Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar vier jij oud & nieuw?

Waar vier jij oud & nieuw?

87 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#1
Sip en alleen op de bank. Dikke knuffel voor degene die zich ook alleen voelt 💛 Ik heb m'n mooiste siervuurwerk bewaard en dat ga ik zo als een badass hier afsteken.
D
DruktemakerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vier het thuis met het hele huishouden. Hapjes maken en straks even op de stoep samen genieten van al het geld dat de buurt heeft uitgegeven. 🌚
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Javelin FGM-148F zei:
Ik ben al in 2024. Happy new year lieve junkies!!! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂🥂
Klik om te vergroten...
jij ooooook!
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#4
HappyMind zei:
Sip en alleen op de bank. Dikke knuffel voor degene die zich ook alleen voelt 💛 Ik heb m'n mooiste siervuurwerk bewaard en dat ga ik zo als een badass hier afsteken.
Klik om te vergroten...
🌟👌 have fun!
M
Manu76Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het nieuwe jaar is begonnen hier, beste wensen!
c
chemboyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Beste wensen 🌟
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een voorspoedig 2024 allemaal! ❤️
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste wensen hier is het nog steeds los aan het gaan ahaha
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#9
N3K0 zei:
Dat jij, @Mindless en @Tijdloos elkaar evil brothers zijn. :lolol:
Klik om te vergroten...
Evil brothers?! Nee @Mezelf gelukkig Nieuwjaar toegewenst! Ps zal ik binnenkort eens langskomen?

En ook @ heelDF happy new year
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mezelf zei:
Op me werk!!!
Klik om te vergroten...
😞 Wel nieuwjaarsdag vrij ? Anders vieren we het met een meet 😉
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
Tijdloos zei:
😞 Wel nieuwjaarsdag vrij ? Anders vieren we het met een meet 😉
Klik om te vergroten...
nee van 1 op 2 jan is me laatste nachtdienst pas maar natuurlijk, zoals de vorige keren staat de deur voor je open.. of kom jou kant op vind ik ook helemaal prima :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#12
HappyMind zei:
Sip en alleen op de bank. Dikke knuffel voor degene die zich ook alleen voelt 💛 Ik heb m'n mooiste siervuurwerk bewaard en dat ga ik zo als een badass hier afsteken.
Klik om te vergroten...
Dikke hele dikke knuffel terug Happy... Is niet alleen dat ik sinds jaren zomaar moet werken met oud op nieuw... Maaruh je gevoel ken ik de laatste tijd ook erg goed... Hoe dankbaar mensen soms zijn of waardering tonen of me vertrouwen of of of... Kom alsnog wel in een leeg huis thuis en wordt in een leeg bed wakker. Hoewel ik goed alleen kan zijn.... Geen verder wooorden nodig... Dikke knuffel terug :blushing: :blushing: :blushing: :blushing:
A
Alex91Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Alex91 zei:
Beste wensen hier is het nog steeds los aan het gaan ahaha
Klik om te vergroten...
Ze zijn nog steeds bezig hoeveel geld heb en mensen wel niet
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ben toch even de stad uitgefietst omdat ik totaal geen uitzicht heb thuis en op de dijk gaan kijken om 12 uur
Het was prachtig kon bijna de hele stad zien ! 🥳
Lekker briesje dus de lucht bleef helder
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#15
Alex91 zei:
Ze zijn nog steeds bezig hoeveel geld heb en mensen wel niet
Klik om te vergroten...
Het zijn vast mensen zonder drugshobby. 🤣
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gelukkig nieuwjaar allemaal !!
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Het ging bijna een uur door hier voor het echt minder werd en ik zag dingen de lucht ingaan die vast geen gewoon consumenten vuurwerk zijn 😮🎆🎇
B
Brakka MangLid
01-01-2024, 00:00
#18
Druktemaker? zei:
Ik vier het thuis met het hele huishouden. Hapjes maken en straks even op de stoep samen genieten van al het geld dat de buurt heeft uitgegeven. 🌚
Klik om te vergroten...
Ooh ik las genieten van al het geld dat de buurt heeft gegeven....had me verhuisdozen al ingepakt. Kan ik alles weer uitpakken. Jaar begint nu al kut.
a
annihilationLid
01-01-2024, 00:00
#19
Beste wensen allemaal. Op een gezond en nuchter 2024. ✌️
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#20
annihilation zei:
Beste wensen allemaal. Op een gezond en nuchter 2024. ✌️
Klik om te vergroten...
Nuchter?

🤣

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."