Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Amnesiaaaa zei: Hoi dus ik had een vraagje. Ik ga waarschijnlijk morgen voor het eerst wiet roken alleen. Het enige wat me tegen zit is dat als ik ga roken bad ga omdat het me eerste keer is ben ik best zenuwachtig enige tips? Klik om te vergroten... - Haal wiet of hasj uit de shop (dan weet je in ieder geval voor de zekerheid dat je geen troep rookt). - Haal voldoende drinken (thee, water, sap, frisdrank) - Zorg dat je op een vertrouwde plek kan zitten. (Thuis, achtertuin) - Rook niet teveel in 1x. - Zorg voor een lekker muziekje. - Zorg dat je het niet koud hebt. - Probeer lekker te genieten. Van mijn ervaring weet ik dat ik van een sativa wietje energie krijg en meer met mensen wil praten. Terwijl ik van een indica joint vaak heel slapjes wordt, heel erg in mezelf keer, veel ga denken en weinig zin heb op te praten. Daarom gaat mijn voorkeur toch wel naar de sativa's. Maar dit verschilt natuurlijk per persoon. Ik zou zeggen koop van allebei een halve gram en probeer het uit. Veel plezier"
"Kort vraagje tussendoor.. Blow je ook on the side?"
"Zaterdag 9 maart was het weer zover. Samen met 2 maten gingen we paddo's doen. Voor dit verhaal noem ik ze B en R. Daar lagen ze dan. Na 2 weken wachten konden we eindelijk weer op avontuur. B had 3 paddo chocolade repen gekocht bij de smartshop. De eigenaar vertelde B dat 1 reep bijna gelijk stond aan 2 porties. Het waren dus echt wel zware units. Samen met B ging ik nog even snel langs de winkels om lekkere snacks te halen voor tijdens de trip. (chocola, chips, snoep, worstjes, garnaaltjes, nootjes, ijsjes etc.) Daarna zijn we direct naar het huis van B en R gegaan. Eenmaal aangekomen hadden we de snacks op tafel gelegd en besloten we om de repen op te eten. Ik had van te voren besloten om 3 blokjes te eten i.p.v. 5 blokjes omdat ik toch best wel nerveus was en omdat ik de laatste keer had getript op Atlantis truffels (lichte truffels) en dit al vrij intens vond. 15:00 - Maarja. De chocolatjes smaakte prima dus ik besloot om gewoon in 1 x 5 blokjes te eten. Spannend.... Ik besloot om een joint te draaien met m'n favorite wiet (Mexican Haze) goeie shit... Daarna ging ik een paar potjes Clash Royale doen met R. Ja man ik zie al wat.... Ik voel hem al.... Shit man hij slaat snel in.... hahahaha kijk de muur.... BAM!!!!!!!!!!! ....................................................................................................................................... Stilte... Ik merk dat het ineens heel moeilijk is om te beseffen wat we hebben genomen. Paddo's... Wat is het verschil tussen paddo's en truffels??? Wat voor effect geeft het... Wat zijn paddo's?? Ik verlies de controle over m'n gedachte. Ik kan niet meer helder denken en ik vergeet wat ik 5 seconde geleden heb gedaan. Boven op al dit kruipt er ook nog eens een heel naar en ongemakkelijk gevoel naar boven. Ik trek me terug. Ik ga naar de wc en sluit me daar even op voor 2 minuten ofzo. Angst.. dit is het enige wat ik voel. Pure angst. Ik heb het dit keer echt verneukt. Ik word gek.. Dit gaat nooit meer weg. Ook dacht ik de hele tijd aan Terence McKenna haha... "Ik moet echt aan B en R vertellen dat ik bad ga." Dit is wat ik me bedenk op de wc. Snel verlaat ik de wc en loop terug naar de woonkamer waar B en R lekker lopen te chillen. "Jo gasten.. Ik vind dit echt niet leuk... Ik was vergeten dat het zo was... Fackkkk!!!!" B en R kijken elkaar geschrokken aan. Ik voelde dat ik hun trip heel negatief beïnvloedde met de angst die ik uitstraalde. "Geef me even snel een peukie please!" roep ik. (De visuals zijn momenteel al sterk aanwezig. Ik zie overal pauwenveren en de schilderijen bewegen van links naar rechts, maar wel op een hele mooie subtiele manier.) Ik loop naar buiten met m'n peukie. In de bosjes zie ik allemaal dieren en oogjes. Niet dat dit mij stoorde want het zag er heel mooi uit. Het gene wat mij stoorde was het hele mentale aspect. Ik geloof dat dit komt doordat ik mij niet over durfte te geven. De overgangsfase van de normale wereld naar het onbeschrijvelijke koningrijk van de paddo. Ik loop weer naar binnen en ik kijk naar de klok. 16:00 - Voor mijn gevoel voelt het alsof ik hier een half uur vast zit in een zeer negatieve gedachten loop 16:05 Fack... Ik probeer om m'n aller hardst te denken hoelaat we de chocolatjes hebben genomen. Ik ben nog steeds zeer verward. Hoe lang werken de chocolatjes? 