Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar vier jij oud & nieuw?

Waar vier jij oud & nieuw?

87 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Alex91 zei:
Wie is de vader?
Klik om te vergroten...
God.

Jij weet toch wij zijn allen zijn kinderen :lolol:
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Pas maar op dat word billenkoek
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Al de hele avond bord- en gezelschapsspelletjes aan het spelen met mijn vrouw en onze kinderen. Die blijven wel wakker tot de jaarwisseling. Ik dan ook maar. 🙂
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Holly shitt die is geen vuurwerk meer hebben er mensen bommen uit Rusland meengenomen ofzo ben benieuwd naar 00:00 snap wel dat dieren bang van hier schrik ik zelf ook kapot door
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hippie Langwaus zei:
Al de hele avond bord- en gezelschapsspelletjes aan het spelen met mijn vrouw en onze kinderen. Die blijven wel wakker tot de jaarwisseling. Ik dan ook maar. 🙂
Klik om te vergroten...
eet voor de energie nog een paar oliebollen 😆
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Tot dusver is het rustig hier. Welgeteld 4 rotjes gehoord deze laatste dagen, wel allemaal laatste uurtje. Verder muisstil.
J
Javelin FGM-148FLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik ben al in 2024. Happy new year lieve junkies!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#8
Manu76 zei:
Tot dusver is het rustig hier. Welgeteld 4 rotjes gehoord deze laatste dagen, wel allemaal laatste uurtje. Verder muisstil.
Klik om te vergroten...
Hier valt het ook reuze mee, voordeel van in een dorp wonen!
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Manu76 zei:
Tot dusver is het rustig hier. Welgeteld 4 rotjes gehoord deze laatste dagen, wel allemaal laatste uurtje. Verder muisstil.
Klik om te vergroten...
Hier gaat echt nergens meer over.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
Op me werk!!!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#11
brdrstr zei:
Hier valt het ook reuze mee, voordeel van in een dorp wonen!
Klik om te vergroten...
Of in Spanje. Ik denk dat dierenliefhebbers hier de vuurwerk fanaten de grens over schoppen. Om 12h gaat er wel wat de lucht in, maar dit is niet te vergelijken met Nederland als het vuurwerk met oud en nieuw betreft.
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#12
Op de bank, met zijn 3en. 👨 👩 🐕 @Spyro
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#13
Perenijsje zei:
We zouden het bij een maatje vieren maar mijn bonusdochter wil heel graag dat haar vader het zoals normaal het bij hun viert zoals de afgelopen 3 jaar terwijl wij toen al een relatie hadden. Ik was alleen thuis of bij een vriendin dan. Een paar weken geleden wilde zijn ex echt nog niks van hebben dat we het samen zouden vieren.. Maar blijkbaar heeft bonusdochter flink lopen zeuren want nou gaan we vanavond toch daarheen.

Ik heb haar wel een paar keer gezien maar nog nooit echt gesproken. Maar misschien komt het de band juist wel ten goede. En als het te ongemakkelijk/vervelend wordt kunnen we altijd nog weer weg. En mijn vriend heeft al gezegd dat ze me er gewoon bij moet betrekken en niet afzijdig moet houden tijdens gesprekken bijvoorbeeld.
En verder gaan we gewoon even kort bij allerlei familie en maatjes langs.
Klik om te vergroten...

Gelukkig valt het redelijk mee.
Maar was liever bij die maatjes ervoor gebleven, was toch stuk gezelliger qua sfeer.
Maar iig mooi dat het al kan zo met zn allen samen.
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#14
Sip en alleen op de bank. Dikke knuffel voor degene die zich ook alleen voelt 💛 Ik heb m'n mooiste siervuurwerk bewaard en dat ga ik zo als een badass hier afsteken.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vier het thuis met het hele huishouden. Hapjes maken en straks even op de stoep samen genieten van al het geld dat de buurt heeft uitgegeven. 🌚
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Javelin FGM-148F zei:
Ik ben al in 2024. Happy new year lieve junkies!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Klik om te vergroten...
jij ooooook!
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#17
HappyMind zei:
Sip en alleen op de bank. Dikke knuffel voor degene die zich ook alleen voelt 💛 Ik heb m'n mooiste siervuurwerk bewaard en dat ga ik zo als een badass hier afsteken.
Klik om te vergroten...
🌟👌 have fun!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Het nieuwe jaar is begonnen hier, beste wensen!
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste wensen 🌟
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een voorspoedig 2024 allemaal! ❤️

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."