#1
Ik wil weer een feestje in Fort Pannerden.



I'm on druuuuuuuuuuuugs, peeweewjuuuweejuweeeeOllemann zei:
Deze linkte W.F.L. laatst naar me, en 'k blijf er maar op stuiteren op m'n kamertje.
Zeker nu ik m'n pc op m'n versterker heb aangesloten, en het nu uit fatsoenlijke boxjes komt.
Olle
Beanhead zei:Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.
serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van...
![]()
TeKNoZem zei:Beanhead zei:Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.
serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van...
![]()
http://www.ek23sound.org
Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.
Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.

Ollemann zei:Acid Anonymous, Roms, en Zone-33 zijn erg lekker ja. Die andere namen ga ik ook eens checken. Werd 'n beetje scheel van die lijst daar op ek23 zonder enige achtergrond informatie.
Olle
TeKNoZem zei:Beanhead zei:Verdorie ik had een totaal fout beeld van Tekno.
serieus toch aan het overwegen om is te gaan feeste. Iemand toevallig nog linkjes naar goeie albums? Kenr niets van...
![]()
http://www.ek23sound.org
Daar staat een hoop op. Aan de linker kant staan de artiesten/systems, als je daar op klikt krijg je een ander schermpje met de downloads. Ik adviseer de mix die onder Tetrips staat, eigenlijk alles van AcidAnonymous, Roms, MononoM, Al Core, Sparks(staat aan de rechterkant), Zone33, Basze en Cardiak.. en tja, de rest is voor een groot deel ook wel relaxt. Maar dat zijn toch wel chille namen.
Het zijn overigens bijna geen albums, merendeel zijn rips van platen, livesets en mixsets. Sta er dus niet van te kijken wanneer een 'nummer' 80MB+ is en langer dan een uur duren.

Het zal langer dan 1 nacht duren, dus je kunt gerust de volgende dag komen.W.F.L. zei:Godverdomme, mijn beste maat wilt het gewoon in zijn stad vieren, dus de kans zit erin dat het noch footworxx noch 013 wordt.
Hell yeahImmo zei:Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.
De keuzes in het leven verscheuren mij.
Olle
Suburbass draait ze eruit.![]()
Ollemann zei:Ik zit nog te twijfelen of ik naar I Love Tekno in de Watt zal gaan. Het zal best leuk zijn, maar 'k zou ook op een leuke free party kunnen wachten met meer sfeer.
Maar Nout en Rinse beloven wel goeds.
De keuzes in het leven verscheuren mij.
Olle
Was dikke party."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."