Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
106 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Voor de mensen die niet naar teknival gaan of die eerst nog ff naar een ander feestje willen:
http://partyflock.nl/party/130050:I_Love_Tekno.html
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#2
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#3
Man_in_the_Box zei:
Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.
Klik om te vergroten...

En de willemeen :)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
Klik om te vergroten...

VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hans zei:
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:
Teknival here I come! :hearteyes:
Klik om te vergroten...

same here :stoned:
Klik om te vergroten...

VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!
Klik om te vergroten...

Ben blij dat ik niet ben gegaan nu ik hoor dat het op zaterdag avond ontruimd was.
I love tekno in waterfront was trouwens super afgelopen vrijdag. :grin:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ghehe, heb me prima vermaakt op teknival ^^ Heb er 3 uur overgedaan om te komen vrijdag avond ghehe :P Wel vet toen ik daar door de natuur liep. Ik heb herten zien lopen en een watervalletje ergens tussen het struik gewas ontdekt, allemaal ongerepte natuur zo dicht bij de snelweg en shit is echt een erg mooi gezicht. Fantastische spot absoluut. Idd iets wat jammer van de ontruiming, maar echt ik had niet voor mogelijk gehouden dat het sinds 2002 zo goed van de grond te krijgen zou zijn.
Ook echt gesproken met italianen, Spanjaarden, Polen, Hongaren en Roemenen ^^

Het was awesome :smoke:
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...


qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bah bah, mis weer een Tekno door gebrek aan vrienden (die op hun beurt weer gebrek hebben aan geld) :(

Edit: Jeeej, toch gegaan, was leuk :) .. maar wel legaal...
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#9
esth0r zei:
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...




p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
Klik om te vergroten...
..kijk dan zijn nou de mooiere feestjes :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
esth0r zei:
Ketaboy zei:
Het was awesome :smoke:
Klik om te vergroten...


qft

en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.

p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
Klik om te vergroten...

nee, niet gevonden...

wel een paar laarsen... interesse? :grin:

Ik vond het ook werkelijk grandioos, heb me verschrikkelijk goed vermaakt...
de aankomst vergeet ik nooit meer, een uurtje of 2-3 's nachts, een wit knipperende hemel van de stroboscopen, afgegewisseld door lasers en felle lampen... keiharde dreunen van de tekno... mistig, nevelig....het leek gigantisch... het was een prachtig begin...

alle mensen waren leuk, behalve de agenten in burger die effe lekker uitdagend voor de boxen gingen staan; om even te laten zien wie er nou gewonnen had...

dit was zeker 1 van me beste feesten ooit, stel je voor dat het langer had geduurt dan 1 dag... :hearteyes:

daarna op naar de afters...

Zie ik je dit weekend Ketboy?
als je weet waar t is...
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#11
BlackRobBlunt zei:
Als het goed is neemt een maat me mee naar een teknofeestje met oud en nieuw, kan niet wachten! :grin: Vorige (en 1e!) keer was echt zwaar vet!
Klik om te vergroten...


Oh ik denk dat je HET feestje bedoelt ben ik ook zeker wel bij word tof :grin: :grin:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo lieverd, hoe gaan we?
a
adhgLid
01-01-2024, 00:00
#13
brainwashed zei:
BlackRobBlunt zei:
Als het goed is neemt een maat me mee naar een teknofeestje met oud en nieuw, kan niet wachten! :grin: Vorige (en 1e!) keer was echt zwaar vet!
Klik om te vergroten...


Oh ik denk dat je HET feestje bedoelt ben ik ook zeker wel bij word tof :grin: :grin:
Klik om te vergroten...



welk feest is dat ??
kben nog op zoek naar een dope feest voor oud en nieuw
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb 12 jaar lang non stop gefeest, eerst naar ACIDfeestjes, die langzaam overgingen in teknofeestjes. Maar inmiddels ben ik 31 en heb ik 2 kinderen gebaard, dus lichamelijk trek ik het feesten de laatste tijd helaas niet meer zo. Maar ik vind het relaxed om te lezen dat er nog steeds mensen zijn die er van genieten, dat heb ik ook jarenlang gedaan. En ik heb er echte teknobenen aan overgehouden, dwz zodra ik tekno hoor, bewegen mijn benen vanzelf mee op de muziek! Tekno is gewoon super vet, en ik draai het nog regelmatig. En altijd krijg ik dan toch weer zin in een feestje! Ik zal ook echt nog wel een keer gaan feesten, al is het maar om te kijken wat er nog van over is. Tekno zit gewoon in mijn hart, en zal dat altijd blijven.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb vandaag de foto's van de laatste maanden op 070 eens doorgebladerd en ik moet ook toegeven dat het weer begint te kriebelen.
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het zal altijd wel blijven kriebelen denk ik! Als ik ooit naar het bejaardentehuis moet, kraak ik met wat vrienden een bejaardentehuis voor alle doorgetripte tekno's, met z'n allen doof, epileptisch, psychotisch, zonder tanden, met weggesnoven neusgaten, grijze dreads en op zaterdagavond steevast teknobingo. Mensen die zich vast willen aanmelden, kunnen me PM'en :grin:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#17
whahaha!!! :grin: :grin:
gebruik tekno met mate!! :P
J
Ja preciesLid
01-01-2024, 00:00
#18
Tekno is net zo lang doorgaan, tot je niet meer op je benen kunt staan, en als je dan nog voor de speakers staat, weet dan: dit is een vette plaat.
b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hans zei:
Hallo lieverd, hoe gaan we?
Klik om te vergroten...



Het komt goed schat:grin:
hetkomtgoed:)
weet alleen niet hoe ik jou meekrijg
MAAR HETKOMT GOED:grin:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#20

Dubbele post moest gewoon voor dit filmpje. =p

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."