#1
Morgen is er ook tekno in Utecht.
Met systems Kierewiet en AA.
pm voor info.
Met systems Kierewiet en AA.
pm voor info.
Als ik dat had geweten...jimi zei:als je trouwens eerder naar prspct bent geweest heb je als 't goed is n mailtje gekregen van de watt dat je moet uitprinten als toegangsbewijs
er staat geen code op dus je kunt m zovaak als je wil uitprinten, t scheelt toch weer 5 euro
*voor trasher enzo vanavond in de watt dus
Geef nou maar toe, de Watt zuigt.Dopezilla zei:Aan het volk heb ik me niet echt gestoord, meer aan de beveiligers die steeds chagrijniger worden. Een vriendin van me was er nog uitgestuurd omdat ze een joint vast had, die niet brandde.
Beetje gaar.
Olle
Nee, alles loopt hier op rolletjes.Debris zei:2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?Debris zei:2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
2 Weken geleden, niet in dat fort.Dopezilla zei:Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?
Waarom moet er daar zo nodig een inval gedaan worden? Goede sier maken in de lokale krantjes? Dat fort ligt afgelegen genoeg om te verzekeren dat er geen overlast veroorzaakt wordt. En dan toch maar ingrijpen hè. Fucking pigs.
Olle
nultien zei:Weet iemand freeparty voor mij omgeving Rotterdam en ernaast?
ty![]()
Precies. Laat ons lekker feesten. 't Kost de samenleving verdomme niks, maar blijkbaar moet het iets opleveren voordat het getolereerd wordt.Debris zei:Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
Immo zei:Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
I'm in!Dopezilla zei:Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."