Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
98 weergaven
18-5-2026
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen is er ook tekno in Utecht.
Met systems Kierewiet en AA. :rock:
pm voor info.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Godverdomme..
d
dark_ikkeuhLid
01-01-2024, 00:00
#3
kwam dit laatst nog tegen
heel vet setje :sunglasses:

[oldskool hardtek/core] D-struct live @ Nieuwegein
http://www.mediafire.com/?j12nidmdmzm
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
jimi zei:
als je trouwens eerder naar prspct bent geweest heb je als 't goed is n mailtje gekregen van de watt dat je moet uitprinten als toegangsbewijs
er staat geen code op dus je kunt m zovaak als je wil uitprinten, t scheelt toch weer 5 euro

*voor trasher enzo vanavond in de watt dus
Klik om te vergroten...
Als ik dat had geweten... :rolleyes:

't Was vet trouwens. The Speed Freak blijft een held. :grin:

Olle
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm ik ga altijd naar prspct maar heb geen mailtje gekregen :confused:

Anders had ik ook geen kaartje gekocht ofcourse ><


Ouderwets gezopen gister!
Tot 4 uur uitgeslapen, heerlijk!

knallend feestje,
leuke meisjes :hearteyes:

En me skunk kwijt godverdomme
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik vond het echt een beetje naar
de laatste shit was wel leuk maar ik was zowiezo de hele avond veel meer in een lul en rondjes loop stemming dan echt te dansen
maar op het begin, al die stomme kutten die er waren die net hadden geleerd een sigaret vast te houden en dan op hakken uitgaan naar zo'n feestje..
maar speedfreak en element destruction gingen hard!
ik vind de watt steeds minder leuk worden ook elke keer eigenlijk, terwijl ik daar toch fucking veel hele leuke feestjes heb gehad ook.
bweh ik ben helemaal naar me galemiezen, ik hoop dat k zo lekker in slaap donder
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
Aan het volk heb ik me niet echt gestoord, meer aan de beveiligers die steeds chagrijniger worden. Een vriendin van me was er nog uitgestuurd omdat ze een joint vast had, die niet brandde.

Beetje gaar.

Olle
Klik om te vergroten...
Geef nou maar toe, de Watt zuigt. :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Debris zei:
2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
Klik om te vergroten...
Nee, alles loopt hier op rolletjes. :grin: Heb al een tijd geen ontruiming of iets in die trend gehad.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Debris zei:
2 Weken geleden in Namur grote controle + razzia geweest, nog mensen die hier last van hebben gehad?
Klik om te vergroten...
Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?

Waarom moet er daar zo nodig een inval gedaan worden? Goede sier maken in de lokale krantjes? Dat fort ligt afgelegen genoeg om te verzekeren dat er geen overlast veroorzaakt wordt. En dan toch maar ingrijpen hè. Fucking pigs.

Olle
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dopezilla zei:
Wat is dat voor onzin? In dat fort waar met oud en nieuw ook die massive rave gehouden werd?

Waarom moet er daar zo nodig een inval gedaan worden? Goede sier maken in de lokale krantjes? Dat fort ligt afgelegen genoeg om te verzekeren dat er geen overlast veroorzaakt wordt. En dan toch maar ingrijpen hè. Fucking pigs.

Olle
Klik om te vergroten...
2 Weken geleden, niet in dat fort.
Op de parking van een hangaar ofzo.

Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#11
mensen dit weekend in leiden aanwezig?
er schijnt tekno te zijn zaterdag, weet nog niet of ik er zelf heenga maar ik dacht ik post het even :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Die party van die nieuwe organisatie gaat niet door.:(
Maar! Er is deze zaterdag een S.V.F. Feestje, dit is dus Goa.
PM maar voor locatie.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#13
Weet iemand freeparty voor mij omgeving Rotterdam en ernaast? :)

ty :hearteyes:
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
nultien zei:
Weet iemand freeparty voor mij omgeving Rotterdam en ernaast? :)

ty :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Mij wel bellen he als je nog wat vind. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nog 3 uur en 46 minuten en het is FEEESTTTT
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Debris zei:
Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
Klik om te vergroten...
Precies. Laat ons lekker feesten. 't Kost de samenleving verdomme niks, maar blijkbaar moet het iets opleveren voordat het getolereerd wordt.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Immo zei:
Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook liever legale feesten vanwege die reden. Maar er zijn ook kut legale en illegale natuurlijk. De sfeer op illegale feestjes is natuurlijk weer super relaxed, en wanneer het qua DJ's, geluid en zaal zo goed is dat het eigenlijk geld zou mogen kosten, nou, dat zijn gewoon de beste feestjes! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Dopezilla zei:
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
I'm in! :grin:
Nog enig idee welke systems er komen?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Deze zaterdag Goa feestje rondom Lelystad.
DJ's tot nu toe zijn: Euphorica, Shamanuel, Party-Rico & Zonque! Worden er nog wel meer.
Het is trouwens een buitenfeest!
PM maar voor locatie. :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5657585960...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."