Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVerstop plekken drugs bij feesten

Verstop plekken drugs bij feesten

120 antwoorden
37 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zorg er dan uiteraard wel voor dat ik niet zoveel bij me heb dat ik mijn VOG ermee zal verliezen. :P

Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd :P
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fool zei:
Maar in het twenteland zijn ze gelukkig wat minder streng dan in de randstad e.d., hier wordt niet eens gecontroleerd
Klik om te vergroten...
Daar zijn ze zeker al lang blij dat er uberhaupt iemand de moeite heeft genomen om op zijn tractor naar het festival af te reizen? :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P

En zuipketen doen we niet aan, we zitten wel regelmatig in een keet een biertje of w/e te drinken, maar die staat niet in mijn achtertuin. :P
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jaja, nou kan het wel weer. :P
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Praat jij ook met zo'n irritant accent trouwens Fool? :tearsofjoy:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
En zit je toevallig elke zaterdag avond in de zuipkeet bij jou op het erf? :tearsofjoy:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
Klik om te vergroten...
Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar die is niet irritant. :P
Klik om te vergroten...
Je accent is met typen niet irritant in ieder geval :P.
Klik om te vergroten...
Gelukkig :tongueout:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
Klik om te vergroten...

Sorry, grammarnazi...

Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgs :rolleyes: dat kan ik ook echt niet uitstaan
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Dit slaat nergens op. :(
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
MusicIsLife zei:
Fool zei:
Nouja zeg, ik praat wel met een accent, maar dat is niet irritant.
Klik om te vergroten...

Sorry, grammarnazi...

Ik vind eigenlijk het twentse/achterhoekse accent het enige vervelende accent in Nederland. Naast dat overdreven Limburgs :rolleyes: dat kan ik ook echt niet uitstaan
Klik om te vergroten...
Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Dit slaat nergens op. :(
Klik om te vergroten...
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
Fool zei:
Nee hoor, ik doel in mijn zin op het accent, niet op het feit dat ik met accent praat. Wel goed grammarnazi'en :wink:
Dit slaat nergens op. :(
Klik om te vergroten...
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
Klik om te vergroten...
Tja, niet iedereen gaat nou eenmaal slapen met een woordenboek in zijn/haar hand, daar kunnen. :wink:
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja fool, maar het is dat accent, niet die accent dus ik heb wel goed gegrammarnaziet :wink:

Psychedelibee zei:
Ik zag de fout in jouw zin eerlijk gezegd ook niet, maar ik ben nogal slecht in grammatica dus dacht dat het aan mij lag.
Klik om te vergroten...

Ik kan je eigenlijk (bijna) nooit betrappen op een grammaticale fout dus denk dat dat wel meevalt
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Psychedelibee zei:
Een beetje een accent vind ik vaak nog wel grappig. Als het zo zwaar wordt dat het een taal op zich wordt en de rest van nederland het niet meer kan verstaan wordt het wel storend. Als je in zo'n klein landje woont en sommige mensen niet meer kunt verstaan is het einde toch wel redelijk zoek.
Klik om te vergroten...

Nou een dialect kan ik over jet algemeen wel waarderen. Waar ik me bij sommige limburgers en achterhoekers aan erger is wanneer ze Nederlands praten met zo'n bizar accent. Bijvoorbeeld Limburgers die alles zo irritant lang trekken. Het Limburgs dialect daarentegen vind ik wel leuk en praat ik zelf ook.
P
Pim070Lid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb boxers van Soho en die hebben een binnenzakje :) super handig :)
e
edblok2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
^^
alleen mongolen geloven het fabeltje dat pindakaas en deo helpen tegen de guer van grugs. Die honden fool je niet.
J
Jefferson420Lid
01-01-2024, 00:00
#18
SmartieAndMe zei:
Heb ooit een verhaal gehoord van iemand die een zak pillen op het festivalterrein begraven heeft van te voren :grin: Kun je met lege handen naar binnen en binnen je snoepjes opgraven :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat verhaal heb ik ook gehoord, maar dan liep het anders af. Een gast had dus inderdaad vooraf op het terrein een gat gegraven en drugs neergelegd, maar de organisatie van het feest had hierop gechecked en dit ontdekt. Een paar bewakers op het feest stonden in de buurt keurig te wachten tot diegene toesloeg, en toen die gast in de grond aan het graven was werd 'ie meegenomen :tearsofjoy:

Ik weet nu niet welke verhalen nu allemaal echt waar zijn, maar wel mooi om te horen altijd :tearsofjoy:

En weer even on-topic: ik stop ook altijd alles in m'n onderbroek, en voor de mannen die geen strakke onderbroeken hebben of bang zijn dat het er alsnog uitvalt via je broekspijp; ik doe altijd (ff lomp uitgelegd): Til je slurf op, drugszakje tegen je zak aan, laat je slurf vallen en klaar is kees. Meestal ben ik toch wel een beetje zenuwachtig, niet per se om gepakt te worden maar om het hele gebeuren van zo'n feest, en dan krijg ik toch een beetje een plakzak dus daardoor blijft alles keurig zitten :grin:
Maar een paar vrienden van mij waren afgelopen weekend op Defqon, en daar kwam een gast van de drugsinspectie ofzo naar hun toe (nadat ze al gefouilleerd waren door andere bewakers) en hij zei gelijk: 'Ja! Jullie hebben drugs in jullie onderbroek, dus jullie kunnen het nu inleveren of jullie kunnen met me meekomen.' Ze besloten om niet te bluffen en om alles in te leveren. Ik had nog niet eerder gehoord dat dit ook gebeurd, dus je kan misschien het beste niet alles in 1 zakje doen maar het verdelen en maar een deel inleveren.
f
frank1234Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tak zei:
In oude mobiel, accu eruit halen en alle zooi erin gooien met wat papiertjes zodat het niet rammelt.
Niemand die dat ooit controleerd :wave:
Klik om te vergroten...

Ik heb het een keer meegemaakt dat zo'n beveiligingsbeambte op de knop op mijn telefoon drukte om te controleren of het wel een echte telefoon is (wat het ook is). Dus dat ze dat nooit controleren klopt niet, hoewel dat ook de enige keer is dat ik dat meegemaakt heb.

Ik heb nog nooit iets meegenomen naar een festival wat niet mag, maar ik heb er weleens over nagedacht wat de beste verstopplek is. Ik ben er nog niet uit, met name omdat de kwaliteit van de beveiliging nogal varieert. Ik heb festivals meegemaakt waar de beveiliging mijn complete portemonnee, etui met mijn oordoppen en brillenkoker voor mijn zonnebril doorzocht hebben, en festivals waar ik mijn jas in mijn hand mocht houden tijdens het fouilleren en ze mijn jas helemaal niet gecontroleerd hebben.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja zeker, neem alleen voor jezelf mee en neem niet teveel mee. Laat je niet intimideren door de bewaking en laat je niet verleiden dingen op te biechten waar ze geen bewijs of aanleiding voor hebben.

Verstop het verder goed..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."