Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga naar een festival/feest en neem mee...

Ik ga naar een festival/feest en neem mee...

43 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
kokosmakroon900 zei:
ZERO- zei:
- Liefde
- Gezelligheid
- Mezelf
- M'n danspasjes

:wave:
Klik om te vergroten...

- en een vleugje MDMA? :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Vaak niet eigenlijk! Ik was super serieus :grin:
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Die mentos kauwgom met die zachte binnenkant in fruitige smaakjes!

Ik zelf vind een hoedje muts of pet ook super fijn

Een dopje voor op je flesjes water !

Een screenshot van de lineup

En wat je vooral niet mee moet nemen zijn stress en zorgen :grin:
S
SannetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sir Lex zei:
Bij deze een topic met tips voor feestjes/festivals, feel free om je eigen leuke tips te delen!

Ik ga naar een festival/feest en neem mee:
- Vingerlasertjes
- Spacebril
- Partypoppers
- Stickers: zelf laten drukken, onorgineel facebook duimpje met "I like you" als tekst eronder. Toch zijn alle varianten van stickers om uit te delen altijd een reden voor blijheid bij mensen :)
- Een hoofdmassagespin (google it, tijdens mdma/x altijd heeeeerlijk!)
- Balonnen
- Bellenblaas (toch iets vrouwelijker, maar erg leuk om naar te kijken tijdens tijdens space/wappie)

grts :wave:
Klik om te vergroten...


Die hoofdmassage spin neem ik ook altijd mee ! Zo heerlijk!!!!!
l
lysergic binkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik laat mijn dubbelganger gaan,:sunglasses:

zodat ikzelf veel ergernis en frustratie uitgespaard bliif .

Feestneus op in intiemere kring feesten dat dan wel, :upsidedown:

maar publiek toegankelijke massadingen
zouden me maar doen analyseren en facepalmen:sleepy:

tot ik in zwijm val van een extreem geval van uitputting door ergenis en frustratie ...
of utopie ontkrachting in de zuiverste graad, en dystopiebevestiging.:smirk:

edit: behalve ozora en BOOM dingen , dat is eerder utopiebevestigend, maar commercieel gedoe???)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."