Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
139 weergaven
18-5-2026
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#1
DD?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Fakkelbrigadier zei:
DD?
Klik om te vergroten...

Dosis Decibel? :P

nou het was een heerlijk feest in Boxtel inderdaad... hehe... daar ook weer is geweest!
grappig is dat er overal zand lag, lekker dansen in de zandbak!

leuke locatie, mooie vierkante loods en een heerlijk geluidssysteem...
de muziek was ook erg lekker, de drum n bass roots waren duidelijk hoorbaar...
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#3
http://www.ek23sound.org/

Free music for free people, toch? :wink:

-TeKNoZem
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Vette pagina is dat inderdaad, veel vandaan gehaald.

Even wat anders, ik vernam iets van een Hit 'n Run party ergens in Noord-Holland op 29-04 (koninginnenacht), kan iemand mij (uiteraard via PM) details verschaffen? Was nog op zoek naar een vet feest voor deze dag, ik heb besloten dat Namasté aan de Piet Heinkade het niet wordt en een vorig Hit 'n Run feestje op de Stubnitz was erg succesvol, reden genoeg om deze te checken dus.
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb ik nog niks van vernomen. Konninginnedag op 't Lichtplein in Eindhoven komen iig AA en TDK zoals al eerder vermeld. Afterparty is wel te verwachten denk ik maar pin me d'r niet op vast. Ligt er maar net aan waar je vandaan komt en hoever je wilt reize in die zin. =p

-TeKNoZem
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#6
PatrickBateman zei:
Vette pagina is dat inderdaad, veel vandaan gehaald.

Even wat anders, ik vernam iets van een Hit 'n Run party ergens in Noord-Holland op 29-04 (koninginnenacht), kan iemand mij (uiteraard via PM) details verschaffen? Was nog op zoek naar een vet feest voor deze dag, ik heb besloten dat Namasté aan de Piet Heinkade het niet wordt en een vorig Hit 'n Run feestje op de Stubnitz was erg succesvol, reden genoeg om deze te checken dus.
Klik om te vergroten...
Idem! Ik zag het ook, en als het in NH is dan kom ik zeker.
T
The MysticLid
01-01-2024, 00:00
#7
Leuke optie voor komende zaterdag (18 april):

Willemeen Arnhem



flyer past niet helemaal op de pagina, line-up:

Tektron:

DJ Y?
Mikrobot & Madnix
Stefan vs OBX
Martha Spark
Mendeaz vs Joyo

NYMNYR:

Ars Dada
Kamerat Tord
FFF
King Pin
Bart Hard
Live: Kamerat Tord

stuiter stuiter :mrgreen:
v
vdkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Fakkelbrigadier zei:
er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hee ben je daar heengeweest? ben je daarna ook naar de illigale geweest die was in vlijmen? woon toevallig ook in die buurt :)
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weet iemand voor de maand juni iets in de omgeving Amsterdam / Utrecht (of eventueel Rotterdam / Den Haag?). Het begint te kriebelen. :grin:

Details uiteraard niet hier, maar via PM. De beloning zal bestaan uit bier, indien zich inderdaad een geschikte gelegenheid voordoet waar beide partijen aanwezig zijn.

EDIT: Binnenkort is er een party van / met Kierewiet Soundsystem in de regio Utrecht. Ook hiervoor geldt dat iedereen die mij hier privé details over kan verschaffen desgewenst beloond wordt in de vorm van alcoholica.

Ik heb begrepen dat er wel tekno is in / rond Utrecht, nu nog zien te achterhalen waar.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Beter zoek je wat vrienden ofzo in de scene, wat moet je er anders doen anyway ? :)
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#11
PatrickBateman zei:
Weet iemand voor de maand juni iets in de omgeving Amsterdam / Utrecht (of eventueel Rotterdam / Den Haag?). Het begint te kriebelen. :grin:

Details uiteraard niet hier, maar via PM. De beloning zal bestaan uit bier, indien zich inderdaad een geschikte gelegenheid voordoet waar beide partijen aanwezig zijn.

EDIT: Binnenkort is er een party van / met Kierewiet Soundsystem in de regio Utrecht. Ook hiervoor geldt dat iedereen die mij hier privé details over kan verschaffen desgewenst beloond wordt in de vorm van alcoholica.

Ik heb begrepen dat er wel tekno is in / rond Utrecht, nu nog zien te achterhalen waar.
Klik om te vergroten...

Lol, zie me al op de markt staan "info te koop, verrrrse feest info te koop, nu maar drie bier per detail!Verras uw vrouw, maak indruk op collega's en buren!" :smoke: maar nee, echt het zal je niet sneller lukken door er bier tegenover te zetten. Zal eerder ave recht werken.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
tomz0r zei:
Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Klik om te vergroten...

Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled) :beer:
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#13
vdk zei:
Fakkelbrigadier zei:
er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ... :rolleyes:
Klik om te vergroten...

hee ben je daar heengeweest? ben je daarna ook naar de illigale geweest die was in vlijmen? woon toevallig ook in die buurt :)
Klik om te vergroten...

Ja wel naar de utopia, niet naar vlijmen, moest de volgende dag werken. Ik was vrijdag wel op een ander feest van die gast in waalwijk is een vriend van me

13 Juni geef ik waarschijnlijk een feest in de buurt van den bosch, moeten alleen nog ff het vervoer fixen! Als het door gaat post ik de flyer wel ff!
e
erriapo 187Lid
01-01-2024, 00:00
#14
techno is zalig en er is altijd wel een moment op de dag voor er tijd voor te maken . mij is het behoorlijklang geleden dat ik nog een feestje deed maar vroeger ging ik altijd naar kozzmozz(oa) nog altijd een van de best terugkerende feestjes in het land (belgie) :) . ik heb 7 jaar feestjes gedaan daar . de nemoboot heb ik net niet meegemaakt maar int kuipke was ik altijd wel parraat de feesjes in de vooruit niet te vergeten maar hoe de max tekno ook is , doe mij maar psychedelic en darkpsy , hardtek en minimal (maar dat is eigenlijk ook beetje tekno) :rock:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ketaboy zei:
tomz0r zei:
Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Klik om te vergroten...

Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled) :beer:
Klik om te vergroten...

Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk :openmouth:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hans zei:
Ketaboy zei:
tomz0r zei:
Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Klik om te vergroten...

Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled) :beer:
Klik om te vergroten...

Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk :openmouth:
Klik om te vergroten...

haha nee jammer genoeg niet :beer:

lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD

b
brainwashedLid
01-01-2024, 00:00
#17




niet afg weekend maar 1tje ervoor
6systems ofso in oud gekkenhuis
ECHTE LIEFDE TOCH:grin:
crazytimee
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ketaboy zei:
lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
Klik om te vergroten...

Het is een begroeide vuilnishoop he :tongueout:
s
sensitiveLid
01-01-2024, 00:00
#19
brainwashed zei:




niet afg weekend maar 1tje ervoor
6systems ofso in oud gekkenhuis
ECHTE LIEFDE TOCH:grin:
crazytimee
Klik om te vergroten...

Amesfoort toch? Was mega groot inderdaad! Het ging ook gewoon een paar dagen door.
Daarvoor nog in een mega pand in Zeist geweest, was ook superchill.
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hans zei:
Ketaboy zei:
lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
Klik om te vergroten...

Het is een begroeide vuilnishoop he :tongueout:
Klik om te vergroten...

Was het dat maar... het bleek een gifstortplaats :P

En amersfoort was idd gruweljik, zondag avond ergens naar huis gegaan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."