Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
99 weergaven
18-5-2026
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#1
sarcasm zei:
En dat betekend?
Klik om te vergroten...

jeetjemina, wat ben jij vervelend.

waren er nog mensen in den haag zaterdag? klein teknofeestje, eigenlijk een verjaardag, ik ben zelf niet heel lang gebleven, maar vroeg me af of er mensen waren van hier.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo. :grin: Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P

Wat ik wel dacht eigenlijk.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
sarcasm zei:
Beanhead zei:
Ja, was me een beetje op een kraakforum aan het inlezen en ik kwam op een verhitte discussie terecht over kraken en teknofeesten. Man, man. Eensgezindheid is soms toch ver te zoeken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Heeft dat misschien iets te maken met het feit dat feesten worden gegeven in panden die nog geen jaar leeg staan en alleen voor het doel van het feest gekraakt worden?
Klik om te vergroten...

Nee hoor. Ik ben maar enkel op een tekno geweest waar het pand gekraakt was omwille van van het feest, waarna er nog meerdere volgde in hetzelfde pand. Dat pand werd sowieso al gesloopt, tegen de tijd dat ik daar het laatste (5e of 6e waar ik bij was) feest bijwoonde was het pand al half tegen de vlakte gewerkt. Vanaf dat het gekraakt werd voor het eerste feest en de totale sloop van het pand heeft een klein half jaar gezeten.

Bovendien heb ik ontiegelijk vaak in panden gefeest welke al geruime tijd legaal gekraakt waren.

Wat jij daar als waarheid bestempeld is dus verre van een feit. Het kan voorkomen ja, dat een pand gekraakt wordt voor het een jaar heeft leeg gestaan, maar daar maken zowel de feest-organisatoren als de 'normale krakers' zich schuldig aan.

Verder ben ik het met Jimi eens, je bent maar een irritant iets(ik kan er namelijk niet bepalen of je nou een man of een vrouw bent).
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#4
haha ah, das jammer. ben je nog wel uitgeweest in den haag of gewoon gechilld?
misschien omdat het zijn verjaardag was dat ze 't niet wisten of niks konden zeggen? hij zei dat je een uitnodiging moest hebben, maar volgens mij liep dat ook wel los, want wij kwamen om een uurtje of 5 aan met 10 mensen bij ons die gewoon naar binnen mochten.
het is wel echt een leuk kraakpand daar, ze hebben nu alles een beetje afgesloten, maar dat was eerst niet zo. heb nog gerolstoelrace'd daar en een vriendinnetje die daar vaker komt houd daar altijd verkleedfeestjes enzo, echt gezellig.
we mogen daar ooit ook zelf een feestje geven, dat is wel nice ook.

tof filmpje trouwens, ik houd van dat soort mensen.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
jimi zei:
haha ah, das jammer. ben je nog wel uitgeweest in den haag of gewoon gechilld?
misschien omdat het zijn verjaardag was dat ze 't niet wisten of niks konden zeggen? hij zei dat je een uitnodiging moest hebben, maar volgens mij liep dat ook wel los, want wij kwamen om een uurtje of 5 aan met 10 mensen bij ons die gewoon naar binnen mochten.
het is wel echt een leuk kraakpand daar, ze hebben nu alles een beetje afgesloten, maar dat was eerst niet zo. heb nog gerolstoelrace'd daar en een vriendinnetje die daar vaker komt houd daar altijd verkleedfeestjes enzo, echt gezellig.
we mogen daar ooit ook zelf een feestje geven, dat is wel nice ook.

tof filmpje trouwens, ik houd van dat soort mensen.
Klik om te vergroten...

Gewoon gechilled. Haha, ik had wel berichten gestuurd en rondgebeld, maar niks gehoord.. Maar ja, zo veel mensen ken ik nou eigenlijk ook niet. Ik maak niet echt snel nieuwe vrienden op feesten ofzo met mijn vage kop en al dat lawaai. :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Spijtig dat breakcore uw ding ook niet was :P . Binnenkort maar is goedgaan op een tekno :)
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeKNoZem zei:
Nee hoor. Ik ben maar enkel op een tekno geweest waar het pand gekraakt was omwille van van het feest, waarna er nog meerdere volgde in hetzelfde pand. Dat pand werd sowieso al gesloopt, tegen de tijd dat ik daar het laatste (5e of 6e waar ik bij was) feest bijwoonde was het pand al half tegen de vlakte gewerkt. Vanaf dat het gekraakt werd voor het eerste feest en de totale sloop van het pand heeft een klein half jaar gezeten.

