Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga naar een festival/feest en neem mee...

Ik ga naar een festival/feest en neem mee...

43 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#1
lippenbalsem met lekkere smaakjes! bijvoorbeeld iets van fruit of cola smaak ofzo.
kauwgom is ook altijd fijn en maak je zeker vrienden mee haha.
S
Sir LexLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij deze een topic met tips voor feestjes/festivals, feel free om je eigen leuke tips te delen!

Ik ga naar een festival/feest en neem mee:
- Vingerlasertjes
- Spacebril
- Partypoppers
- Stickers: zelf laten drukken, onorgineel facebook duimpje met "I like you" als tekst eronder. Toch zijn alle varianten van stickers om uit te delen altijd een reden voor blijheid bij mensen :)
- Een hoofdmassagespin (google it, tijdens mdma/x altijd heeeeerlijk!)
- Balonnen
- Bellenblaas (toch iets vrouwelijker, maar erg leuk om naar te kijken tijdens tijdens space/wappie)

grts :wave:
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
blacklight reagerende t-shirt en atributen
neonsticks
fluoverftuubjes
gemakkelijke losse kleurrijke katoenenbroek
Zonnebril
wat geld
goed humeur
big smile
vrienden
Soms devilstick/poi of 2 ringen
positieve vibe's om door te geven en aan te nemen :)
eventueel wat drugs
S
Sir LexLid
01-01-2024, 00:00
#4
Natuurlijk! Alle neon/fluor/blacklight attributen over het hoofd gezien, how is that even possible :confused:
Een fijne outfit en een goed humeur zijn inderdaad ook altijd van de partij :wink:
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn fluoriscerend roze shirt met "Free Hugs" erop of knal groen/gele met "i would cuddle you so hard"
Zonnebril (als t zomers een.festival.is) ga niet binnen er mde lopen
Dopjes voor mezelf en alle vrienden.
Een goeie dosis liefde om te delen, die heb ik overigens altijd wel bij me :grin:
Wat geld
Lollys om uit te delen
Drugs, beetje voor mij en altijd wat extra voor vrienden
Sigaretten + meerdere aanstekers, wederom vaak voor anderen xD
Externe accu/oplader ding voor telefoon
Schone kleding/ chillen kleding/ droge sokken voor na t festival.

Eigenlijk is 70% van de gear die ik meeneemoom uit te delen aan anderen hahahah
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik neem mee:
-een euro regenponcho (ook al is het droog je kan er op zitten in nat gras)
-pakje zakdoekjes (voor naar de wc en het pleepapier op is)
-zonnebril
-geld en id bewijs
-gespaarde frisdrank dopjes om op je flesje water te doen (die geven ze vaak niet op een festival)
-mobieltje
-eventuele stemmings veranderende middelen ( :grin: )
-smintjes of kauwgom (you never know who you meet)


Ik vroeg mij af, ik zie bij Sir Lex, belleblaas mag je dat mee nemen naar binnen? Lijkt me ook wel eens leuk.. Ik had een x klein flesje zonnenbrandcreme mee en mocht het echt niet mee nemen.
T
Timmie94Lid
01-01-2024, 00:00
#7
soms heeft een vriendin van me ook belleblaas bij zich en die krijgt het gewoon mee naar binnen.. Nou is het wel zo dat ze bij haar nooit moeilijk doen, en for some reason wordt ik altijd extra goed gefouilleerd en bitchen ze om zo veel :rolleyes:

oh en naar die belletjes staren is op zich wel leuk als het zonlicht er op schijnt, maar zo fantastisch vind ik het ook weer niet. een goeie anderhalve minuut vermaak naar mijn ervaring xD (maar ik houd ook niet echt van die spacebrillen)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#8
Timmie94 zei:
Schone kleding/ chillen kleding/ droge sokken voor na t festival.
Klik om te vergroten...

