Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLady Gaga - 15 mei Gelredome

Lady Gaga - 15 mei Gelredome

54 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie gaat? Ik wel!!


*stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter
stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter
stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter
stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter
stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter
stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter
stuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiterstuiter*
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#2
lady gaga :kots:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het niveau op DF daalt gelijk met dit topic.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Winehouse zei:
Echt een mooie show.
Klik om te vergroten...

Geen woord over de muziek natuurlijk..

:mrgreen:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#5
W.F.L. zei:
Winehouse zei:
Echt een mooie show.
Klik om te vergroten...

Geen woord over de muziek natuurlijk..

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

Die was ook geweldig
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zou toch fijn zijn als het de volgende keer in de ahoy of ergens anders daar in het westen zou zijn. Elke keer die geintjes hier, doe er een uur over om van mijn huis naar Nijmegen te rijden als zoiets plaats vind in het Gelredome. Een rit die ik normaal in 20 minuten doe. Vorige week ook al Alicia Keys. Arnhem is toch geen stad voor dat soort dingen?
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#7
DrippTone zei:
Arnhem is toch geen stad voor dat soort dingen?
Klik om te vergroten...

Tja als er iets in het Goffert is staat het daar ook helemaal vast. Ik denk niet dat jij de enige bent die zo denkt maar gun de mensen in het oosten ook wat.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is dit nou sarcastisch of niet?
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goed nieuws noem ik eerder een Rihanna maar dit kan er ook zeker mee door ja.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#10
hoop het wel
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ze is slim geproduceerd ja. Precies op het juiste moment (ster van Madonna aan het zakken) gelanceerd en ze is eigenwijs qua kleding en heeft een lekker stemmetje. Ze is provocerend en er wordt over haar gepraat (denk aan of ze een man is of niet), dat maakt dat ze in ieder geval bekender en rijker is dan alle drugs gebruikende kneus hier.

Op Deranged na dan. Die is onze nieuwe rijzende ster.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jullie hebben echt geen verstand van muziek! Ik wil niet zeggen dat ik vaak Gaga luister, sterker nog bijna nooit, maar de waardering is groot. Zij is echt een super talent.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drientje zei:
Ze is slim geproduceerd ja. Precies op het juiste moment (ster van Madonna aan het zakken) gelanceerd en ze is eigenwijs qua kleding en heeft een lekker stemmetje. Ze is provocerend en er wordt over haar gepraat (denk aan of ze een man is of niet), dat maakt dat ze in ieder geval bekender en rijker is dan alle drugs gebruikende kneus hier.

Op Deranged na dan. Die is onze nieuwe rijzende ster.
Klik om te vergroten...

Ze is zeker slim geproduceerd, maar ook nog een compleet product. Ze heeft meer zang kwaliteiten dan Madonna, die kan alleen maar zingen met autotune aan. Vergeet niet dat er nog een hoop andere zijn zoals bv Beyoncé en niet alleen maar Madonna.
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
Zou toch fijn zijn als het de volgende keer in de ahoy of ergens anders daar in het westen zou zijn. Elke keer die geintjes hier, doe er een uur over om van mijn huis naar Nijmegen te rijden als zoiets plaats vind in het Gelredome. Een rit die ik normaal in 20 minuten doe. Vorige week ook al Alicia Keys. Arnhem is toch geen stad voor dat soort dingen?
Klik om te vergroten...

Wat een toeval, 29-11 komt ze in Ahoy,
kaarten zijn er te koop vanaf zaterdag, http://www.livenation.nl

En nog een keer wil ik zeggen dat ze zo fantastisch was, ik ga november nog een keer !
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dat noem ik nou goed nieuws. :)
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tripper zei:
Jullie hebben echt geen verstand van muziek! Ik wil niet zeggen dat ik vaak Gaga luister, sterker nog bijna nooit, maar de waardering is groot. Zij is echt een super talent.
Klik om te vergroten...

Auw. Mijn hart.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Drientje zei:
Ze is slim geproduceerd ja. Precies op het juiste moment (ster van Madonna aan het zakken) gelanceerd en ze is eigenwijs qua kleding en heeft een lekker stemmetje. Ze is provocerend en er wordt over haar gepraat (denk aan of ze een man is of niet), dat maakt dat ze in ieder geval bekender en rijker is dan alle drugs gebruikende kneus hier.

Op Deranged na dan. Die is onze nieuwe rijzende ster.
Klik om te vergroten...

noem je me nou een drugsgebruikende kneus :confused:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dreuge zei:
Drientje zei:
Ze is slim geproduceerd ja. Precies op het juiste moment (ster van Madonna aan het zakken) gelanceerd en ze is eigenwijs qua kleding en heeft een lekker stemmetje. Ze is provocerend en er wordt over haar gepraat (denk aan of ze een man is of niet), dat maakt dat ze in ieder geval bekender en rijker is dan alle drugs gebruikende kneus hier.

Op Deranged na dan. Die is onze nieuwe rijzende ster.
Klik om te vergroten...

noem je me nou een drugsgebruikende kneus :confused:
Klik om te vergroten...
Mezelf niet uitgezonderd hoor. Iedereen is gelijk.
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#19
gaga is een illuminati slet
bah :rolleyes: :kots:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bedankt voor je bijdrage.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."