Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumstrips enzo

trips enzo

33 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LockeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bad trips maak je meestal zelf je moet altijd positief blijven denken als je denk van ik ga fout is de kans groot dat je fout ga ..
r
ruubjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Paddo's ruleren de pan uit. Een dagje vasten en dan een portie. Zorg dat je vrolijk van te voren bent, ga niet depri paddo's eten, dan blijf je hangen, anders niet..
s
synchemicLid
01-01-2024, 00:00
#3
nou dan raad ik je maar aan om niet te gebruiken, want je moet juist in een bijzondere staat van zijn (bijv onder invloed) zo goed mogelijk proberen te blijven denken, snappie :wink:
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#4
:smoke: ik denk juist graag in mijn trip dat geeft me van allerlei inzichten en filosofieën die je later als je weer nuchter bent kunt nagaan en zo steeds meer jezelf leert kennen. Denken in een trip is juist goed.
Zo leer je later ook je trip sturen en ga je eigenlijk nooit meer bad omdat je alles zelf in de hand hebt, jij controleert de trip, de trip niet jou.
E
ExortLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik wel paddo's maar nog geen andere tripmiddelen jah salvia maar ben ik niet mee doorgebroken. Maar ik denk als je moeilijk gaat zitten denken in je trip is niet relax "just gow with the flow" je hoeft niet na te denken :confused:
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#6
Volgens mij is er geen truukje waarmee je een bad trip kunt voorkomen. 'Positief denken' is inderdaad alles, maar het helpt je geen zier als het fout begint te gaan en je weet dat je positief moet denken. Je denkt dan 'positief denken NU help anders gaat het fout, positief positief, hm jah uhm... het leven is mooi!?... ai ai zou dit nou een BAD TRIP zijn??' (als dat woord in je gedachten opkomt ben je verloren ... :grin: )

Ervaring is volgens mij het enige dat je de zekerheid kan geven dat de kans dat het fout gaat erg klein is. 'Fout' lijkt me trouwens wel een relatief begrip, want vaak leer je juist van de moeilijke momenten het meest!
M
MystiXLid
01-01-2024, 00:00
#7
:smoke: Geen andere drugs erbij gebruiken en positief zijn helpt al heel veel, maar een bad trip kun je nooit helemaal voorkomen omdat het inwerken soms wel eens sneller gaat dan verwacht en dat kan schrik/angst reacties geven waardoor je een bad trip krijgt. EN NEE ER ZIJN GEEN MAKKELIJKE TRUUKJES OM 100% EEN GOEDE TRIP TE KRIJGEN. positief denken en alles verwachten helpt meestal het beste en een vertrouwde omgeving is zeker belangrijk. Zorg ook dat er bij de eerste keren iemand is die het al eerder heeft gedaan en op het moment dat jij tript nuchter wil blijven om je te helpen als het toch fout gaat.
(meestal ga je niet verkeerd op paddo's behalve door je eigen angsten).

Ik trip meestal alleen tegenwoordig maar ik heb er dan ook al meer dan genoeg ervaring mee, ( ik heb al meer dan 40x paddo's gehad :grin: :grin: :grin: )
i
ikkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
moet er altyd aan denke voor je paddo's gaat vrete paddo's geeft je geen ander gevoel maar versterkt alleen maar het gevoel wat je op dat moment hebt dus als je depri bent kan je best niet nemen want dan ga je 9/10 slecht
f
funLid
01-01-2024, 00:00
#9
en blijven hangen in een trip zijn gewoon verhalen van een vriend van een vriend en blabla.

je kunt idd bad gaan maar de trip is ALTIJD na een uur of 6 uitgewerkt.
Je zou misschien last kunnen hebben van flashbacks, dit schijnt met name voor te komen als je tijdens je trip wiet/hasj rookt en later (zonder te trippen) nogmaals wiet/hasj rookt.
je zou dan visuals kunnen krijgen of gedeeltes van je trip herbeleven.
Komt zelden voor en is ook van korte duur, dus in het gekkenhuis opgenomen door de paddo''s---> onmogelijk.

het kan wél als je al gek bent (schizofreen etc.)
als je dit al in je onderbewustzijn hebt of in je famillie bekend is, dan kunnen paddo's dit aan de oppervlakte brengen.
Eet dus geen paddo's als je last hebt van psychische problemen!