Bijna vergeten. Ik neem altijd een lekker warme joggingbroek en sweater mee, die prop ik in mn kluisje en trek ik over m'n andere kleding aan na afloop. Krijg het altijd heel koud als m'n spulletje uitwerkt. Maakt de lange treinreis naar huis een stuk comfortabeler!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Narayani zei:
Timmie94 zei:
Schone kleding/ chillen kleding/ droge sokken voor na t festival.
Klik om te vergroten...

Bijna vergeten. Ik neem altijd een lekker warme joggingbroek en sweater mee, die prop ik in mn kluisje en trek ik over m'n andere kleding aan na afloop. Krijg het altijd heel koud als m'n spulletje uitwerkt. Maakt de lange treinreis naar huis een stuk comfortabeler!
Klik om te vergroten...

Dat vergeet ik dus altijd, het is zo chill om frisse kleding mee te nemen maar toch vergeet ik het altijd. Van het weekend ook weer op een festival geweest en 's ochtends regende het, beetje door het hoge gras heen moeten stappen dus m'n schoenen en broek zijn de hele dag doorweekt geweest. Was nog wel met de auto dus had het zo kunnen meenemen! :rolleyes:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja! Een droog vest of trui idd, als ik weet dat het weer slecht wordt. Maar dan moet ik niet zoals 2 jaar terug m vergeten in de plee. Ik had t vest om mijn middel en met plassen af gedaan en aan het haakje in de dixi gehangen. Met mijn stomme kop laat ik m hangen. Ik kwam der na 5 minuten achter en dan loop ik terug en sta voor die enorme rij dixi's, pfff welke was t ook alweer... Alle plee's in die rij gechekt en pleite natuurlijk. Naja een ander had een warm avondje..
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Portemonnee
Extra t-shirt/extra trui
Geld
Oordoppen (op maat gemaakt, beste investering die ik ooit heb gedaan)
Snoepgoed
Kaartje (vaak bijna vergeten)

Dat was t eigenlijk wel
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MusicIsLife zei:
Portemonnee
Extra t-shirt/extra trui
Geld
Oordoppen (op maat gemaakt, beste investering die ik ooit heb gedaan)
Snoepgoed
Kaartje (vaak bijna vergeten)

Dat was t eigenlijk wel
Klik om te vergroten...
Hoor je de muziek wel goed met die zelfgemaakte oordoppen?
Met normale oordoppen hoor ik altijd alles heel dof en slecht dus daar hou ik niet van.
Ik zat er ook aan te denken om op maat gemaakte oordoppen te kopen. het is alleen vrij duur en ik ben bang dat er alsnog veel geluidsverlies is.

Kan je niet een kort reviewtje schrijven over hoe op maat gemaakte oordoppen bevallen? :mrgreen:
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#13
kokosmakroon900 zei:
MusicIsLife zei:
Portemonnee
Extra t-shirt/extra trui
Geld
Oordoppen (op maat gemaakt, beste investering die ik ooit heb gedaan)
Snoepgoed
Kaartje (vaak bijna vergeten)

Dat was t eigenlijk wel
Klik om te vergroten...
Hoor je de muziek wel goed met die zelfgemaakte oordoppen?
Met normale oordoppen hoor ik altijd alles heel dof en slecht dus daar hou ik niet van.
Ik zat er ook aan te denken om op maat gemaakte oordoppen te kopen. het is alleen vrij duur en ik ben bang dat er alsnog veel geluidsverlies is.

Kan je niet een kort reviewtje schrijven over hoe op maat gemaakte oordoppen bevallen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Als je goed leest zegt ie dat ie die gekocht heeft en op maat heeft laten maken :wink:

OT:
Extra Vest
2 pakjes sigaretten
Wat wiet, vloei en tip boekje
De drugs die ik besloten heb te gebruiken die dag (naast wiet)
Portemonnee inclusief geld en pasje/idkaart en noem maar op.
Mobiel
Zonnebril
2 aanstekers
Kaartje
En natuurlijk mezelf :grin:
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#14
benniesmitters zei:
kokosmakroon900 zei:
MusicIsLife zei:
Portemonnee
Extra t-shirt/extra trui
Geld
Oordoppen (op maat gemaakt, beste investering die ik ooit heb gedaan)
Snoepgoed
Kaartje (vaak bijna vergeten)

