Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
142 weergaven
18-5-2026
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik wil weer een feestje in Fort Pannerden. :grin: :rock:
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ollemann zei:

Deze linkte W.F.L. laatst naar me, en 'k blijf er maar op stuiteren op m'n kamertje.

Zeker nu ik m'n pc op m'n versterker heb aangesloten, en het nu uit fatsoenlijke boxjes komt. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
I'm on druuuuuuuuuuuugs, peeweewjuuuweejuweeee
Love that track :hearteyes: Overlaatst nog plaatje van hem gedownload met N'ko.
[PROSTITUTIONSONORE 04] Harry Potar aka Roms Vs N'ko aka Nerukontrol (2009)

Lekkere tracks van Roms !!! Die van N'ko vind'k nie mis, ma nie zo orgineel...
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit op Corebay m'n ROMS collectie al bij te werken. :grin:

Overigens, 'n kort filmpje van Tribeland:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zie mezelf. :grin:

Grappig dat Spider Dark van Le Bask ook met N'ko is, nietwaar olle. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.

:) serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van... :)
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beanhead zei:
Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.

:) serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van... :)
Klik om te vergroten...

http://www.ek23sound.org

Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.

Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#7
TeKNoZem zei:
Beanhead zei:
Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.

:) serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van... :)
Klik om te vergroten...

http://www.ek23sound.org

Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.

Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.
Klik om te vergroten...

Net wat ik zocht, tijd om een joint te draaien en Tekno te ontdekken :rockband:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Acid Anonymous, Roms, en Zone-33 zijn erg lekker ja. Die andere namen ga ik ook eens checken. Werd 'n beetje scheel van die lijst daar op ek23 zonder enige achtergrond informatie.

Olle
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ollemann zei:
Acid Anonymous, Roms, en Zone-33 zijn erg lekker ja. Die andere namen ga ik ook eens checken. Werd 'n beetje scheel van die lijst daar op ek23 zonder enige achtergrond informatie.

Olle
Klik om te vergroten...

Ken je MononoM niet!? o.o

Btw, Knobz is ook zeker vette shit.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#10
Tostini,

vanaaf 2 feesten man:wink:

Edit: 3 feesten haha
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
I'm on it, sir!

By the way, zin in vanavond! :rock:

Olle
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
TeKNoZem zei:
Beanhead zei:
Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.

:) serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van... :)
Klik om te vergroten...

http://www.ek23sound.org

Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.

Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.
Klik om te vergroten...

Hey bedankt man! Was al een tijdje opzoek naar wat van Lego, nu heb ik het.
Hier ga ik zeker meer vanaf halen!
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nieuwjaar vette partie!
*en nee, ik heb 't niet over footworx.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
013?

Godverdomme, mijn beste maat wilt het gewoon in zijn stad vieren, dus de kans zit erin dat het noch footworxx noch 013 wordt.

Misschien hem morgen toch eens ompraten. :beer:
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#15
W.F.L. zei:
Godverdomme, mijn beste maat wilt het gewoon in zijn stad vieren, dus de kans zit erin dat het noch footworxx noch 013 wordt.
Klik om te vergroten...
Het zal langer dan 1 nacht duren, dus je kunt gerust de volgende dag komen.
Waarschijnlijk kun je zelfs nog rustig slapen en je familie een bezoekje brengen en daarna nog vollebak hier komen feesten.
K
KetnoniesmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Immo zei:
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Suburbass draait ze eruit. :grin:
Klik om te vergroten...
Hell yeah :rock: :hearteyes:
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ollemann zei:
Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.

Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.

De keuzes in het leven verscheuren mij.

Olle
Klik om te vergroten...

Gewoon gaan joh :grin:
Wel lame indd dat het niet in de kelder is, straks staat de helft leeg @ grote zaal haha.

Zijn wel freepartys, maar geloof ik niet op i(L)tekno zelf.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#18
Op multisound Olleman en WFL leren kennen.
Aangenaam! Hoop dat ik me een beetje gedragen heb.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Maak je over je eigen gedrag geen zorgen, Debris. Ik was toch te hard aan het trippen om er wat van te begrijpen. Nou ja, je hebt me bezig gezien. :rolleyes:

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
:beer: Was dikke party.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."