#1
God.Wie is de vader?
Jij weet toch wij zijn allen zijn kinderen
God.Wie is de vader?
eet voor de energie nog een paar oliebollen 😆Al de hele avond bord- en gezelschapsspelletjes aan het spelen met mijn vrouw en onze kinderen. Die blijven wel wakker tot de jaarwisseling. Ik dan ook maar. 🙂
Hier valt het ook reuze mee, voordeel van in een dorp wonen!Tot dusver is het rustig hier. Welgeteld 4 rotjes gehoord deze laatste dagen, wel allemaal laatste uurtje. Verder muisstil.
Hier gaat echt nergens meer over.Tot dusver is het rustig hier. Welgeteld 4 rotjes gehoord deze laatste dagen, wel allemaal laatste uurtje. Verder muisstil.
Of in Spanje. Ik denk dat dierenliefhebbers hier de vuurwerk fanaten de grens over schoppen. Om 12h gaat er wel wat de lucht in, maar dit is niet te vergelijken met Nederland als het vuurwerk met oud en nieuw betreft.Hier valt het ook reuze mee, voordeel van in een dorp wonen!
We zouden het bij een maatje vieren maar mijn bonusdochter wil heel graag dat haar vader het zoals normaal het bij hun viert zoals de afgelopen 3 jaar terwijl wij toen al een relatie hadden. Ik was alleen thuis of bij een vriendin dan. Een paar weken geleden wilde zijn ex echt nog niks van hebben dat we het samen zouden vieren.. Maar blijkbaar heeft bonusdochter flink lopen zeuren want nou gaan we vanavond toch daarheen.
Ik heb haar wel een paar keer gezien maar nog nooit echt gesproken. Maar misschien komt het de band juist wel ten goede. En als het te ongemakkelijk/vervelend wordt kunnen we altijd nog weer weg. En mijn vriend heeft al gezegd dat ze me er gewoon bij moet betrekken en niet afzijdig moet houden tijdens gesprekken bijvoorbeeld.
En verder gaan we gewoon even kort bij allerlei familie en maatjes langs.
jij ooooook!Ik ben al in 2024. Happy new year lieve junkies!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
🌟👌 have fun!Sip en alleen op de bank. Dikke knuffel voor degene die zich ook alleen voelt 💛 Ik heb m'n mooiste siervuurwerk bewaard en dat ga ik zo als een badass hier afsteken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."