Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb boxers van Soho en die hebben een binnenzakje super handig"
"ik zou zeggen, luister naar je lichaam en blijf scherp op wat het met je prestatie doet. het werkt bij iedereen toch wel weer wat anders."
"tja, kan me wel voorstellen dat je er niet altijd op zit te wachten. maar denk niet dat je dokter veel kan doen voor je maar in principe hoor je nooit het gevoel te hebben dat je dokter raar zal reageren ofzo, zijn profesionals... ze kunnen hier als het goed is wel mee omgaan. anders zou ik echt een andere huisarts uitzoeken. je moet je dokter alles kunnen en willen vertellen wat eventueel relevant is... verder herken ik je verhaal niet, ik heb dit nooit gehad. maar ik denk niet echt dat het iets lichamelijks is."
"deze discussies altijd laat je pillen gewoon testen, dan weet je het"
"maximaal 72 uur"
"ik ben ook wel eens op de blauwe driehoeken (185mg) naar de efteling geweest, was echt heel vet!"
"domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden het is heel moeilijk te zeggen wat er precies gebeurd is bij je. het klinkt niet echt als de meeste kost op xtc ervaringen die ik hoor. normaal voel je je als je gekosts hebt eigenlijk meteen beter. dat dat bij jou niet gebeurde is wel bijzonder. gebruik je medicijnen? of is er nog een andere aanwijsbare reden dat je iet goed ging? hoe voelde je je tussen het kosten in?"
"ik denk niet dat je er zoveel zorgen om hoeft te maken..."
"combi's zijn vaak interessant, zo ook deze, maar als je onervaren bent echt af te raden."
"dan zal ik dat wel bedoeld hebben"