Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
100 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog 3 uur en 46 minuten en het is FEEESTTTT
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Debris zei:
Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
Klik om te vergroten...
Precies. Laat ons lekker feesten. 't Kost de samenleving verdomme niks, maar blijkbaar moet het iets opleveren voordat het getolereerd wordt.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Immo zei:
Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook liever legale feesten vanwege die reden. Maar er zijn ook kut legale en illegale natuurlijk. De sfeer op illegale feestjes is natuurlijk weer super relaxed, en wanneer het qua DJ's, geluid en zaal zo goed is dat het eigenlijk geld zou mogen kosten, nou, dat zijn gewoon de beste feestjes! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopezilla zei:
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
I'm in! :grin:
Nog enig idee welke systems er komen?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Deze zaterdag Goa feestje rondom Lelystad.
DJ's tot nu toe zijn: Euphorica, Shamanuel, Party-Rico & Zonque! Worden er nog wel meer.
Het is trouwens een buitenfeest!
PM maar voor locatie. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alsof ik de doekoe's heb om zomaar even naar Belgenland te trekken?

Als je me komt halen en m'n ticket betaalt feest ik lekker met je mee, maar anders ga ik moeten passen.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Dopezilla zei:
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Jonge, what the fuck man, dan is het Rinse, Ra-X en Mononom, dan ga je toch niet naar Rotterdam?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)

05 mei 2010

line up

BASECK
MISS DJAX
GUIGOO(narkotek)
ROTATOR
MONSTER X
MIRRA+FAY
RINSE
STIJE
KING PIN
BART HARD
MENDEAZ
JOYO
MILAN HERMESS
DJ NICE WEATHER

13:00 - 00:00
FREE !!!!!!!!!!!


http://partyflock.nl/party/177596:Bevri ... _2010.html
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Blijkbaar was er gister ook tekno in Nieuwegein.
Maar die Goa-party in de Polder die is een grote faal geworden. aggegraat ging meerdere keren kapot en was niet meer te repareren.
Volgende week proberen ze het opnieuw, dus zelfde locatie ook.
PM voor locatie. Zal nog kijken of er tekno is.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was inderdaad tekno gister in nieuwegein,


Was zelf gegaan naar een freeparty bij Maasvlakte,
buitenfeest :rock:

Was lekker chill in een warme tent enzo,
jammer genoeg geen tekno (meegemaakt),
maar wel wat chille muziek en rave-achtige shit ofzo haha
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#12
W.F.L. zei:
KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Klik om te vergroten...


Erg vette line up, mij alleen iets te ver weg. :(
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#13
Immo zei:
W.F.L. zei:
KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Klik om te vergroten...


Erg vette line up, mij alleen iets te ver weg. :(
Klik om te vergroten...


Had ik dus ook
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Immo zei:
W.F.L. zei:
KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Klik om te vergroten...


Erg vette line up, mij alleen iets te ver weg. :(
Klik om te vergroten...


Ja, maar het is gratis! Dat maakt de transportkosten toch weer goed? :P
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Met Koninginnenacht is er in de Hauptstadt o.a. Acid Anonymous, TBS en Hit 'n Run.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien aanwezig dan. :smoke: AA.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat een ongeloofelijke line up

MISS DJAX :hearteyes:

Ik ga proberen te voet, fiets, al liftend er naartoe te gaan. Geen centjes voor treintickets hoor :tearsofjoy:

edit: verdomde epische Nederlandse freeparties :openmouth:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Vertel mij wat, kanker Nederlanders, takin' all me fuckin' dough! :(
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#19
W.F.L. zei:
Immo zei:
W.F.L. zei:
KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)
Klik om te vergroten...


Erg vette line up, mij alleen iets te ver weg. :(
Klik om te vergroten...


Ja, maar het is gratis! Dat maakt de transportkosten toch weer goed? :P
Klik om te vergroten...


Het gaat mij meer om de reistijd dan het reis geld.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijd zat hier. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...5455565758...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."