Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"winz zei: Is het normaal om op je 14de wiet te roken? Ik heb het een paar dagen geleden geprobeerd en ik vond het wel leuk en zou het wel vaker willen doen en ik zou het niet vaker willen doen om problemen ofzo Dus is het normaal om op me 14de te doen? En aan reacties met je kan beter wachten tot je 16de heb ik niks want dat heb ik al vaak genoeg gelezen. En als het niet normaal is om het te roken wat zou er kunnen gebeuren als ik het 1/2x per maand doe? Klik om te vergroten... Of het normaal is om op je 14e te blowen is een mening en dat verschilt per persoon. Als je het af en toe een keertje gebruikt zal er niet heel veel aan de hand zijn maar je kan op jouw leeftijd beter niet vast gaan blowen, ik spreek uit mijn eigen ervaring als ik zeg dat je schoolresultaten aanzienlijk achteruit gaan als je veel blowt op die leeftijd. Probeer daarom duidelijk een grens voor jezelf te stellen en die grens aan te houden, misschien kan iemand anders je voorlichten over de risico's aan wiet gebruik onder de 18 want hier weet ik zelf niet genoeg over om te vertellen, succes."
"benniesmitters zei: Als je het doet, houd het bij af en toe. Dus niet elke maand ofzo, maar ik raad het je gewoon in het algemeen af om het nog te roken op deze leeftijd. Klik om te vergroten... Wat bennie zegt klopt maar wat belangrijk is om niet te vergeten is dat als je gaat blowen je het zelf wilt en niet omdat je vrienden het willen. Eet en drink altijd goed voor en tijdens gebruik om slechte ervaringen tegen te gaan."
"Ik weet niet of jullie bekend zijn met de zogenaamde "weedtubers" maar in amerika is dit best een groot iets op YouTube. Nu dacht ik waarom zouden wij in nederland niet gewoon hetzelfde doen. Als je ingeveer wilt weten wat een weedtuber is zoek maar eens op youtube: customgrow420, straincentral of onze enige nederlandse weedtuber bati boombastico."
"Ik heb een vraagje, k krijg net de vraag of k speed wil kopen. Het is "natte speed" volgens hem. En ik moest t laten drogen. Hoe werkt dit precies?"
"Dus je krijgt zegmaar een heel sloom relaxt gevoel waarbij je niks wilt doen behalve bankhangen?"
"Yaizer zei: Ooit van "google" gehoord? Veel mensen namelijk nog niet. Je typt in google: oxazepam Klikt op het eerst verschijnende site (http://www.apotheek.nl/medicijnen/oxaze ... t=oxazepam) En poef, alle informatie die jij precies zoekt! Klik om te vergroten... Ik heb het over een recreatieve ervaring niet het gebruik als medicijn"
"Nog een vraag: wat zou een verantwoordelijke dosis codeïne/promethazine zijn voor een leuke ervaring?"
"Psilocyloner zei: You wish. Het duurt weliswaar langer voordat er tolerantie intreedt, maar vroeg of laat houdt 't toch echt op. Dat vind ik altijd zo tricky aan die ADHD-medicatie. Je denkt iets te hebben gevonden dat werkt. Vervolgens wordt het effect in de loop der jaren steeds minder en voor je het weet ben je terug bij af, sta je weer met lege handen. Óf je gaat steeds meer nemen, waardoor je uiteindelijk nog verder van huis bent dan op het moment waarop je ooit begon. Dat is de realiteit van big pharma: een uitgestoken hand waarvan je uiteindelijk geen vinger overhoudt. Klik om te vergroten... Dankjewel, dit is dus exact mijn ervaring."
"Excuses voor de verwarrende manier waarop ik dex/ritalin door elkaar gebracht heb. Mijn voorgeschreven medicatie is ritalin maximaal 20mg 3 keer per dag. Dex haal ik daarentegen bij een kennis, deze zijn meestal 2,5 mg per stuk en daar ontstaat de verwarring. Wel moet ik erbij vermelden dat voor mij de voorgeschreven dosering al tijden niet genoeg is, bij kopen is altijd mogelikk natuurlijk."
"acht.zes zei: @Stonersosa Ik snap je niet helemaal. Wat wil je nou eigenlijk van de ritalin/dex? Ik neem aan dat je AD(H)D hebt omdat het voorgeschreven medicatie betreft en de beste resultaten heb je dan bij relatief lage dosering en met die aanpak is er ook geen tolerantie. Dus het gaat je niet om je ADHD maar om wappie te worden van die medicijnen dus doseer je sterk over en dan krijg je de dingen die je noemt (hartkloppingen, paniekaanvallen, slapeloosheid, minder sociale contacten) Klik om te vergroten... Wat ik precies wil is bij mij zelf ook niet meer duidelijk, dat is voor mij het grootste probleem. Ik voel mezelf beter als ik het niet gebruik maar ik blijf steeds in herhaling treden."