"goedzo !!!
jij bedoelt dit
ik denk
maar waarom denk ik dat?
omdat ik denk, dat ik dat denk
maar waarom denk ik, dat ik dat denk dan?
omdat ik denk, dat ik denk, dat ik dat denk.
maar waarom denk ik, dat ik denk, dat ik dat denk?
omdat ik denk, dat ik denk, dat ik denk, dat ik dat denk
ad infinitum
op een gegeven moment, als je zo super lang doorgaat
kom je bij de kern van jou ik uit
als je daar bent, voel je je 2 seconde zo
{
"lightbox_close": "Close",
"lightbox_next": "Next",
"lightbox_previous": "Previous",
"lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.",
"lightbox_start_slideshow": "Start slideshow",
"lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow",
"lightbox_full_screen": "Full screen",
"lightbox_thumbnails": "Thumbnails",
"lightbox_download": "Download",
"lightbox_share": "Share",
"lightbox_zoom": "Zoom",
"lightbox_new_window": "New window",
"lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar"
}
in die 2 seconde, wordt je "alles" duidelijk
hoe jij je trip beschrijft, heb ik hem elke keer weer, en ook de 1ste keer werd ik helemaal gek van mezelf
eindelijk iemand die "precies" hetzelfde meemaakt
Ik wist niet hoe mezelf tot rust te brengen. Overtuigd van de 'nieuwe' wereld groeit de angst dat je nooit meer normaal tegen het leven zal aankijken. Het definieren van een 'trip' wordt namelijk lastig. Hoe kan je namelijk nog normaal denken nu je weet wat je weet.
Klik om te vergroten...
dat had ik de eerste keer ook, ik was zelfs bang dat ik zou zijn blijven hangen. want dacht ik toen, hoe kan ik dit OOIT vergeten.
maggoed, wel 's keer leuk om te lezen dat iemand PRECIES dezelfde denkwijze als ik heb (ik eigenlijk dus)
als je een "conclusie wil" moet je dat gedachtenpatroon wat hier bovenstaat 's volgen tijdens je volgende trip
of je moet je 's proberen voor te stellen wat er zou bestaan als "ik" er niet is...
mijn conclusie?
ik ben alles en iedereen."