Niet gewoon een ritueel van maken? Halfuurtje of eventueel een kwartiertje eerder van bed en dan even spelen? Begin je de dag ook nog relaxed mee.
Supervette studio!
Die synthesizer leek ook wel antiek bijna! En je speelt dus ook nog bas...
Ja, als ik lessen ga nemen is dat sowieso 1 op 1. Heb (heel) vroeger drumles gehad met meerdere personen tegelijk en dat vind ik niks. Vooral als anderen er niet serieus in zijn, sta je daar maar wat op ze te wachten terwijl zij aan zitten te klooien.
Had het al even opgezocht voor hier in de stad en het komt voor 1 op 1 les uit op 19 euro per les. Eventueel kun je ook 1 keer in de 2 weken doen. Op zich de moeite waard om het eens te proberen denk ik. Het is ook niet dat ik jaren en jaren gitaarles wil. Misschien gewoon een aantal lessen zodat ik de goede kant op word gestuurd en daar later zelf verder mee kan in mijn eentje.
Die metronoom die je hier net boven ook al noemde is zo'n ding. En ook die guitar scales leren. Ik vind het zulke boring shit dat ik het steeds niet doe. Ik weet dat het goed is voor mijn gitaarspelen, maar ik heb misschien wat druk van een leraar nodig.
![:laughing:]()
En dingen te weten komen waar ik als iemand die gewoon wat tabs en youtube filmpjes opzoekt niet aan denkt, maar toch erg waardevol zijn om in het begin aan te leren.
Al snap ik je punt dat er niet maar 1 goede manier is om gitaar te leren spelen.