Dat was t eigenlijk wel
Klik om te vergroten...
Hoor je de muziek wel goed met die zelfgemaakte oordoppen?
Met normale oordoppen hoor ik altijd alles heel dof en slecht dus daar hou ik niet van.
Ik zat er ook aan te denken om op maat gemaakte oordoppen te kopen. het is alleen vrij duur en ik ben bang dat er alsnog veel geluidsverlies is.

Kan je niet een kort reviewtje schrijven over hoe op maat gemaakte oordoppen bevallen? :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Als je goed leest zegt ie dat ie die gekocht heeft en op maat heeft laten maken :wink:

OT:
Extra Vest
2 pakjes sigaretten
Wat wiet, vloei en tip boekje
De drugs die ik besloten heb te gebruiken die dag (naast wiet)
Portemonnee inclusief geld en pasje/idkaart en noem maar op.
Mobiel
Zonnebril
2 aanstekers
Kaartje
En natuurlijk mezelf :grin:
Klik om te vergroten...

De vraag is ook hoe de op maat gemaakte oordoppen bevallen en of de oordoppen het geluid niet kwalitatief erg naar beneden haalt. Want de normale oordoppen halen de geluidskwaliteit behoorlijk naar beneden.
M
MusicIsLifeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze bevallen echt heel goed! Het geluid is misschien ietsje stomper dan normaal maar na 2 minuten hoor je dit niet meer. Ze hebben me 130 euro gekost en zoals ik eerder al zei, zo ongeveer de beste investering die ik in mijn leven heb gedaan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Lsd
Xtc
Mijn space bril
En men nike's
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#17
MusicIsLife zei:
Ze bevallen echt heel goed! Het geluid is misschien ietsje stomper dan normaal maar na 2 minuten hoor je dit niet meer. Ze hebben me 130 euro gekost en zoals ik eerder al zei, zo ongeveer de beste investering die ik in mijn leven heb gedaan.
Klik om te vergroten...

Omdat ik voor mijn werk veel en lang in de nabijheid ben van flinke stapels luidsprekers draag ik ook altijd oordopjes. de mijne werken tevens met een portofoon, maar dat hebben de meesten niet nodig.

de filters die ik gebruik filteren nagenoeg evenveel geluid tussen de 20hz en 20khz. ze zijn ook bedoeld voor mensen in de muziek industrie. elk jaar laat ik een paar nieuwe maken.


Als je serieus bent over je gehoor, maar minder geld wil investeren maakt het merk "alpine" bijvoorbeeld een alternatief voor rond de 30 euro dacht ik.

nieuwe trommelvliezen kopen kan nog niet.

wat ik verder meebreng?

-Gereedschap en meetapparatuur
-Extra set schone kleren
-Vochtige doekjes
-Wat er verder altijd in mn kleren zit
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb nu de op maat gemaakte besteld van Alpine. Wel beter voor het festival seizoen. Ze komen bij me thuis opmeten dus dat is ook wel chill.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Bobsacamano zei:
Ik heb nu de op maat gemaakte besteld van Alpine. Wel beter voor het festival seizoen. Ze komen bij me thuis opmeten dus dat is ook wel chill.
Klik om te vergroten...

hoeveel kost dat? ik ben daar ook wel geinteresseerd in.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#20
120 + 30 als ze bij je thuis komen voor aanmeten.

kokosmakroon900 zei:
Bobsacamano zei:
Ik heb nu de op maat gemaakte besteld van Alpine. Wel beter voor het festival seizoen. Ze komen bij me thuis opmeten dus dat is ook wel chill.
Klik om te vergroten...

hoeveel kost dat? ik ben daar ook wel geinteresseerd in.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."