Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zoals al eerder vermeld, meth/speed/etc. verhogen je IQ niet tijdelijk, het enige effect dat ze hebben is op de duur dat je je focus kan houden op een activiteit. Het kan net zo goed zijn dat je heel de nacht puistjes loopt uit te knijpen of je wenkbrauwen loopt te plukken. Meth doe ik nooit meer opnieuw, laatste keer drie nachten doorgehaald met heel nare hallucinaties en paranoia. Heeft geen flikker gedaan om mij te concentreren op mijn werk. Neem deze woorden maar aan van iemand met een speedverslaving. Speed kan nog meer voordelen dan nadelen hebben als je je spul altijd wast met aceton, oraal neemt, gezond eet, genoeg beweegt, je tanden poetst, etc. maar meth is toch echt het begin van het einde."
"caninus zei: dat kunnen de meeste wel waarderen als ze wat 73 % zuivere amfetamine in handen krijgen Klik om te vergroten... om zelf ook een nakkie te proeven?"
"caninus zei: ik heb vaak het idee dat capsules bij mij ook niet zo goed werken. ik pakte regelmatig capsules met 800-1000mg zuivere 73% speed. misschien doordat ik het heel hard in capsules moest persen, ik weet het niet, maar werken deed het niet. Maar als ik het oplos in drinken, werkt het altijd bij mij Klik om te vergroten... Dat is wel een zieke dosis, probeer anders 50mg rectaal?"
"Hoi allemaal Heb afgelopen tijd kleine hoeveelheden (40-80mg) speed gebruikt maar lig nu al 2 uur wakker omdat mijn blaas vol voelt terwijl ik nog 15 minuten geleden ben gaan plassen. Heeft iemand anders hier ook last van?"
"Zeer slecht idee. Ik zeg niet dat je helemaal niet moet vapen maar omdat iets veilig is voor je maag betekent niet dat het veilig is voor je longen. Deze meid heeft levenslange gezondheidsklachten gekregen door het vapen van olie met voedingskleurstof."
"Heb een paar maanden lisdexamphetamine geslikt van de apotheek om wat meer werk klaar te krijgen voor een of twee dagen per week. De dosis hierbij was 15mg wat net genoeg is voor een boost maar niet eentje waarvan je helemaal van de kaart gaat. Nu is mijn voorraadje op en vroeg ik mij af of ik best meth kon gebruiken in plaats van lisdexamphetamine sinds amphetamine van de straat zelf heel vaak versneden is met rotzooi en ook nog eens duurder is. Meth zelf wordt namelijk in de VS voorgeschreven als Desoxyn en was van plan om te beginnen met 5mg per dag oraal eenmaal in de week met 10mg als een maximum per week. Ik heb al ervaring met dit goedje alleen nam ik er de eerste paar keren wel echt gewoon veel van (50mg plugged een keer in de maand) dus het lijkt mij dat op deze manier het verslavingsgevoel wel controleerbaar is."
"Neo-Shulginist zei: Dan slijt er snel een gewoonte in, of een bepaalde associatie tussen meth en werk of meth en je goed voelen.... En daar heb je dan weer de bekende verslavingsvalkuil. Klik om te vergroten... Hier heb ik al last van met wiet dus moet echt mijn omgeving aanpassen om mijn gedrag aangepast te krijgen. Neo-Shulginist zei: Gaat dat niet omdat je ze eigenlijk niet echt nodig hebt? Klik om te vergroten... Wie bepaalt zoiets nu echt? Ik heb een diagnose autisme spectrum stoornis waar ik erg van last heb in mijn jonge jaren. Als ik iets moet leren dat mij weinig interesseert is elke minuut dat ik er mee bezig ben een psychologische foltering. Is het iets dat me wel boeit dan kan ik er simpel 10 uur per dag mee bezig zijn. Mijn vriendin heeft ADHD en die krijgt lisdexamfetamine voorgeschreven, ze geeft mij wekelijks 30mg en daar ben ik zo'n 2 dagen van de week extra productief mee en vond het erg helpzaam."
"Heb met mijn nieuwe batch speed gemerkt dat het zeer moeilijk oplost in water. Nochtans lukte het wel altijd met andere batches maar met deze kan ik niet eens 100mg in 3mL oplossen, het droogt na een paar seconden weer uit en wordt dan een papje. Het enige wat ik mogelijk hieruit kan afleiden is dat de speed geen caffeine bevat sinds dit wel oplost in water en deze speed bijna even potent is als de speed van de apotheek. Is dit normaal?"
"Danny053 zei: Speed lost juist wel op in water en cafeïne juist niet dus het lijkt erop dat je caf gekocht hebt ipv pep Klik om te vergroten... Oh dus caffeïne in mijn koffie is gewoon een heterogeen mengsel? Blijkbaar is amfetamine inderdaad zeer goed oplosbaar in water. Heb het volgende gevonden op erowid: https://www.erowid.org/ask/ask.php?ID=2057 If the amphetamine is a solid (pill form or powder), then it is in a "salt" form of the chemical and is thus more soluble in water. The Merck Index reports amphetamine sulphate dissolves 1 part per 8.8 parts water or 515 parts 95% ethanol (so 1 gram will dissolve fully in 8.8mL (8.8 grams) of water or 515 mL alcohol). Amphetamine phosphate is reported to be more soluble than the sulfate. Klik om te vergroten... De Dunne zei: Die straat troep van nu doe ik maar 2x en met geluk 3x met 1 gram en dan nóg voelt het niet als echte speed zeg maar. Klik om te vergroten... Nou, ik heb van dit spul gisteren ~340mg genomen met 10 uur ertussen en heb de nacht doorgehaald. Met 2 kopjes koffie op val ik nog in slaap door mijn torenhoge tolerantie dus dat zal het niet zijn."
"Dag leden, na een half jaartje misbruik te maken van eerst 3MMC 2 maanden en daarna speed vanaf maart heb ik er nu wel genoeg van gehad. Ben een week gestopt en nu vroeg ik mij af hoelang ik last ga hebben van bijwerkingen zoals vermoeidheid. Slaap namelijk altijd min. 14u per dag dus dit maakt het moeilijk om tijd te hebben om het best uit mijn dag te halen."