#1
nultien zei:TeKNoZem zei:drain bamage zei:KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek?![]()
Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.
Weet niet of je een geintje maakt of niet,
Maar techno is toch echt 'teg-no'
en tekno dus dan ook echt 'tek-no'
Niet als je het op de originele manier uitspreekt, het Engels. Waarom denk je dat er nog altijd de de nadruk op 'met een K' bij moet als je tegen 99% van de mensheid spreekt.