#1
Zoiets ja.tomz0r zei:![]()
Jammer genoeg falliet![]()
Welnu, heeft iemand nog informatie over feestjes? Het maakt niet uit waar, desnoods fix ik een lift. Ben sinds 3 juli niet meer uitgeweest, dus het begint aardig te kriebelen.
Ik heb enkel wat vage informatie, en bel nog wat rond, maar als DF me te hulp zou kunnen schieten zou dat geweldig zijn.
Olle