Bovendien heb ik ontiegelijk vaak in panden gefeest welke al geruime tijd legaal gekraakt waren.

Wat jij daar als waarheid bestempeld is dus verre van een feit. Het kan voorkomen ja, dat een pand gekraakt wordt voor het een jaar heeft leeg gestaan, maar daar maken zowel de feest-organisatoren als de 'normale krakers' zich schuldig aan.

Verder ben ik het met Jimi eens, je bent maar een irritant iets(ik kan er namelijk niet bepalen of je nou een man of een vrouw bent).
Klik om te vergroten...

Dat is inderdaad waar, er worden ook veel feesten gegeven in bestaande panden, ik persoonlijk ben meer een fan van de buitenfeesten en de teknivals... Maar ik snap niet dat krakers zich daar druk om zouden maken, ik persoonlijk ken geen krakers die anti-tekno zijn, ze gaan allemaal gewoon naar tekno-feesten. Daarom vroeg ik of het om die reden was, want ik kan me geen andere reden bedenken. Ik zal zelf maar eens het kraakforum gaan kijken waar die discussie dan over gaat...

@ Het zal mij aan mijn kont roesten wat jij en die Jimi van me vinden, ik ben verre van de enige die irritant is hier en als iemand met mij zit te fucken dan fuck ik gewoon terug. Enne, ik ben geen iets, ik ben een vrouwtje.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beanhead zei:
Spijtig dat breakcore uw ding ook niet was :P . Binnenkort maar is goedgaan op een tekno :)
Klik om te vergroten...

Komt goed, 1 mei X-live! :grin:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo. :grin: Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P

Wat ik wel dacht eigenlijk.
Klik om te vergroten...

Was ook een besloten feest over het algemeen :wink:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
So?

:grin:
T
TostiniLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Hey verdomme! Ik was zaterdag in Den Haag en ik wou eigenlijk ook naar tekno gaan, maar uiteindelijk was het toch chiller zo. :grin: Maar had ook rondgevraagd aan mensen in m'n telefoon en ze wisten allemaal niets te zeggen. En dan blijkt dat er toch tekno was. :P

Wat ik wel dacht eigenlijk.
Klik om te vergroten...

je kwam niet binnen..
vriendin van me waar ik altijd mee naar feestjes ga was uitgenodigd en die kreeg mij zelfs niet binnen :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niemand nog lekkere setjes :P ?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beanhead zei:
Niemand nog lekkere setjes :P ?
Klik om te vergroten...

http://www.rave-o-lution.nl/index.php/o ... -2010.html
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Downloading.

Heb er zelf wel wat schijfjes van. Happy shit :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Beanhead zei:
Niemand nog lekkere setjes :P ?
Klik om te vergroten...

Ja, dat setje van Mr. Gasmask dat op CELL en AoA staat :grin: Super dik!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#16
W.F.L. zei:
Beanhead zei:
Niemand nog lekkere setjes :P ?
Klik om te vergroten...

Ja, dat setje van Mr. Gasmask dat op CELL en AoA staat :grin: Super dik!
Klik om te vergroten...

Rock on :rock:

edit: dikke fucking set. ACIDMANIA :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mijn favoriete live setje van Rinse.

Downloaden dus. :grin:

Nu deze aan het downloaden, die van W.F.L. dus. :grin:

Olle
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#18
Doe ik.

Fuuuckkk W.F.L. dat is wel heel dikke acid, ik space 'm helemaal weg met de ochtendjoint :hearteyes: !
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Immo zei:
Beanhead zei:
Niemand nog lekkere setjes :P ?
Klik om te vergroten...

http://www.rave-o-lution.nl/index.php/o ... -2010.html
Klik om te vergroten...

Heeft iemand nog toevallig de set van Cardiak op 't zelfde feest gevonden?
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#20
TeKNoZem zei:
Immo zei:
Beanhead zei:
Niemand nog lekkere setjes :P ?
Klik om te vergroten...

http://www.rave-o-lution.nl/index.php/o ... -2010.html
Klik om te vergroten...

Heeft iemand nog toevallig de set van Cardiak op 't zelfde feest gevonden?
Klik om te vergroten...
Geef mij maar liever de Maissouille set :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5556575859...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."