#1
Let's have some fun this beat is sick
I wanna take a ride on your discostick
I wanna take a ride on your discostick
W.F.L. zei:
DrippTone zei:Arnhem is toch geen stad voor dat soort dingen?
Drientje zei:Ze is slim geproduceerd ja. Precies op het juiste moment (ster van Madonna aan het zakken) gelanceerd en ze is eigenwijs qua kleding en heeft een lekker stemmetje. Ze is provocerend en er wordt over haar gepraat (denk aan of ze een man is of niet), dat maakt dat ze in ieder geval bekender en rijker is dan alle drugs gebruikende kneus hier.
Op Deranged na dan. Die is onze nieuwe rijzende ster.
DrippTone zei:Zou toch fijn zijn als het de volgende keer in de ahoy of ergens anders daar in het westen zou zijn. Elke keer die geintjes hier, doe er een uur over om van mijn huis naar Nijmegen te rijden als zoiets plaats vind in het Gelredome. Een rit die ik normaal in 20 minuten doe. Vorige week ook al Alicia Keys. Arnhem is toch geen stad voor dat soort dingen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."