Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
131 weergaven
18-5-2026
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#1
tomz0r zei:

Jammer genoeg falliet :(
Klik om te vergroten...
Zoiets ja.

Welnu, heeft iemand nog informatie over feestjes? Het maakt niet uit waar, desnoods fix ik een lift. Ben sinds 3 juli niet meer uitgeweest, dus het begint aardig te kriebelen.

Ik heb enkel wat vage informatie, en bel nog wat rond, maar als DF me te hulp zou kunnen schieten zou dat geweldig zijn. :hearteyes:

Olle
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Over deze weet ik wel het één en ander:

W.F.L. zei:
21/08/10 Rumoer & C.P.E. iemand locatie? :P
Klik om te vergroten...

Ik ga zelf maar niet, het is me toch wat te ver. Binnenkort maar eens een ander feestje meepakken, want ik ben sinds eind april niet meer geweest.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iemand al een optimistisch partybeeld op komend weekeind?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Verdomme, klote dat ik niet kan gaan.

Die tekno met Rumoer bestaat niet uit 2 systems maar uit 4 system!
Damn!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
Kut had beter toch gegaan, was zo dichtbij

TEKNOW MET EEN KA :rock:
volgende week maar eens een dark doen.
P
PatrickBatemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, achteraf toch wel wat spijt dat ik niet ben gegaan. Volgende keer beter.

Het lokale sufferdje heeft er ook nog het één en ander over te melden:

http://www.bndestem.nl/regio/bergenopzo ... -feest.ece
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dutchtek is dit weekeind...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#8
cropp zei:
Dutchtek is dit weekeind...
Klik om te vergroten...
You shitting?
Seriously?? :grin: !

I'll fucking be there!
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#9
waar is dat? (ongeveer natuurlijk, weet iemand provincie ofzo?)
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#10
ja dat hoor je pas als je dat nummer belt :wink:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ligt toch lekker centraal, of het nou Drenthe of where-ever the fuck is.

Ik zal er zijn.
@SperSIZEboon, ik heb het nummer trouwens al. :wink:
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#12
pascal828 zei:
Ik ligt toch lekker centraal, of het nou Drenthe of where-ever the fuck is.

Ik zal er zijn.
@SperSIZEboon, ik heb het nummer trouwens al. :wink:
Klik om te vergroten...
ok!
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#13
PM me 't nummer ff. =p
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het is voor mij wel ff met de trein, dat weet ik wel...
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
cropp zei:
Het is voor mij wel ff met de trein, dat weet ik wel...
Klik om te vergroten...
Dat valt ook best mee voor W.F.L. begrippen. :P

En het wordt wel kloteweer, ja. Achja, fuck it. :beer:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
PatrickBateman zei:
Is dat die met die sample v/d soundtrack van "Requiem For A Dream"? Zo ja, mee eens! Verder vind ik het ook niet zo boeiend.
Klik om te vergroten...
Die ja. :rock:

Zuid-Holland, dit weekend, iemand?

Olle

Kusjes.
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik hoorde dat er een feestje in de buurt van rotterdam was dit weekend, iemand meer info voor mij? :grin:
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Of dat 'ie tussen alle posts verdwijnt, kan ook.
Maar ik zal even voor je kijken. :wink:
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#19
Wel een beetje vroeg om nu al over een feestje in 't weekend te praten panda. =p Tenzij 't een teknival is. >;D
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik dacht laat ik het alvast posten, dan krijg ik later hopelijk nog wel een PM. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2122232425...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."