Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstop plekken drugs bij feesten

Verstop plekken drugs bij feesten

120 antwoorden
32 weergaven
18-5-2026
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Sowieso wordt ik bijna nooit goed gefouileerd, heb denk ik gewoon betrouwbaar uiterlijk en heb natuurlijk nooit wat bij me :rolleyes:
e
eefje123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Sommige tips zijn wel enorm creatief haha! Ik zie er erg onschuldig uit dus meestal kan ik zo doorlopen haha.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha afgelopen zaterdag ook, tas laten controleren bij aankomst, zeggen ze: 'heb je nog drugs bij je?' zeg ik 'Neehoor!' met een gigantische big smile van de pep :grin:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Fool zei:
Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd
Klik om te vergroten...
Daar zijn ze zeker al lang blij dat er uberhaupt iemand de moeite heeft genomen om op zijn tractor naar het festival af te reizen? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P

En zuipketen doen we niet aan, we zitten wel regelmatig in een keet een biertje of w/e te drinken, maar die staat niet in mijn achtertuin. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jaja, nou kan het wel weer. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Praat jij ook met zo'n irritant accent trouwens Fool? :tearsofjoy:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#8
En zit je toevallig elke zaterdag avond in de zuipkeet bij jou op het erf? :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
Klik om te vergroten...
Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
Klik om te vergroten...
Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.
Klik om te vergroten...
Gelukkig :tongueout:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
Klik om te vergroten...

Sorry, grammarnazi...

Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgs :rolleyes: dat kan ik ook echt niet uitstaan
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Dit slaat nergens op. :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
MusicIsLife zei:
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
Klik om te vergroten...

Sorry, grammarnazi...

Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgs :rolleyes: dat kan ik ook echt niet uitstaan
Klik om te vergroten...
Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Dit slaat nergens op. :(
Klik om te vergroten...
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Dit slaat nergens op. :(
Klik om te vergroten...
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
Klik om te vergroten...
Tja, niet iedereen gaat nou eenmaal slapen met een woordenboek in zijn/haar hand, daar kunnen. :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ja fool, maar het is dat accent, niet die accent dus ik heb wel goed gegrammarnaziet :wink:

Psychedelibee zei:
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
Klik om te vergroten...

Ik kan je eigenlijk (bijna) nooit betrappen op een grammaticale fout dus denk dat dat wel meevalt
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psychedelibee zei:
Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.
Klik om te vergroten...

Nou een dialect kan ik over jet algemeen wel waarderen. Waar ik me bij sommige limburgers en achterhoekers aan erger is wanneer ze Nederlands praten met zo'n bizar accent. Bijvoorbeeld Limburgers die alles zo irritant lang trekken. Het Limburgs dialect daarentegen vind ik wel leuk en praat ik zelf ook.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
MusicIsLife zei:
Ja fool, maar het is dat accent, niet die accent dus ik heb wel goed gegrammarnaziet :wink:
Klik om te vergroten...
Jajaja er stond al een dikke streep doorheen. :(
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dik vond ik die streep niet
L
LeoninaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet je wat misschien ook een handige verstop plek is voor vrouwen?
Als je inlegkruis draagt, en dan dat zakje onder de inlegkruis.. :grin:
Mocht het toch zover gaan dat je ergens uit moet kleden, en je doet je ondergoed uit.. Dan zit dat zakje nog verstopt onder inlegkruisje.. jatoch :grin:

Voor mannen (en vrouwen):

Je sokken binnenste buiten doen; een geheimzakje in naaien zodat je de zakken pillen in ken doen.
Dan weer je sokken binnenste buiten keren en je voet in je sok steken.
Je tenen zijn aan de onderkant hol toch. Als die pillen zo precies onder je tenen liggen dan heb je ook geen last tijdens het lopen. :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234567
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."