Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Moet je eens op erwid kijken ik heb dit ook wel eens gezocht maar het is niet te vinden volgens mij moet je de opium verhitten zodat het smelt en daarna weer laten afkoelen volgens mij kan je het dan roken . maar dit weet ik niet zeker ben er vorig jaar nie aan toe gekomen"
"- Thuis beginnen in een vertrouwde omgeving - Nooit alleen gebruiken met mensen die ook trippen en liefst iemand erbij die nuchter is. - eerste keer trippen geen wiet roken want dat boost je trip . - als je gegeten hebt heb je de come up die is klote maar gaat weer voorbij zodra je begint . - als je misselijk bent probeer niet te kotsen alles is voor niks geweest. - altijd in je achterhoofd houden over 4 uur i het voorbij. - niet trippen als je depressief bent zof stress hebt want alles komt terug in je trip."
"Mental Kees zei: hoeveelheden tegelijk in neemt te verglijken is met de werking van amphitamine achtige stoffen (net als bij paddo's e.d.), dan ben je nog wel lijp, maar je word niet moe en je rent jezelf duizend keer voorbij. Klik om te vergroten... jij bent maf weet je dat .wat een onzin"