Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar vier jij oud & nieuw?

Waar vier jij oud & nieuw?

87 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TartarusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Awakenings in de Gashouder
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#2
We zouden het bij een maatje vieren maar mijn bonusdochter wil heel graag dat haar vader het zoals normaal het bij hun viert zoals de afgelopen 3 jaar terwijl wij toen al een relatie hadden. Ik was alleen thuis of bij een vriendin dan. Een paar weken geleden wilde zijn ex echt nog niks van hebben dat we het samen zouden vieren.. Maar blijkbaar heeft bonusdochter flink lopen zeuren want nou gaan we vanavond toch daarheen.

Ik heb haar wel een paar keer gezien maar nog nooit echt gesproken. Maar misschien komt het de band juist wel ten goede. En als het te ongemakkelijk/vervelend wordt kunnen we altijd nog weer weg. En mijn vriend heeft al gezegd dat ze me er gewoon bij moet betrekken en niet afzijdig moet houden tijdens gesprekken bijvoorbeeld.
En verder gaan we gewoon even kort bij allerlei familie en maatjes langs.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Melkwegstelsel 🤪
LSD,DMT, O-PCE champagne wiet , clonazepam, oxycodon staan o.a op het menu.

Ja ik doe het 'verstandig ' maar wil lekker trippen tijdens oud & nieuw jaar bij wat vrienden 🥰
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thuis met vrienden een gezellige avond. Beetje kletsen, spelletjes doen en een mooie box aansteken na de jaarwisseling.
Een paar glazen alcohol en dat is meer dan genoeg.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Rustig hier thuis. :blush:
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Op straat in Amsterdam. Waar vuurwerk verboden is, maar waar je het overal kunt krijgen.

Dan de vieze herensauna.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
Alleen thuis met de bange kat 🥹
D
DonkeyGonzLid
01-01-2024, 00:00
#8
Met dierbaren rustig , wellicht morgen naar Ratherlost
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#9
Purplext zei:
Alleen thuis met de bange kat 🥹
Klik om te vergroten...
Hier slapen er 3 ogenschijnlijk rustig in huis. Ik hou ze lekker binnen vandaag.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hippie Langwaus zei:
Hier slapen er 3 ogenschijnlijk rustig in huis. Ik hou ze lekker binnen vandaag.
Klik om te vergroten...
Wat fijn! De mijne komt sowieso niet buiten. Eigenlijk is hij altijd wel oke met oud en nieuw en kijkt gewoon mee naar het vuurwerk om middernacht. Hij moet denk ik nog even acclimatiseren 😌
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Casrus zei:
Koop champagne, oliebollen en vuurwerk.
Klik om te vergroten...
En lichtgevende condooms.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Thuis, alleen en zonder drugs.

Een normale avond zoals elke. :)

Wel even naar het vuurwerk kijken. Heb er mooi zicht op. :)

Beste wensen voor het nieuwe jaar iedereen. :blush:
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nog even wat slechte voornemens op een rijtje zetten. Meer drugs, meer foute seks, meer domme dingen.
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#14
Home in zeteltje… met een kuchende en proestende man die bijna dood is (heeft lichte verhoging van temp)..🥲👀
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#15
In bed. Straks mss hasj melk maken 🤔
J
JanDeBrandweermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Melkwegstelsel 🤪
LSD,DMT, O-PCE champagne wiet , clonazepam, oxycodon staan o.a op het menu.

Ja ik doe het 'verstandig ' maar wil lekker trippen tijdens oud & nieuw jaar bij wat vrienden 🥰
Klik om te vergroten...
Soms denk ik dat @Tijdloos de kwaadaardige broer is van @Mindless
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#17
JanDeBrandweerman zei:
Soms denk ik dat @Tijdloos de kwaadaardige broer is van @Mindless
Klik om te vergroten...
Mindloos en tijdloos :wink:
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Thuis alleen want die pisvlek is weer eens niet komen opdagen. (wat ik ergens wel weer had verwacht)
Gelukkig heb ik een heel programma voor mijzelf :cheerpompom:
Beetje drankjes drinken en beetje wiet roken en heeeeeeeeeel misschien een beetje 3-CMC.

Rond 23:00 waarschijnlijk ff naar vrienden en dan daarna op het dak vuurwerk kijken. Ook hier is het verboden :kots: Maar het knalt nu al goed.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#19
JanDeBrandweerman zei:
Soms denk ik dat @Tijdloos de kwaadaardige broer is van @Mindless
Klik om te vergroten...
Je vergeet @Mezelf :lolol:
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#20
De een gaat tot diep in de nacht naar een feestje. De ander blijft liever thuis voor de buis.

Waar vier jij dit jaar oud & nieuw?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."