#1
Ketaboy zei:
verdomme! ik kreeg een klap op mijn hoofd, ging over mijn nek en vervolgens out.
toen besloten we dat het misschien beter was om niet te gaan/
Ketaboy zei:
Bas_nl zei:Gisteren naar teKnologic geweest in den bosch..
En vanavond misschien naar frankrijkOblyk!
Adrenochroom zei:Unitek?
Hans zei:Adrenochroom zei:Unitek?
Ja dat, en daarna TBS soundsystem in een grote loods, was heel leuk![]()
Hans zei:Grote freeparty![]()
hmmm, ziet er interessant uit-spaceman- zei:KIEREWIET soundsystem dit weekend!!:P
![]()
Ellesdee zei:hmmm, ziet er interessant uit-spaceman- zei:KIEREWIET soundsystem dit weekend!!:P
![]()

tomz0r zei:Zaterdag mijn eerste teknofeestje als het goed is. Ben benieuwd!

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."