x :).

Houd niet van die grote massieve feesten!
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zit opzich wel een kern van waarheid in, maarja als je geen losers tegen wilt komen waar moet je dan nog heen? :P

Het is maar net wat je trekt toch =)
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#14
heb ook besloten niet te gaan ondanks dat veel vrienden gaan. dan liever naar n soortgelijk feest waar ook andere genres gedraaid worden en dat ik nog een beetje kan afwisselen met zalen(en rondjes lopen :) ). geen zin om de hele avond in dezelfde zaal met dezelfde melodramatische muziek te hangen.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Gay.
Klik om te vergroten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dreuge zei:
KoxBox zei:
Gay.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#17
138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek :tearsofjoy:
R
RankoLid
01-01-2024, 00:00
#18
TRAVOLTA zei:
heb ook besloten niet te gaan ondanks dat veel vrienden gaan. dan liever naar n soortgelijk feest waar ook andere genres gedraaid worden en dat ik nog een beetje kan afwisselen met zalen(en rondjes lopen :) ). geen zin om de hele avond in dezelfde zaal met dezelfde melodramatische muziek te hangen.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je veel melodieuse muziek zal gaan horen, wellicht tijdens Team Green en Wildstylez LIVE, maar verder is het non-stop beuken! Natuurlijk is elk rondje ook anders, dus zelfs met 1 zaal vermaak ik me op en top :hearteyes:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik wou er ook heen, maar te laat pas wezen regelen :( En nu is het uit verkocht.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#20
Ranko zei:
TRAVOLTA zei:
heb ook besloten niet te gaan ondanks dat veel vrienden gaan. dan liever naar n soortgelijk feest waar ook andere genres gedraaid worden en dat ik nog een beetje kan afwisselen met zalen(en rondjes lopen :) ). geen zin om de hele avond in dezelfde zaal met dezelfde melodramatische muziek te hangen.
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat je veel melodieuse muziek zal gaan horen, wellicht tijdens Team Green en Wildstylez LIVE, maar verder is het non-stop beuken! Natuurlijk is elk rondje ook anders, dus zelfs met 1 zaal vermaak ik me op en top :hearteyes:
Klik om te vergroten...

melodieus is wel wat anders dan melodramatisch he.

ik vin djuist dat hele hardstyle gedoe met einde-van-de-wereld/last-man-standing/niemand-snapt-onze-muziek/t-leven-is-zo-lastig, en andere soortgelijke teksten en dramatische piano en vioolstukjes tussendoor altijd zo irritant.

tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde. :) doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer

(no offence trouwens naar mensen die er wel van houden, dit geldt zelfs voor eht grootste gedeelte van mijn vriendengroep)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."