#1
sarcasm zei:En dat betekend?
jeetjemina, wat ben jij vervelend.
waren er nog mensen in den haag zaterdag? klein teknofeestje, eigenlijk een verjaardag, ik ben zelf niet heel lang gebleven, maar vroeg me af of er mensen waren van hier.
sarcasm zei:En dat betekend?
sarcasm zei:Beanhead zei:Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken![]()
Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat feesten worden gegeven in panden die nog geen jaar leeg staan en alleen voor het doel van het feest gekraakt worden?
jimi zei:haha ah, das jammer. ben je nog wel uitgeweest in den haag of gewoon gechilld?
misschien omdat het zijn verjaardag was dat ze 't niet wisten of niks konden zeggen? hij zei dat je een uitnodiging moest hebben, maar volgens mij liep dat ook wel los, want wij kwamen om een uurtje of 5 aan met 10 mensen bij ons die gewoon naar binnen mochten.
het is wel echt een leuk kraakpand daar, ze hebben nu alles een beetje afgesloten, maar dat was eerst niet zo. heb nog gerolstoelrace'd daar en een vriendinnetje die daar vaker komt houd daar altijd verkleedfeestjes enzo, echt gezellig.
we mogen daar ooit ook zelf een feestje geven, dat is wel nice ook.
tof filmpje trouwens, ik houd van dat soort mensen.
TeKNoZem zei:Nee hoor. Ik ben maar enkel op een tekno geweest waar het pand gekraakt was omwille van van het feest, waarna er nog meerdere volgde in hetzelfde pand. Dat pand werd sowieso al gesloopt, tegen de tijd dat ik daar het laatste (5e of 6e waar ik bij was) feest bijwoonde was het pand al half tegen de vlakte gewerkt. Vanaf dat het gekraakt werd voor het eerste feest en de totale sloop van het pand heeft een klein half jaar gezeten.
Bovendien heb ik ontiegelijk vaak in panden gefeest welke al geruime tijd legaal gekraakt waren.
Wat jij daar als waarheid bestempeld is dus verre van een feit. Het kan voorkomen ja, dat een pand gekraakt wordt voor het een jaar heeft leeg gestaan, maar daar maken zowel de feest-organisatoren als de 'normale krakers' zich schuldig aan.
Verder ben ik het met Jimi eens, je bent maar een irritant iets(ik kan er namelijk niet bepalen of je nou een man of een vrouw bent).
Beanhead zei:Spijtig dat breakcore uw ding ook niet was :P . Binnenkort maar is goedgaan op een tekno![]()
W.F.L. zei:Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo.Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P
Wat ik wel dacht eigenlijk.
W.F.L. zei:Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo.Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P
Wat ik wel dacht eigenlijk.
Beanhead zei:Niemand nog lekkere setjes :P ?
Beanhead zei:Niemand nog lekkere setjes :P ?
W.F.L. zei:Beanhead zei:Niemand nog lekkere setjes :P ?
Ja, dat setje van Mr. Gasmask dat op CELL en AoA staatSuper dik!

Immo zei:Beanhead zei:Niemand nog lekkere setjes :P ?
http://www.rave-o-lution.nl/index.php/o ... -2010.html
Geef mij maar liever de Maissouille setTeKNoZem zei:Immo zei:Beanhead zei:Niemand nog lekkere setjes :P ?
http://www.rave-o-lution.nl/index.php/o ... -2010.html
Heeft iemand nog toevallig de set van Cardiak op 't zelfde feest gevonden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."