#1
Ketaboy zei:
VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!
Ketaboy zei:
Hans zei:Ketaboy zei:
VOOR IEDEREEN DIE WAS VAN PLAN TE GAAN HET WORDT ONTRUIMT!!!!!

Ketaboy zei:Het was awesome![]()
..kijk dan zijn nou de mooiere feestjesesth0r zei:
esth0r zei:Ketaboy zei:Het was awesome![]()
qft
en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.
p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
-spaceman- zei:esth0r zei:Ketaboy zei:Het was awesome![]()
qft
en voor degenen die vrijdagavond aankwamen(me!) had t al lang genoeg geduurd, ik was kapot.
p.s. iemand een paar zwarte gympen gevonden?
alle mensen waren leuk, behalve de agenten in burger die effe lekker uitdagend voor de boxen gingen staan; om even te laten zien wie er nou gewonnen had...
.
Hans zei:Man_in_the_Box zei:Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.
En de willemeen![]()
Serenity zei:Hans zei:Man_in_the_Box zei:Voor mensen uit de omgeving Arnhem zou ik ook eens de agenda van Kultuurhuis Bosch (ja met een K en niet met een C) in de gaten houden. Staan regelmatig tekno-feestjes geprogrameerd maar ook acid en breakcore.
En de willemeen![]()
Uhuuu![]()
-spaceman- zei:we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
esth0r zei:-spaceman- zei:we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
-spaceman- zei:esth0r zei:-spaceman- zei:we hebben zo'n ongeveer 1 dag gefeest. eerst de nacht daarna de dag...
maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
heb jij een locatie op het oog?
edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
esth0r zei:-spaceman- zei:esth0r zei:maar we zullen het zo nog eens doen zonder bang te zijn dat ze weer komen.
heb jij een locatie op het oog?
edit: zo ja niet posten natuurlijk... :P
tuurlijk, nederland is klein, maar wel groot!
Hans zei:Hmmmm daar zal ik mijn ketakop wel eens in willen steken.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."