Ik vind de sfeer ook niet altijd even goed. Maarja als de sfeer geweldig is dan is het wel onvergetelijk. Hangt er ook een beetje vanaf hoeveel drugs je al genomen hebt en hoe lang je al wakker bent, tegen de ochtend wordt het vaak wel kut, soms niet. Vind de sfeer op tekno in Nederland veel chiller. En dan muzikaal lekker veel acid(achtige) zooi..
Maak ons maar jaloers met die verhalen over Spiral Tribe ja.
![:(]()
ZMK gaat nog steeds gelukkig, moet wel wachten tot er daar nog eens een feest van is. AA, dat komt binnenkort wel goed..
![:)]()
En ja dat feest met robert Mononom, dat is wel een legale, maar dat gaat wel fucking vet worden, denk ik. Heb soms wel liever de sfeer op de legale feesten omdat het er op de illegale soms wat te lijp is. Kan leuk zijn, kan kut zijn. Het hangt er een beetje van af. Goede drugs zijn er nog steeds. :P
Als er nog een feest is met Proces Kabaal mag men mij ook wel inlichten, vind ik.

Wat een heersers.