Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet nummer boven je...Hot or Not???

Het nummer boven je...Hot or Not???

357 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1

Heel mooi nummer
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#2
benzzzy zei:

Heel mooi nummer
Klik om te vergroten...
Als je dit soort muziek apprecieert zul je deze ook wel appreciëren :relaxed:


En nofx ook , ik denk dat we qua muzieksmaak niet veel verschillen van mekaar.
O
OpeenrodepaddestoelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik weet niet waarom maar Chopin(en eigenlijk alle klassieke pianomuziek) raakt mij nooit echt zoals het de meeste mensen wel lijkt te raken, maar wel knap gespeeld.


PS: kutbump
B
BeadyLid
01-01-2024, 00:00
#4
7/10

www.youtube.com/watch?v=6jJkdRaa04g
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Net aan hot.. beetje te trancerig voor mij doen wat ik snel langdradig vind. Maar deze vond ik nog wel aardig en inderdaad vanaf 3:10 :wink:

Volgende heeft een hele mooie drop op 2min40 maar de drop op 4min48 slaakte een maat van mij van geluk afgelopen vrijdag tijdens een trip. Ik keek op dat moment precies zijn richting op en zag de golf van geluk door hem heen gaan. Was mooi om te zien. Als ik dit nummertje nu luister en ik kom bij eerder genoemde drop's, krijg ik kippevel en een lach op mijn gezicht :grin:.
Klik om te vergroten...

Relatief monotoon.

P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je beoordeeld of het nummer dat boven je geplaatst is met Hot or Not en plaatst daarna een nieuw nummer die weer door de volgende beoordeeld kan worden...enz...enz...
Zo kunnen we wellicht elkaars muziekale horizon verbreden :)

Het is wel de bedoeling dat je het nummer een kans geeft door het te luisteren...tenzij je het al kent...

De eerste... :wave:

[youtube]SAO-lzl3vVQ[/youtube]
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
7.5/10

Zeer relaxt nummer, maar niet echt iets dat eruit springt voor mij. Zou 't als nog lekker kunnen luisteren op een vrijdag avond met een jointje :rock:.

[youtube]6pXQD4nix-w[/youtube]

Voornamelijk instrumenteel
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Kaasbaas
Klinkt goed, ze weten wel een bepaalde emotie aan het muziek te geven :)
Niet iets voor mij..
7.0/10
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel leuk, maar een beetje flauw en makkelijk. 6.5/10

O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Einstein zei:
Wel leuk, maar een beetje flauw en makkelijk. 6.5/10

Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
Dat filmpje bezorgt mij bijna een mental breakdown en met die muziek combinatie erbij heb ik het gevoel dat ik in een trein belandt ben met een bass :tearsofjoy:
Sorry, kan dit soort muziek niet waarderen, ik dacht dat ik teringherrie luisterde :tearsofjoy: :P
5/10

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#11
Slappe hardstyle met standaardopbouw. Had aan het begin van de breakdown al het gevoel in de climax te zitten.
4.5/10
O
OlijfboompjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Einstein zei:
Slappe hardstyle met standaardopbouw. Had aan het begin van de breakdown al het gevoel in de climax te zitten.
4.5/10
Klik om te vergroten...
Vet nummertje, heerlijk chill :hearteyes:
Fijne kick (als je het zo mag noemen) :tearsofjoy:...
Gewoon onwijs chill :hearteyes:'
Duidelijk een 8.0 :)

*Ik ben het trouwens met je eens over de vorige :P
Deze zal je wel meer aanspreken :hearteyes:

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#13
Stuk beter inderdaad, wel een beetje cheesy met die sampletjes hier en daar maar wel een lekkere duistere sfeer. De bass had wat subtieler gemogen, maar toch een 7.5/10 :sunglasses:

E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#14
Heerlijke downtempo, 8.5/10

I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#15
6/10 niet echt mn stijl

l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
8/10


P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#17
Een klassieker :)
Heb hem wel eens in een spinningles verwerkt...dat was wel lekker :)
7.5/10

l
luchtigtoetjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
10/10 de opbouw is briljant! :grin:







(hemels!)
P
Pascal FMLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hemels idd...heerlijk nummer...9/10

[youtube]Pmu2-SWm0Ac[/youtube]
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zeker mooi, en héél relaxt :grin:. Ik geef het een 8/10.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1011121314...18
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."