#1
DD?
Fakkelbrigadier zei:
Idem! Ik zag het ook, en als het in NH is dan kom ik zeker.PatrickBateman zei:Vette pagina is dat inderdaad, veel vandaan gehaald.
Even wat anders, ik vernam iets van een Hit 'n Run party ergens in Noord-Holland op 29-04 (koninginnenacht), kan iemand mij (uiteraard via PM) details verschaffen? Was nog op zoek naar een vet feest voor deze dag, ik heb besloten dat Namasté aan de Piet Heinkade het niet wordt en een vorig Hit 'n Run feestje op de Stubnitz was erg succesvol, reden genoeg om deze te checken dus.

Fakkelbrigadier zei:er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ...![]()
PatrickBateman zei:Weet iemand voor de maand juni iets in de omgeving Amsterdam / Utrecht (of eventueel Rotterdam / Den Haag?). Het begint te kriebelen.![]()
Details uiteraard niet hier, maar via PM. De beloning zal bestaan uit bier, indien zich inderdaad een geschikte gelegenheid voordoet waar beide partijen aanwezig zijn.
EDIT: Binnenkort is er een party van / met Kierewiet Soundsystem in de regio Utrecht. Ook hiervoor geldt dat iedereen die mij hier privé details over kan verschaffen desgewenst beloond wordt in de vorm van alcoholica.
Ik heb begrepen dat er wel tekno is in / rond Utrecht, nu nog zien te achterhalen waar.
maar nee, echt het zal je niet sneller lukken door er bier tegenover te zetten. Zal eerder ave recht werken.tomz0r zei:Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!

vdk zei:Fakkelbrigadier zei:er is vanavond een legaal feestje in utopia in drunen
En Desepticons draaien in een gekraakt gekkenhuis in ...![]()
hee ben je daar heengeweest? ben je daarna ook naar de illigale geweest die was in vlijmen? woon toevallig ook in die buurt![]()

Ketaboy zei:tomz0r zei:Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled)![]()
Hans zei:Ketaboy zei:tomz0r zei:Ben even naar Hilversum geweest zaterdag. Zaterdag als het goed is een feestje bouwen ergens in Zuid-Holland!
Dan heb ik je helemaal gemist man :P (ook redelijk lang op die "heuveltjes" gechilled)![]()
Jullie hebben toch toevallig nietiemand gezien met shrek oren op zijn capuchon genaaid? Dat was ik namelijk![]()
Ketaboy zei:lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
brainwashed zei:![]()
niet afg weekend maar 1tje ervoor
6systems ofso in oud gekkenhuis
ECHTE LIEFDE TOCH
crazytimee
Hans zei:Ketaboy zei:lol, kijk naar een foto die ik had gemaakt en verbaas me erover dat dit echt hilversum is, gezien het landschap xD
Het is een begroeide vuilnishoop he![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."