4 uur? 6 uur? Hoelaat eindigt deze trip. B en R vertellen mij dat er niks aan de hand is en dat ik een garnaaltje moet eten. Ineens voel ik een XTC rush door m'n hele lichaam. Pure euforie. De angst is letterlijk in 1 x helemaal weg. Ik ga lekker liggen op de bank en ik pak een heleboel dekens om onde te liggen. De euforie die ik voel is te vergelijken aan m'n 1ste keer XTC. Zo sterk... Zo lekker.... Ik merk dat ik mijn lichaam moeilijk kan bewegen. Of in iedergeval ik beweeg mij vanaf nu voort door elk lichaamsdeel appart te bewegen. Dit is heel moeilijk te beschrijven en ik vraag mij af of meer mensen dit ook hebben. Elke keer dat ik mn lichaam draai of m'n hoofd beweeg als ik een lange tijd stil heb gelegen voelt het heel appart (niet storend ofzo hoor). Ik kan het niet beschrijven haha. Ook is er heel even een momentje waarbij ik ineens zonder reden heel hard begin te trillen. Dit voelt heel lekker maar ik weet nog steeds niet waarom ik begon met trillen. (iemand suggesties?) Vanaf dit moment let ik niet meer op de tijd. De visuals zijn zeer aanwezig en heel mooi. Het lijkt wel alsof ik onderwater zit. Qua golvende effecten dan. Vanaf dit moment wordt er heel veel gelachen. Super mooie lachkicks uit het niets. Dan was het weer even stil en genoot iedereen van de intense euforie en Huts iedereen weer lachen. Ik kijk naar buiten. Naar de wolken. Ik zie gezichtjes naar elkaar kijken. Het lijken wel middeleeuwse knechten met super lange kinnen. Ik voel mij verbonden met de aarde. Ik had dit nog nooit meegemaakt. Ik voelde iets wat ik nu niet meer kan voelen of omschrijven, maar het was er echt. Ik draai m'n hoofd naar B en R en ik zeg: "Het voelt alsof ik seks heb met de aarde". Ze beginnen te lachen en zeggen dat ze precies hetzelfde voelen. De ventilator hoor ik heel hard op de achtergrond. Alsof ik in een wachtruimte zit. Zo voelt het. Voor de rest is het eigenlijk heel stil. Ik hoor lettelijk alleen de ventilator! De zon gaat langzaam onder. De wolken zijn niet meer zichtbaar en ik besluit om liggend naar de tv te kijken. Op youtube speelt een live stream van lo-fi chill hop. Prachtig. Kalm. Vredig. Ik ben gelukkig. Ik lig op m'n zij en ik kijk naar de tv. De tv lijkt vanaf mijn point of view op een soort van frisdrank automaat en het lijkt net alsof ik vanaf een balkon naar beneden kijk. (alweer heel moeilijk te beschrijven). 20:00 - Het mentale aspect begint langzaam weg te gaan. Wel zijn de visuals nog redelijk aanwezig. 20% ofzo... We besluiten om Modern Family te kijken. Ik besloot om even goed te focussen en te kijken wat ik nou echt zag. De kleuren waren donkerder. Alsof er iemand met de kleur balans aan het spelen was. Ook kon ik niet goed volgen waar de aflevering over ging. HOOFDPIJN...... Ik heb ontzettend veel hoofdpijn voor de rest van de avond. We bestellen nog wat thuisbezorgd en daarna val ik in een hele diepe slaap. De volgende dag wordt ik wakker ZONDER hoofdpijn. Gelukkig maar. Voor de rest van de zondag heb ik alleen maar jointjes gerookt en lekker veel gegeten. In het kort: Dit was de heftigste trip die ik ooit heb gehad. De angst in het begin en de pure euforie tijdens de piek. De angst is me toch wel een beetje bijgebleven. Ookal was dat maar 5% van de hele trip. Zo heb ik ondekt dat ik de kracht van de paddo nooit meer mag onderschatten. Wel gek.. de 1ste keer dat ik paddo's nam ooit, nam ik precies dezelfde portie. Alleen was die trip compleet anders dan deze keer. Ook wel verwarring maar compleet geen euforie. Mijn theorie hiervoor is dat ik toen niet wist wat ik kon verwachten en wat ik nou allemaal voelde. Maarjaa uiteindelijk echt een prachtige ervaring gehad. Dit was zeker niet mijn laatste keer trippen dus verwacht veel trip reports aankomende zomer Next on my list: Atlantis truffels 30 gram. Cheers!"
