Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstop plekken drugs bij feesten

Verstop plekken drugs bij feesten

120 antwoorden
35 weergaven
18-5-2026
m
misslindaLid
01-01-2024, 00:00
#1
techneu zei:
Plastic folie om een pil heen doen, even je aansteker eroverheen halen zodat het dicht is en onder je tong leggen.
Klik om te vergroten...

maar dan kan je niet goed praten! en kan je er maar 1 ofzo mee toch
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ess zei:
Ik stop het gewoon in mn bh of ondergoed :rolleyes:
Als ik al gefouilleerd word, komen ze niet eens in de buurt!
Das et handige aan n vrouw zijn, denk k :)
Klik om te vergroten...

Kijk uit met je BH, vriendin van me is daarmee gepakt. Als je pech hebt en je hebt een ietwat brutale vrouwlijke controleur voelen ze gewoon achter je beugeltje enzo :wink:

Heren: Koop een boxer met een zakje, die worden steeds vaker verkocht. Ik heb mijn kast ermee volliggen en het werkt geniaal goed!
h
hellokittyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vakje portemonnee? :flushed:
H
HeidenLid
01-01-2024, 00:00
#4
tja waar i kwoon heb ik nooit gedonder maar ben ook wle eens in belgie naar een festival geweest. met honden en al.... maatje van me had een goede oplossing.
thuis helemaal luchtdicht verpakt zo ver mogelijk en in 2 zakjes(mijn idee... warom hoor je later in eht verhaal)
deo erover voor de laatste geur(die honden hebben veel last van deo) en die gek stopt het zo in zijn bilspleet. binnen even naarde wc buitenste zakje weggegooid en huppa.
mijn persoonlijke oplossing: paar lekkere zweterige kisten en het dan onder inlegzolen doen en veel deo over je schoenen.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
edblok2 zei:
^^
alleen mongolen geloven het fabeltje dat pindakaas en deo helpen tegen de guer van grugs. Die honden fool je niet.
Klik om te vergroten...

:grin: true

De meeste honden zijn helemaal geen drugshonden maar worden alleen zo gebruikt. Je ziet het snel aan mensen als ze nerveus zijn, en mensen worden nerveus van honden. Tsja als je kalm blijft bij een nep-drugshond en je shit zit in de pindakaas dan is de conclusie (iets té) snel getrokken :wink:
t
trip2dreamlandLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zo'n ouderwets plastic doosje van een fotorolletje werkt dikke prima.
Bij die honden moet je domweg doorlopen en niet blijven staan. Die fout heb ik dus gemaakt. Ging dat beest zitten he. Gast ging all the way...
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ess zei:
Ik stop het gewoon in mn bh of ondergoed :rolleyes:
Als ik al gefouilleerd word, komen ze niet eens in de buurt!
Das et handige aan n vrouw zijn, denk k :)
Klik om te vergroten...
Nou ik heb het ook altijd in m'n ondergoed, maar had een keer een panty en een rokje aan en die vrouwelijke fouilleerder ging er zo dicht langs dat ik het wel even benauwd kreeg... Tegen de stress de keer erop toch maar weer een broek aangedaan :P
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Doe het altijd achter de balzak, broek ietsjes lager dan normaal, komen ze er nooit bij. Heb et ook wel eens achter de riem geplakt, maar onderbroek is altijd saver.

Voor de dames in de privé delen, of achter de bh denk ik toch?

Ach en zo streng zijn de meeste controles helemaal niet..
M
MDMAAAPJELid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ook die boxers gezien van Soho, maar zo groot is dat zakje niet. Straks valt het uit je boxer, langs je broekspijp op de grond AAAHH!
Ik doe het gewoon lekker in me boxer met strakke pijpen, tussen mn zaakje en me been. Denk dat het ook wel gewoon in je sok kan.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Onder de voorhuid, als je niet besneden bent :tearsofjoy:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
SmartieAndMe zei:
Onder de voorhuid, als je niet besneden bent :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

:openmouth: zo'n heel zakje?!?! Vind het knap als je dat voor elkaar krijgt :tearsofjoy:

1 pil vind ik eigenlijk ook al te veel voor die plek :rolleyes:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#12
MusicIsLife zei:
zo'n heel zakje?!?! Vind het knap als je dat voor elkaar krijgt

1 pil vind ik eigenlijk ook al te veel voor die plek
Klik om te vergroten...

Aangenaam wordt 't niet maar je moet er wat voor over hebben om aan de drugs te gaan :tearsofjoy:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met een zakje in mijn broekzak ofwel in mijn portemonnee. :P
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik verstop het meestal ook onder mn ballen in een strakke boxer, maar als ze je meenemen voor een uitgebreide striptease kan je toch altijd weigeren en weg lopen? Zeker als je rond de 12 pillen meeneemt voor de hele groep.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Fool zei:
Ik heb eigenlijk nog nooit problemen gehad met een zakje in mijn broekzak ofwel in mijn portemonnee. :P
Klik om te vergroten...
Ik ken toch meerdere mensen die dat zeiden... en die kunnen nu fluiten naar hun VOG :confused:

Beter geen risico lopen toch?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zorg er dan uiteraard wel voor dat ik niet zoveel bij me heb dat ik mijn VOG ermee zal verliezen. :P

Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd
Klik om te vergroten...
Daar zijn ze zeker al lang blij dat er uberhaupt iemand de moeite heeft genomen om op zijn tractor naar het festival af te reizen? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P

En zuipketen doen we niet aan, we zitten wel regelmatig in een keet een biertje of w/e te drinken, maar die staat niet in mijn achtertuin. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jaja, nou kan het wel weer. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Praat jij ook met zo'n irritant accent trouwens Fool? :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."