#1
Sommige tips zijn wel enorm creatief haha! Ik zie er erg onschuldig uit dus meestal kan ik zo doorlopen haha.
Daar zijn ze zeker al lang blij dat er uberhaupt iemand de moeite heeft genomen om op zijn tractor naar het festival af te reizen? :PFool zei:Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd
Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
GelukkigPsychedelibee zei:Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
dat kan ik ook echt niet uitstaanEen beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.MusicIsLife zei:Fool zei:Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
Sorry, grammarnazi...
Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgsdat kan ik ook echt niet uitstaan
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.Fool zei:Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en
Dit slaat nergens op.![]()
Tja, niet iedereen gaat nou eenmaal slapen met een woordenboek in zijn/haar hand, daar kunnen.Psychedelibee zei:Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.Fool zei:Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en
Dit slaat nergens op.![]()
Psychedelibee zei:Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
Psychedelibee zei:Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.
Jajaja er stond al een dikke streep doorheen.MusicIsLife zei:Ja fool, maar het is dat accent, niet die accent dus ik heb wel goed gegrammarnaziet![]()

Leonina zei:Weet je wat misschien ook een handige verstop plek is voor vrouwen?
Als je inlegkruis draagt, en dan dat zakje onder de inlegkruis..![]()
Mocht het toch zover gaan dat je ergens uit moet kleden, en je doet je ondergoed uit.. Dan zit dat zakje nog verstopt onder inlegkruisje.. jatoch
Voor mannen (en vrouwen):
Je sokken binnenste buiten doen; een geheimzakje in naaien zodat je de zakken pillen in ken doen.
Dan weer je sokken binnenste buiten keren en je voet in je sok steken.
Je tenen zijn aan de onderkant hol toch. Als die pillen zo precies onder je tenen liggen dan heb je ook geen last tijdens het lopen.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."