#1
Jaja nog 3 nachtjes slapen en dan is het weer zover 



Dopezilla zei:Hear, hear!TRAVOLTA zei:tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde.doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Couldn't have said it better.
Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.
Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.
Olle
Grootste deel waren toch gewoon normale lui die helemaal uit hun dak gingen!
Hee! Ik was wel met de mooiboys ja!Psychedelicious zei:Dopezilla zei:Hear, hear!TRAVOLTA zei:tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde.doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Couldn't have said it better.
Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.
Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.
Olle
Joo man ik ben gister naar Hardbass geweest en ik kan je vertellen
dat het een ZIEK hard feest was, wat niks met kroegmuziek te maken heeft![]()
weet niet naar wat voor kroegen jij gaat..
en ja mooiboys waren er wel ja maar die zijn overal tegenwoordigGrootste deel waren toch gewoon normale lui die helemaal uit hun dak gingen!
HARDBASS![]()
Lauu zei:138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek![]()
yxes zei:Lauu zei:138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek![]()
:P lijkt me wel goed kut als je er tussenuit gepakt word
Einstein zei:Briljant feest![]()
Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."