Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
127 weergaven
18-5-2026
T
TeKNoZemLid
01-01-2024, 00:00
#1
nultien zei:
TeKNoZem zei:
drain bamage zei:
KUt met een U, is dat hetzelfde als TeKno met een K of is het dan gewoon kutmuziek? :grin:
Klik om te vergroten...

Nee, je spreekt tekno hetzelfde uit als techno, vandaar 'met een K'. Er zit namelijk een groot verschil tussen de 2 genres.
Klik om te vergroten...

Weet niet of je een geintje maakt of niet,

Maar techno is toch echt 'teg-no'
en tekno dus dan ook echt 'tek-no'
Klik om te vergroten...

Niet als je het op de originele manier uitspreekt, het Engels. Waarom denk je dat er nog altijd de de nadruk op 'met een K' bij moet als je tegen 99% van de mensheid spreekt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#2
Gent is zo fucking awesome :grin:

Ik wou eigenlijk dit weekend naar een tek gaan maar het zal een gratis feest worden in Antwerpen met breaks, core & dub. Ook goed
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Beanhead zei:
Ik wou eigenlijk dit weekend naar een tek gaan maar het zal een gratis feest worden in Antwerpen met breaks, core & dub. Ook goed
Klik om te vergroten...

Pffst. Wel naar de benefiet voor een beginnend system gaan op 10 april dan.. :P
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#4
Héy ik wil liever naar de tek hoor :grin: maar vervoer noch geld zit mee dusja...

Is dat die ene dat jij hebt gepost met die zieke line up te Gent? Want daar ben ik zoiezo aanwezig :) :)
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Deze zaterdag is in Nieuwegein een party met: Tekno, Breakcore en Dubstep.
Dus een gevarieerde avond wordt dat.
Locatie kun je mij een PM voor sturen.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#6
W.F.L. zei:
Klik om te vergroten...
Hier wil ik zaterdag wel heen gaan, maar ik kan nergens een site vinden, en heb dus geen idee waar ik tickets kan bestellen. Zoeken op zowel de party en de locatie hebben niks opgeleverd. D:

Aangezien ik die middag/avond moet werken zou het leuk zijn als ik van te voren tickets had, aangezien ik dus nogal laat zal arriveren.

Olle
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
nultien zei:
Weet niet of je een geintje maakt of niet
Klik om te vergroten...
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#8


disEaster,
a hardtek/frenchcore/acidcore event,
paaszondag 4 april 2010
@ Jc Kavka, Antwerp

starring..

- PSIKO
- Mr. Orange
- Kotex Live
- Samoth & Wasabi
- Tymus & Oemkii

4€ voor 12 - 6 na
Kom naar Antwerpen mensen en stamp heel de avond met me, trek gekke bekken, zweef met die kaken & verwijd je pupillen totdat je oogwit verdwenen is!

AFKOMEN GVD!
j
jimiLid
01-01-2024, 00:00
#9
waarom is er zoveel nice tekno in belgie :( :(
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#10
jimi zei:
waarom is er zoveel nice tekno in belgie :( :(
Klik om te vergroten...
Je kunt het je zo gek niet bedenken wat er zich in Nederland wel niet allemaal afspeelt...

Dit weekend Goa in Amsterdam, door een nieuwe organisatie genaamd: Cosmic Star Seed Dream.
Dj's vooralsnog onbekend meer informatie later. Pm maar voor locatie.

Tekno ga ik nog naar op zoek.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Debris zei:
Wat jij zegt denk ik elke keer, wanneer er iets word stilgelegd.
Klik om te vergroten...
Precies. Laat ons lekker feesten. 't Kost de samenleving verdomme niks, maar blijkbaar moet het iets opleveren voordat het getolereerd wordt.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Immo zei:
Pfff wat een gezeur allemaal zeg, Bij een legaal feest weet je in ieder geval 100% dat het door gaat en dat je niet na een lange reis bij de bestemming aan komt en ziet dat de politie al aanwezig is. Ook is het geluid bij legale feestjes vaak beter en kunnen de dj's vaak ook wel beter draaien.
Klik om te vergroten...

Ik heb zelf ook liever legale feesten vanwege die reden. Maar er zijn ook kut legale en illegale natuurlijk. De sfeer op illegale feestjes is natuurlijk weer super relaxed, en wanneer het qua DJ's, geluid en zaal zo goed is dat het eigenlijk geld zou mogen kosten, nou, dat zijn gewoon de beste feestjes! :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Dopezilla zei:
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...
I'm in! :grin:
Nog enig idee welke systems er komen?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Deze zaterdag Goa feestje rondom Lelystad.
DJ's tot nu toe zijn: Euphorica, Shamanuel, Party-Rico & Zonque! Worden er nog wel meer.
Het is trouwens een buitenfeest!
PM maar voor locatie. :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Alsof ik de doekoe's heb om zomaar even naar Belgenland te trekken?

Als je me komt halen en m'n ticket betaalt feest ik lekker met je mee, maar anders ga ik moeten passen.

Olle
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Dopezilla zei:
Zaterdag 1 mei tekno in regio Rotterdam. PM voor locatie. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Jonge, what the fuck man, dan is het Rinse, Ra-X en Mononom, dan ga je toch niet naar Rotterdam?
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
KABAAL DIGITAAL @ bevrijdingsfestival Wageningen (NL)

05 mei 2010

line up

BASECK
MISS DJAX
GUIGOO(narkotek)
ROTATOR
MONSTER X
MIRRA+FAY
RINSE
STIJE
KING PIN
BART HARD
MENDEAZ
JOYO
MILAN HERMESS
DJ NICE WEATHER

13:00 - 00:00
FREE !!!!!!!!!!!


http://partyflock.nl/party/177596:Bevri ... _2010.html
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Blijkbaar was er gister ook tekno in Nieuwegein.
Maar die Goa-party in de Polder die is een grote faal geworden. aggegraat ging meerdere keren kapot en was niet meer te repareren.
Volgende week proberen ze het opnieuw, dus zelfde locatie ook.
PM voor locatie. Zal nog kijken of er tekno is.
n
nultienLid
01-01-2024, 00:00
#20
Was inderdaad tekno gister in nieuwegein,


Was zelf gegaan naar een freeparty bij Maasvlakte,
buitenfeest :rock:

Was lekker chill in een warme tent enzo,
jammer genoeg geen tekno (meegemaakt),
maar wel wat chille muziek en rave-achtige shit ofzo haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1920212223...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."