Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sjah, GHB en Alcohol dan vraag je ook om problemen!"
"En??"
"Ik geef je overal gelijk in. Behalve 1 ding, de doseringen heb ik nog nooit op i-net in ml zien staan, kan ook niet want je weet nooit hoe sterk et meestal is in vloeibare vorm. De meeste doseringen op i-net zijn in grammen gegeven dus poedervorm, wat het minst voorkomt in Nederland, iig minder als vloeibare vorm."
"Paddo's zijn smartdrugs, de drugs die je legaal in de smartshop kunt kopen."
"Pieter210 zei: Laatst 51% sos en 5% levamisol. De dealer zei dat het 80%+ was... De testservice heeft mij overigens aangeraden de sos weg te gooien ivm de levamisol. Ze zeiden dat dit zeer giftig spul is. Hier kan de dealer overigens naar alle waarschijnlijkheid weinig aan doen, men stopt dit er in Zuid Amerika al in... De mongolen Klik om te vergroten... 5% levamisol en dan weg gooien? Ik zie dat je als woonplaats Groningen hebt aangegeven, heb je het daar ook laten testen? Want bij mij zat er tot nu toe elke keer levamisol in tot 10%, en hebben ze nooit geroepen dat ik het moest weg gooien. Ik heb meerdere malen gevraagd hoeveel kwaad het kan, en idd zoals Peptalk al zei, word het pas gevaarlijk bij frequent gebruik. Mijn testuitslagen: 39% coke, 14% fenacetine, 2% levamisol (al van een hele poos geleden) 69% coke, 7% levamisol 59% coke, 6% fenacetine, 10% levamisol (deze bron vertelde me dat het 75% zou zijn ) Wel verdacht van 59+6+10=75 Volgens mij word het ook met levamisol versneden omdat het niet mee uitkookt, en op die manier testen ze waarschijnlijk de puurheid in Zuid-Amerika ipv testlabs zoals hier. Ik heb namelijk ook gehoord dat de levamisol in Zuid-Amerika erin word gedaan. En de fenacetine vaak op een tussenstop op bv de antillen. Levamisol is een ontwormingskuur voor vee, miss wel van de dichtsbijzijnde bewoonde wereld (boerderij) vanaf de coca-plantage in de jungle waar ze een dealtje mee hebben"
"dupont zei: Exort zei: Pieter210 zei: Mijn testuitslagen: 39% coke, 14% fenacetine, 2% levamisol (al van een hele poos geleden) 69% coke, 7% levamisol 59% coke, 6% fenacetine, 10% levamisol (deze bron vertelde me dat het 75% zou zijn ) Wel verdacht van 59+6+10=75 Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... De meeste testcentra rapporteren inactieve stoffen niet. Dat is de ontbrekende 25% dus. Klik om te vergroten... Staat ergens dat ik dat niet begrijp ofzo, ik snap je context niet? Ik bedoel dat het verdacht is dat de bron 75% cocaine zei, en er zit 75% aan actieve stoffen inclusief troep dus, waarschijnlijk omdat die levamisol en fenacetine niet mee uitkookt. 75% aan actieve stoffen, 14% aan inactieve stoffen die ik niet weet, en 11% hydrochloride."
"Nieuwe testuitslagen binnen: 66% Cocaine (zonder psycho-actieve toevoegingen, volgens mij best zeldzaam!) 72% Cocaine en 2% caffeine en 8% levamisol Het word steeds beter dus"
"dupont zei: Exort, ik snap nu wat je bedoelt Jouw dealer krijgt spul dat al versneden is en laat het niet testen voordat 'ie er zelf weer mee aan de slag gaat... Klik om te vergroten... De meeste coke komt versneden ergens aan in Europa, ik weet niet wat hij er zelf mee doet, maar in t land waar hij woont waar ik t vandaan heb, heb je geen testservice."
"Joopiejo zei: Exort zei: dupont zei: De meeste coke komt versneden ergens aan in Europa Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... Dat klopt niet, weet ik vrij zeker. Het zou ook eigenlijk niet logisch zijn. Mensen die coke laten importeren (zullen meestal geen kleine hoeveelheden zijn) testen toch de zuiverheid wel. Klik om te vergroten... Ja en hoe testen ze de zuiverheid? Door uit te koken, en waarom doen ze oa levamisol erin? Omdat dit niet mee uitkookt, vandaar.. Ik heb eens een vinger van iemand gehad, met condoom en stukken stront er nog omheen, maar de kwaliteit was niet denderend, zo zie je maar weer. Maar goed ik zei de meeste, niet alle he."
"Sjahh het ligt er maar net aan hoe gek je bent hea, als je met mate gebruikt kun je idd veeeeeeeeel plezier met speed beleven, maarjah als jij al over elke dag bebruiken praat zie ik er geen plezier meer in. Dan is het ook je eigen schuld, iedereen die verslaafd er aan is, is zn eigen domme schuld. Ik vind speed zelf heeel erg lekker, denk wel 1 van de lekkerste drugs, gebruik het nu zoon klein jaar en zou er niet eens verslaafd aan kunnen raken moet er niet aan denken zelfs om elke dag verrot te zijn en elke dag zoon dikke lading speed naar binnen te werken gatverdamme!!"