Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeKno met een K

TeKno met een K

1302 antwoorden
132 weergaven
18-5-2026
e
esth0rLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ketaboy zei:
esth0r zei:
kan iemand me alsjeblieft vertellen dat het feestje in eindhoven gister of stom was of afgelast..
Klik om te vergroten...

:beer: srry dan zou ik liegen




en rinse ging livesetten :rock:
Klik om te vergroten...


verdomme! ik kreeg een klap op mijn hoofd, ging over mijn nek en vervolgens out.

toen besloten we dat het misschien beter was om niet te gaan/
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Unitek?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik ga er ook naar 1, weet niet welk(e) soundsystem(s)
F
FakkelbrigadierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gisteren naar teKnologic geweest in den bosch..
En vanavond misschien naar frankrijk :grin: Oblyk!
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Bas_nl zei:
Gisteren naar teKnologic geweest in den bosch..
En vanavond misschien naar frankrijk :grin: Oblyk!
Klik om te vergroten...


hahaha vet... daar zou ik ook heen gaan, maar ik zoek het toch dichter bij huis!!
veel plezier man, ik hoop dat je gaat... dis nu de tweede keer dat ik niet naar Frankrijk ga...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Adrenochroom zei:
Unitek?
Klik om te vergroten...

Ja dat, en daarna TBS soundsystem in een grote loods, was heel leuk :)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Hans zei:
Adrenochroom zei:
Unitek?
Klik om te vergroten...

Ja dat, en daarna TBS soundsystem in een grote loods, was heel leuk :)
Klik om te vergroten...

deventer... ik heb het laten gaan... ik heb ook veel goede verhalen gehoord... maar heb totaal geen spijt van dat ik niet ben gegaan... had m'n beleefde feest echt hard nodig...
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Grote freeparty :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MORGEN!! Legale Tekno

-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hans zei:
Grote freeparty :hearteyes:
Klik om te vergroten...

was je in Dordrecht? ben er zaterdag ochtend nog geweest maar tering wat een stinkhol was t... op dat moment in ieder geval, iedereen (de meeste) waren helemaal leip... heb je wel vaker natuurlijk, maar dit was erg heftig.. en ook niet prettig meer, er hing een vreemde sfeer.. voorderest had het best een goed feest geweest kunnen zijn, maar ik vond het niks...
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#11
u maakt mij zeer benieuwd! :grin:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja! En ik was om eerlijk te zijn een van de allerleipste daar. Bem ook van vrijdag tot zoodag bezig geweest. Dat sfeertje lag er denk ik aan dat er ook een hoop punk lui rond liepen die voornamelijk heel zat zijn (mensen die op de gang, tegen de muur, ondersteboven in slaap vallen). Toen jij er was was er wel zo ongeveer de vetste muziek. Ik vond dat er wel goed voor ons gezorgd werd, er waren genoeg slaap/chill plekken en eten voor iedereen! De WC's hing wel een ernstige stank om heen maar daar heb je een tuin en een piemel voor :P

Ik vond het een heel leuk feest!
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Haha, Dordt, was kapot man,

k vind tekno wel vet hoor, maar niet heel de fucking tijd.
was aardig kapot de zondagochtend.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#14
KIEREWIET soundsystem dit weekend!! :hearteyes: :P :)
voor mij was het de klapper van Teknival (DutchTek)
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
-spaceman- zei:
KIEREWIET soundsystem dit weekend!! :hearteyes: :P :)
Klik om te vergroten...
hmmm, ziet er interessant uit
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ellesdee zei:
-spaceman- zei:
KIEREWIET soundsystem dit weekend!! :hearteyes: :P :)
Klik om te vergroten...
hmmm, ziet er interessant uit
Klik om te vergroten...

Deventer, TBS is er ook! :smoke:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#17
Have fun :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zaterdag mijn eerste teknofeestje als het goed is. Ben benieuwd!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat is vandaag dus :wink:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
tomz0r zei:
Zaterdag mijn eerste teknofeestje als het goed is. Ben benieuwd!
Klik om te vergroten...

en ? :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2223242526...66
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."