"Kevin92 zei: Even geleden en inmiddels ben ik toch een stuk verder in gebruik van onder meer GHB/GBL. De desbetreffende vriend is verder niet verslaafd gebleken, hij heeft moeten stoppen met gebruik van alcohol en drugs en voor zover ik weet lukt hem dat aardig. Ikzelf ben wel meer gaan experimenteren met meerdere soorten drugs. ook GHB en GBL heb ik vaker gehad inmiddels. En toevallig kwam het laatst voor dat ik 1 dosis (3ml) GHB nam. En het weekend later op een feestje was waar ik een goede vooraad GBL aantrof en gedurende 2 dagen zo'n 5 keer een dosis GBL heb gebruikt (1.2ml) Nu ben ik mij een aantal dingen af gaan vragen. Namelijk kwa verslavingskans. Stel je wisseld GHB en GBL af, zou het dan minder snel verslavend zijn? Stel ik heb nu dus 2 weken terug GHB gebruikt. En afgelopen weekend GBL. En over een maand gebruik ik dan juist weer GHB omdat m'n laatste keer (grotere dosis ook) GBL was. En pas 3 weken later weer opnieuw GBL Zou dit helpen verslaving tegen te gaan? Of als je meerdere keren op 1 dag GHB/GBL gebruikt. En het dan om en om gebruiken? Zou dat beter zijn voor je lichaam dan 1 soort? Ik bedenk dit me omdat het toch andere stoffen zijn die in je lichaam komen. En het een ander proces is voor je het effect daadwerkelijk voelt. Misschien heeft het geen verschil, omdat het in the end beide eindigt als GHB. Maar de GHB die het lichaam van GBL maakt kan alsnog een ander soort GHB zijn dan GHB die je drinkt gemaakt van enkele schoonmaakmiddelen. En vandaar minder snel verslavend is? Klik om te vergroten... Je kan beter van die troep afblijven man. Er valt niks van te leren. Als je graag wilt experimenteren met drugs, probeer dan een keertje truffels ofzo. Deze zijn helemaal niet schadelijk, en er gaat een wereld voor je open. + Je leert zooooveeeel tijdens een truffel/paddo trip. Dit is mijn mening Groetjess"
"Hey duifjes, Ik had laatst een gesprek met iemand over de beruchte XTC dip. Ik kan persoonlijk echt helemaal niet tegen het lege gevoel dat ik heb na een avondje feesten. Nu zegt hij dat hij een kater van een avondje zuipen kutter vindt dan een xtc dip. Ik weet dat dit per persoon verschilt en ik ben erg benieuwd wat jullie vinden."
"Aan wat was je aan het trippen?"
"Thanks guys!! Echt prachtig"
"👌🏽"
"@AphexTwin Dankje wel man! Ik heb 2 x paddo's gedaan, 2 x truffels en een paar keer Salvia. @acht.zes Onder de toonbank verkopen volgens mij meerdere smartshops gewoon nogsteeds paddo repen. Je moet er gewoon naar vragen"
"Mezelf zei: Leuke report hoor. Als je aan het angst momentje terug denkt, wat haalde jou dan uit je angst? Het geruststellen door je vrienden? het garnaaltje? of gewoon door de fase van de paddo trip? wat gebeurde er precies om uit je angst te komen? Ben wel benieuwd Klik om te vergroten... Ben vergeten in het trip report te zetten Het was zaterdag in het begin van de middag heel slecht weer. Het regende en de lucht was compleet wit bewolkt. De kamer was dus heel wit belicht zonder mooie zonnestraaltjes. Echt een creepy setting op dat moment. Ik herrinner me nu dat ik alle negatieve dwanggedachte vergat op het moment dat de bewolking weg ging en de zon begon te schijnen + het garnaaltje. Maar om heel eerlijk te zijn kan ik het je niet met 100% zekerheid vertellen."