#1
Ik ook, maar als een hele groep gaat en er is een kaartje over, ach, doen we toch gezellig mee.
Is weer een mooi excuus![:grin:]()
Is weer een mooi excuus
Sorry had het verkeerd gelezen, maar dan alsnog kan ik het totaal niet met je eens zijn. Natuurlijk, sommige nummers gaan over ´Ik ben de beste´ en ´XTC is geweldig´ etc, maar zo zijn lang niet alle nummers. Er zijn zat nummers die ook een verhaal vertellen wat ook echt de gevoelige snaar raakt. En juist die kippenvel momentjes zijn geweldig, zeker met wat achter de kiezen. En dan natuurlijk ook het non-stop beukwerk, dat verteld meestal geen verhaal, maar is gewoon non-stop raggen. En ook dat is gewoon heerlijk.TRAVOLTA zei:Ranko zei:TRAVOLTA zei:heb ook besloten niet te gaan ondanks dat veel vrienden gaan. dan liever naar n soortgelijk feest waar ook andere genres gedraaid worden en dat ik nog een beetje kan afwisselen met zalen(en rondjes lopen). geen zin om de hele avond in dezelfde zaal met dezelfde melodramatische muziek te hangen.
Ik denk niet dat je veel melodieuse muziek zal gaan horen, wellicht tijdens Team Green en Wildstylez LIVE, maar verder is het non-stop beuken! Natuurlijk is elk rondje ook anders, dus zelfs met 1 zaal vermaak ik me op en top![]()
melodieus is wel wat anders dan melodramatisch he.
Dopezilla zei:Hear, hear!TRAVOLTA zei:tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde.doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Couldn't have said it better.
Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.
Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.
Olle
Ranko zei:Sorry had het verkeerd gelezen, maar dan alsnog kan ik het totaal niet met je eens zijn. Natuurlijk, sommige nummers gaan over ´Ik ben de beste´ en ´XTC is geweldig´ etc, maar zo zijn lang niet alle nummers. Er zijn zat nummers die ook een verhaal vertellen wat ook echt de gevoelige snaar raakt. En juist die kippenvel momentjes zijn geweldig, zeker met wat achter de kiezen. En dan natuurlijk ook het non-stop beukwerk, dat verteld meestal geen verhaal, maar is gewoon non-stop raggen. En ook dat is gewoon heerlijk.
Ik kan je natuurlijk niet dwingen deze muziek mooi te vinden, net zoals ik house eigenlijk afschuwelijk vind en 9 van de 10 nummers absoluut kan waarderen, maar om het zo in hokjes te bekijken vind ik ook weer net iets te. Maar goed, zo denken sommige hardstylers ook, met melodieus en raw-style. Maar goed.


Dopezilla zei:Hear, hear!TRAVOLTA zei:tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde.doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Couldn't have said it better.
Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.
Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.
Olle
Grootste deel waren toch gewoon normale lui die helemaal uit hun dak gingen!
Hee! Ik was wel met de mooiboys ja!Psychedelicious zei:Dopezilla zei:Hear, hear!TRAVOLTA zei:tuurlijk, een enkel keer een nummer waarbij alle pillekopjes zich alten meezwepen en schouder aan schouder met tranen van geluk staan mee te zwaaien kan heel mooi zijn, maar bij hardstyle is het wat dat betreft een beetje veel van hetzelfde.doe mij dan maar een early rave, french tek en 'n schranz area d'rbij en ik vermaak me 10x meer
Couldn't have said it better.
Daarbij wil ik nog een stukje verder gaan en stellen dat hardstyle kroegmuziek voor zwakbegaafden met hippe v-halsjes en bruin-lederen laarsjes is. Je weet wel, van die mooiboys, die ontzettend dronken ook Bohemian Rhapsody gaan meezingen.
Of ik ga gewoon naar de verkeerde kroegen. Dat kan ook.
Olle
Joo man ik ben gister naar Hardbass geweest en ik kan je vertellen
dat het een ZIEK hard feest was, wat niks met kroegmuziek te maken heeft![]()
weet niet naar wat voor kroegen jij gaat..
en ja mooiboys waren er wel ja maar die zijn overal tegenwoordigGrootste deel waren toch gewoon normale lui die helemaal uit hun dak gingen!
HARDBASS![]()
Lauu zei:138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek![]()
yxes zei:Lauu zei:138 mensen opgepakt met drugs en 1 taakstraf uitgedeeld op de 25,000 man. De regering pist gelijk in hun broek![]()
:P lijkt me wel goed kut als je er tussenuit gepakt word
Einstein zei:Briljant feest![]()
Kan nog steeds niet normaal lopen van de spierpijn![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."