Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De metro en de spits (gratis krantje) hadden het vandaag als een grote kop op de voorpagina staan "Ministers willen verbod op verkoop nederwiet." Nu wil ik weten ben je het er mee eens of niet stem in deze poll en beargumenteer je keuze. Ik zou graag eens willen weten hoe de rest erover denkt. Ik denk namelijk dat het juist een averechts effect gaat hebben. Mensen die willen blowen, blowen toch wel. Kunnen ze dat dan niet beter halen bij zaken waar een beetje controle op is? De illegale straatverkoop zou het alleen maar gevaarlijker maken en juist daarom een groter gezondheids risico vormen. De dealers zouden dan namelijk alles proberen om hun klanten, hun klanten te houden. Legaliseren en controleren lijkt mij de betere optie."
"he mental ik heb wel een manier ik zal je dat wel ff mailen omdat ik de regels van dit forum niet wil overtreden."
"ik vind verse niet te vreten al dat vocht erin om van te , maar gedroogde vind ik net naar tabak smaken en dat vind ik niet vies ik douw gewoon een portie gedroogde hawaiïaanse in de wang en dan steeds stukjes kauwen, ik heb het dan ook meestal een half uur in de mond voordat ik het daadwerkelijk doorslik. En dat werkt als een nieuwe."
"om het echt te weten hoe het is om "paddo" te zijn, moet je het echt zelf hebben geprobeerd maar het is ongeveer zo: eerst wordt je een beetje stoned-achtig, dan ga je je ook zwaarder voelen. daarna komen de visuele effecten, alles verkleurd of vervormd, dingen lijken krom te gaan staan, komen op je af of gaan van je af. ondertussen ga je vaak meer nadenken over alles en kom je voor je zelf tot "inzichten" en daar denk je dan over verder enz. met vrienden uit zich dat meestal in een zeer lachwekkende discussie over die "inzichten". dat gaat meestal een uurtje of 3/ 4 door. daarna verdwijnen langzaam de vervormingen en de verkleuringen. en dan gaat het zogenoemde stoned-achtige gevoel langzaam weg. dit geheel duurt tussen de 5 à 8 uur. ik hoop dat dit een beetje helpt."
"In het bos is ook wel leuk, maar dat moet je dan doen bij volle maan dat heeft echt iets heel magisch, neem wel een bos dat je kent dat is wel belangrijk en ook is het wel interessant als er wat open plekken zijn daar kun je perfect zitten.stereo mee met lekker relax muziek erop, HEFTIG. (binnenkort een tripreport van MystiX, ik ga namelijk maandagmiddag 10 mei lekker aan de hawaiïaanse)"
"Ik kan hier niet echt over meepraten, maar het lijkt me wel echt klote als je alles als negatief beschouwt. Ik heb nog nooit een bad trip gehad en met zoveel ervaring als ik nu heb zal het er ook niet echt inzitten dat ik er nog wel een krijg."
"Verse paddo's mag je kopen vanaf 12 jaar en ouder en de sjamaan (de smartshop in Arnhem) heeft een proefproces lopen over wel of geen harddrugs en als het verloopt zoals zou moeten dan vallen gedroogde binnenkort weer onder de softdrugs. het zijn ook niet de paddo's die op lijst 1 staan maar de werkzame stoffen psylocibine en psylocine. Uit een al eerder uitgevoerd onderzoek is gebleken dat paddo's niet verslavend zijn en geen gevaar opleveren voor de volksgezondheid. Ik vind het dus een softdrugs want het is wel degelijk een drug. De enige reden dat de gedroogde zijn verboden is dat ze uit te voeren zijn naar andere landen waar ze een algeheel verbod op paddo's hebben en om die landen tegemoet te komen heeft de nederlandse regering ze verboden en dat dus door middel van het plaatsen op lijst 1 van de opiumwet.( de werkzame stoffen)"
"als je thee zet moet je eerst de helft van de kop vullen met heet water en dan 20 minuten de paddo's laten trekken, dan de rest van het kopje vullen met heet water en dan het theezakje erbij geen fruitsmaken nemen en ook geen suiker toevoegen. Have a nice trip! Ik kan je Earl Grey aanbevelen dat smaakt wel goed"
"Ik vind paddo's wel recreatief, maar dan wel een serieuze vorm van recreatief, je moet er wel eerst heel serieus over nadenken. Het is leuk om gewoon voor de lol te gebruiken maar het geeft wel veel prijs over jezelf dus vandaar dat serieuze, je komt ook vaak tot inzichten en als je je daar niet op voorbereid dan kan de trip wel eens helemaal bad gaan en dat is natuurlijk juist wat we niet willen."
"als ik paddestoelen ga doen dan doe ik dat meestal alleen. ik bereid me er wel goed op voor b.v. als ik ga trippen in het bos neem ik altijd onverdunde siroop mee en een potje vit. c pillen. ik vind alleen trippen vaak fijner omdat de mensen in mijn omgeving mijn filosofische instelling niet begrijpen. en in de natuur kom ik veel beter tot me zelf en daar heb ik niemand bij nodig. behalve de natuur natuurlijk. ik voel me dan ook altijd 1 met de natuur. Ik trip ook wel thuis met vrienden maar dan is de trip niet hetzelfde als dat ik dat alleen zou doen.De trip wordt dan meestal wat meer een onzinnig lolletje en als ik alleen in de natuur zit wat meer filosofisch. De trip gaat bij mij ook vaak in fases zoals hierboven al eens was genoemd door weijkel."