Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHardbass

Hardbass

33 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jaja nog 3 nachtjes slapen en dan is het weer zover :rock:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ook, maar als een hele groep gaat en er is een kaartje over, ach, doen we toch gezellig mee.
Is weer een mooi excuus :grin:
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#3
@Travolta.

Misschien zul je hier van schrikken, maar de wereld draait om commercie =)
+ Mijn mening is: een feest is een feest. En hard gaan zal je!
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#4
ROOOOOAARRR, nog 3 dagen :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
TRAVOLTA zei:
tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde. :) doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Klik om te vergroten...
Hear, hear!

Couldn't have said it better.

Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.

Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.

Olle
Klik om te vergroten...

Joo man ik ben gister naar Hardbass geweest en ik kan je vertellen
dat het een ZIEK hard feest was, wat niks met kroegmuziek te maken heeft :wave:
weet niet naar wat voor kroegen jij gaat..
en ja mooiboys waren er wel ja maar die zijn overal tegenwoordig :kots: Grootste deel waren toch gewoon normale lui die helemaal uit hun dak gingen!
HARDBASS :hearteyes:
b
brick_topLid
01-01-2024, 00:00
#6
Haha wat een koppen vanmorgen op Arnhem centraal, schitterend! :rock:
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelicious zei:
Dopezilla zei:
TRAVOLTA zei:
tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde. :) doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Klik om te vergroten...
Hear, hear!

Couldn't have said it better.

Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.

Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.

Olle
Klik om te vergroten...

Joo man ik ben gister naar Hardbass geweest en ik kan je vertellen
dat het een ZIEK hard feest was, wat niks met kroegmuziek te maken heeft :wave:
weet niet naar wat voor kroegen jij gaat..
en ja mooiboys waren er wel ja maar die zijn overal tegenwoordig :kots: Grootste deel waren toch gewoon normale lui die helemaal uit hun dak gingen!
HARDBASS :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Hee! Ik was wel met de mooiboys ja!
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#8
en ik moet ook iets bekennen, toen ik naar b2s radio luisterde had ik toch stiekem er spijt van dat ik geen kaartje had :flushed:
y
yxesLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lauu zei:
138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:P lijkt me wel goed kut als je er tussenuit gepakt word
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#10
yxes zei:
Lauu zei:
138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:P lijkt me wel goed kut als je er tussenuit gepakt word
Klik om te vergroten...

Dan ben je wel een beetje lomp geweest denk ik :)
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Man man wat een heerlijk feest :hearteyes:
topavond gehad wel nog ff bijkomen haha :grin:
P
PsychedeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
kans is echt extreem klein dat je eruit word gepikt
zo veel lui tegen gekomen die echt absurd veel bij hadden..
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Briljant feest :sunglasses:
Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijn :angry:
s
schijvenbikkerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Einstein zei:
Briljant feest :sunglasses:
Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijn :angry:
Klik om te vergroten...

Ik loop ook echt als een halve gehandicapte
Kan men benen niet meer fatsoenlijk strekken :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."