Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar vier jij oud & nieuw?

Waar vier jij oud & nieuw?

87 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#1
Nog even wat slechte voornemens op een rijtje zetten. Meer drugs, meer foute seks, meer domme dingen.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#2
Home in zeteltje… met een kuchende en proestende man die bijna dood is (heeft lichte verhoging van temp)..🥲👀
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#3
In bed. Straks mss hasj melk maken 🤔
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Melkwegstelsel 🤪
LSD,DMT, O-PCE champagne wiet , clonazepam, oxycodon staan o.a op het menu.

Ja ik doe het 'verstandig ' maar wil lekker trippen tijdens oud & nieuw jaar bij wat vrienden 🥰
Klik om te vergroten...
Soms denk ik dat @Tijdloos de kwaadaardige broer is van @Mindless
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
JanDeBrandweerman zei:
Soms denk ik dat @Tijdloos de kwaadaardige broer is van @Mindless
Klik om te vergroten...
Mindloos en tijdloos :wink:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Thuis alleen want die pisvlek is weer eens niet komen opdagen. (wat ik ergens wel weer had verwacht)
Gelukkig heb ik een heel programma voor mijzelf :cheerpompom:
Beetje drankjes drinken en beetje wiet roken en heeeeeeeeeel misschien een beetje 3-CMC.

Rond 23:00 waarschijnlijk ff naar vrienden en dan daarna op het dak vuurwerk kijken. Ook hier is het verboden :kots: Maar het knalt nu al goed.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#7
JanDeBrandweerman zei:
Soms denk ik dat @Tijdloos de kwaadaardige broer is van @Mindless
Klik om te vergroten...
Je vergeet @Mezelf :lolol:
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb wel ff een paar 0,0 bier gehaald.
Gezellig op de bank gtst erop.
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Thuis met 4mmc nog twee dagen tot ik opgenomen word in de kliniek laatste afsluiting van dit middel. Vorig jaar begonnen aankomend jaar tijd om te stoppen genoeg misbruikt helaas. :) and remenber kids: u can use it but u canot abuse it( heb ik mezelf niet aan gehouden helaas)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#10
N3K0 zei:
Je vergeet @Mezelf :lolol:
Klik om te vergroten...
Huh wat waar word ik vergeten?
F
FelineLid
01-01-2024, 00:00
#11
Thuis met mijn partner en kat :) waarschijnlijk wat gamen ^^
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hier is het ook nog lekker rustig. De katten liggen lekker te slapen, terwijl we bordspelletjes spelen. De hoeveelheid vuurwerk is tot nu toe gelukkig redelijk beperkt gebleven.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Mezelf zei:
Huh wat waar word ik vergeten?
Klik om te vergroten...
Dat jij, @Mindless en @Tijdloos elkaar evil brothers zijn. :lolol:
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#14
N3K0 zei:
Dat jij, @Mindless en @Tijdloos elkaar evil brothers zijn. :lolol:
Klik om te vergroten...
Wie is de vader?
Z
ZeebatsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Door omstandigheden thuis! Zelfs nog even gewerkt, zojuist klaar. Nog even chillen en niet te laat naar bed. Blijf sowieso nog wel even wakker tot 0:00
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Alex91 zei:
Wie is de vader?
Klik om te vergroten...
God.

Jij weet toch wij zijn allen zijn kinderen :lolol:
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Pas maar op dat word billenkoek
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Al de hele avond bord- en gezelschapsspelletjes aan het spelen met mijn vrouw en onze kinderen. Die blijven wel wakker tot de jaarwisseling. Ik dan ook maar. 🙂
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Holly shitt die is geen vuurwerk meer hebben er mensen bommen uit Rusland meengenomen ofzo ben benieuwd naar 00:00 snap wel dat dieren bang van hier schrik ik zelf ook kapot door
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hippie Langwaus zei:
Al de hele avond bord- en gezelschapsspelletjes aan het spelen met mijn vrouw en onze kinderen. Die blijven wel wakker tot de jaarwisseling. Ik dan ook maar. 🙂
Klik om te vergroten...
eet voor de energie nog een paar oliebollen 😆

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."