Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrips enzo

trips enzo

33 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bad trips maak je meestal zelf je moet altijd positief blijven denken als je denk van ik ga fout is de kans groot dat je fout ga ..
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
hmm.....ik raad je zeer sterk aan om meer informatie te zoeken dan 1 bron. Niet echt betrouwbaar natuurlijk
en dan ook nog eens een afkick kliniek :rolleyes:
klinkt misschien vreemd, maar je kan beter meer info vinden, en trip reports enzo. Dan krijg je een veel beter beeld

Veel goeie informatie kan je halen van
http://www.lycaeum.org
dus, kijk daar eens zou ik zeggen.

zelf heb ik nog nooit paddo's gedaan, maar dat gaat zeker nog een keer gebeuren.
Ik heb veeeel goeie dingen gehoort van vrienden enzo.

ook een verhaal van zo'n kerel die het voor het eerst deed en jammergenoeg verkeerd ging.
Hij had het idee dat er zegmaar overal om hem heen een soort monster oid was. :(

maar goed, de man leeft nog steeds. :)

En tja er blijft altijd een risico dat het verkeerd gaat. Het hangt ook vooral samen met je state-of-mind.
ALs je jezelf geestelijk niet stabiel acht, of je gewoon kut voelt, kan je het misschien beter niet doen.
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeker wel raar, als iK het nu nalees slaat het zweet me om mijn lijf!
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen :grin:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen :grin:
Klik om te vergroten...
hehe klinkt allemaal erg verstandig, Doeei ]x[ :wave: :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
]x[Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen :grin:
Klik om te vergroten...

ik denk... vooral doen, alleen bij iemand anders thuis! :wink:
6
666Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Goede dag drugsforummend euroland.
666 is helemaal gek van paddoos!!!!!!!! :stoned:

Gewoon met kennisen rustig op een kamertje paar uurtjes space.
Relax met dat spul----gaat het helemaal goed komen. :smoke:
m
mbriedeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ben het er ook helemaal mee eens, als je gewoon goed in je vel zit kan er haast niks gebeuren. Ik heb een goeder ervaring gehad en was toen ook lekker jolig! Het is zeker het proberen waard, ik heb het maar een keer gedaan, dus verslaafd er aan raken zal er wel niet in zitten (gelukkig maar he??!!)

Groeten
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#9
mbriede zei:
Ben het er ook helemaal mee eens, als je gewoon goed in je vel zit kan er haast niks gebeuren. Ik heb een goeder ervaring gehad en was toen ook lekker jolig! Het is zeker het proberen waard, ik heb het maar een keer gedaan, dus verslaafd er aan raken zal er wel niet in zitten (gelukkig maar he??!!)

Groeten
Klik om te vergroten...

Verslaaft aan paddo's ? dat kan bijna niet jah mischien geestelijke verslaving maar dan moet je echt elke dag eten ..
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat is toch het hele idee achter een verslaving, dat je niet meer zonder kan, ofwel elke dag gaat nemen en dan kom je er dus nit meer vanaf?:confused:
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Freek zei:
dat is toch het hele idee achter een verslaving, dat je niet meer zonder kan, ofwel elke dag gaat nemen en dan kom je er dus nit meer vanaf?:confused:
Klik om te vergroten...

Man ik kan me geen eens voorstellen dat iemand paddo verslaaft kan worden ..
b
bloempjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Prima, over twee weken dus weer!! :mrgreen:
S
SorayaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Heej, ik wil ff reageren op verslaafd raken aan paddo's.
Het is bijna niet mogelijk om verslaafd te raken aan paddo's.
Als je paddo's pakt en 1 a 2,3 dagen later weer paddo's pakt heeft het geen of in ieder geval een stuk minder effect. Na een week of 2 is het effect weer optimaal.

XXX
Soraya :wink:
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oh bloempje, je mag geen reclame maken voor sites. Staat in de regelementen.

Ik ben het er niet helemaal mee eens dat bad-trips aan jezelf liggen. Paddo´s eten is maar af en toe leuk. Zoals ik al elders zei, ik heb 2 van de 3 keer een bad-trip gehad. Geloof me, dat is niet leuk. De tweede keer heb ik het opgelost door alles te op te schrijven wat er in me op kwam, maar alsnog duurde het lang voordat ik er uit was.
Ik ben van plan om een topic te plaatsen over bad-trips, waar ik die van mij ook in zet, ik weet niet of die er al is. Even kijken...
C
CropLid
01-01-2024, 00:00
#15
dat lijkt me zeker raar om later na te lezen, als je alles opschrijft wat je denkt ziet voelt :grin:, wel gaaf
L
LKMLid
01-01-2024, 00:00
#16
Van paddo's kun je niet fout gaan, zolang je zelf maar positief blijft denken. Je weet dat het gevoel na 3/4 uur weer over is, en er is niks engs of gevaarlijks aan, dus het positief blijven gaat bij mij altijd vanzelf.

Het beste kun je paddo's ook buiten gebruiken, in de natuur (bos/park) je voelt je dan zo goed met de natuur om je heen!!!

Verslaafd raken aan paddo's is onzin, ik vind paddo's erg leuk, maar zeker niet voor elke dag! Het is iets wat je 1 of 2 keer per maand doet ofzo.
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#17
99% van de keren dat ik paddo´s heb gegeten was ik in de natuur. Misschien krijg jij er geen badtrip van, dat is mooi. Maar ik zeker wel!
K
KLAAS-VAAGLid
01-01-2024, 00:00
#18
:wave: een vriend van mij kent iemand die in een trip was blijve hangen :confused: en die is nu opgenomen in t gekkenhuis :smilingimp: waardoor zou dat kunne komen :rolleyes: mischien met blowen erbij ofzow ? hoeveel dagen moet je niet blowen voordat je gaat paddo-en ? :confused: :confused: Mzzl )(laas-Vaag :stoned:
w
weedmasterLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb zelf een keer 1 badtrip gehad want ik had het al een keer gedaan en toen had ik 3/4 portie gehad en alles ging goed maar de 2de keer was ik super moe en toen had ik een hele portie mexican gold en werd helemaal wous en het het was gewoon een nachtmerrie waarbij je gewoon niet slaapt te vaag dus. maar ik heb het daarna nog 3 keer gedaan en toen niet zoveel gepakt en het ging helemaal goed.
d
darkieLid
01-01-2024, 00:00
#20
- Thuis beginnen in een vertrouwde omgeving
- Nooit alleen gebruiken met mensen die ook trippen en liefst iemand erbij die nuchter is.
- eerste keer trippen geen wiet roken want dat boost je trip .
- als je gegeten hebt heb je de come up die is klote maar gaat weer voorbij zodra je begint .
- als je misselijk bent probeer niet te kotsen alles is voor niks geweest.
- altijd in je achterhoofd houden over 4 uur i het voorbij.
- niet trippen als je depressief bent zof stress hebt want alles komt terug in je trip.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."