Ik heb nu een keer of 10 getript, op mexicaanse en tripchocolade. een keer hawaiiaanse maar die voelde ik niet.
De hawaiiaanse of thaise ga ik zeker weer uitproberen.
Ik heb nog nooit een bad trip gehad en toch ook wel dom gebruikt soms (combineren, hoge dosis etc.)
Volgens mij heeft het ALLES te maken met angst, begin je bang te worden voor wat er gebeuren gaat dan kan je bad gaan, als je verwachtingen zijn "nou kom maar op met die kleuren en vormen :grin:" dan gaat het volgens mij altijd wel goed.
Ook hoe je je die dag gewoon voelt is belangrijk.
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik ben zelf hardstikke goed gegaan de eerste keer terwijl ik wel problemen had..
zoals ruzie met vrienden en familie, slechte cijfers op school etc.
Ik denk dat ik goed ben gegaan omdat ik me erop verheugde en ik het samen met 2 toffe vrienden deed.
Dat goede gevoel zal het wel van de andere overwonnen hebben maar ik heb overigens zeeer mazzel gehad.
Nu gaat het allemaal wel weer goed.
De trip die ik had was ook oncontroleerbaar..
Ook Ik deed dingen en zei dingen die totaal nergens op sloegen :confused: en ik snapte er ook niks meer van wat me overkwam.
Toch was het leuk omdat ik me liet gaan.
Dat was het stukje in mijn hersenen wat ik nog wel wist: wat er ook gebeurt, laat je gaan alles komt goed. Toen ben ik ook heel goed gegaan.
binnenkort weer een trip :mrgreen: nu is het moment ervoor ik voel me momenteel geweldig en alles gaat goed :beer: .
Dit keer neem ik maar een halve portie
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Je kan er wel degelijk slecht van gaan zonder dat je negatieve gedachen hebt.. de enigste keer tot nu toe dat ik paddo's heb gedana was een tijdje geleden en dat was 3gram mexicaanse op een praktisch nuchtere maag.. na 10 minuten kwamen er al eerste visuals en na een uur of 2 was ik volledig van de kaart en zat ik in een soort droomwereld. Ik had eigenlijk geen bad trip, daar was ik op dat moment veel te scheef voor om te denken dat het slecht zou kunne uitvallen want ik was zelfs vergeten dat ik aan het trippen was.. Ik heb de raarste dingen ooit gedaan dan en er was totaal niet meer met mij te praten.. ik deed gewoon waar ik zin inhad :grin: allemaal leuk op het moment zelf maar achteraf kon ik het moeilijk geloven toen mijn vrienden het zeiden. Op het eidne hadden ze me in mijn bed gestoken en toen ik wakker werd was ik alles vergeten.

toch een unieke ervaringen geen echte bad trip omdat ik niet bang was, of negatieve gedachten had, maar toch zekr niet voor herhaling vatbaar.. geef me nu maar een controleerbare trip :wave:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik hoor gasten over vage paddo trips
lijkt me best vet om mee te maken
maar is het gevaarlijk enzo?
kweenie, wil wel de risico's tegen de lol afwegen natuurlijk
N
NemanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb even op Jellinek gekeken voor je, daar schrijven ze het volgende:

Bij een gemiddelde trip blijft het mogelijk contact te houden met de werkelijkheid. Bij een te hoge dosis kunnen de tripeffecten echter zo sterk zijn, dat men het onderscheid tussen trippen en de werkelijkheid niet meer kan maken. Je krijgt een bad trip. Je wordt angstig en verward of achterdochtig en dreigt de controle over jezelf te verliezen.
Klik om te vergroten...

Je moet dus voor jezelf bepalen of je dit risico wilt lopen. Het is iig niet zonder risico's...
P
PietmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
hmm.....ik raad je zeer sterk aan om meer informatie te zoeken dan 1 bron. Niet echt betrouwbaar natuurlijk
en dan ook nog eens een afkick kliniek :rolleyes:
klinkt misschien vreemd, maar je kan beter meer info vinden, en trip reports enzo. Dan krijg je een veel beter beeld

Veel goeie informatie kan je halen van
http://www.lycaeum.org
dus, kijk daar eens zou ik zeggen.

zelf heb ik nog nooit paddo's gedaan, maar dat gaat zeker nog een keer gebeuren.
Ik heb veeeel goeie dingen gehoort van vrienden enzo.

ook een verhaal van zo'n kerel die het voor het eerst deed en jammergenoeg verkeerd ging.
Hij had het idee dat er zegmaar overal om hem heen een soort monster oid was. :(

maar goed, de man leeft nog steeds. :)

En tja er blijft altijd een risico dat het verkeerd gaat. Het hangt ook vooral samen met je state-of-mind.
ALs je jezelf geestelijk niet stabiel acht, of je gewoon kut voelt, kan je het misschien beter niet doen.
R
Radolf wizard of the WestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zeker wel raar, als iK het nu nalees slaat het zweet me om mijn lijf!
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen :grin:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen :grin:
Klik om te vergroten...
hehe klinkt allemaal erg verstandig, Doeei ]x[ :wave: :wink:
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#18
]x[Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen :grin:
Klik om te vergroten...

ik denk... vooral doen, alleen bij iemand anders thuis! :wink:
6
666Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Goede dag drugsforummend euroland.
666 is helemaal gek van paddoos!!!!!!!! :stoned:

Gewoon met kennisen rustig op een kamertje paar uurtjes space.
Relax met dat spul----gaat het helemaal goed komen. :smoke:
m
mbriedeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben het er ook helemaal mee eens, als je gewoon goed in je vel zit kan er haast niks gebeuren. Ik heb een goeder ervaring gehad en was toen ook lekker jolig! Het is zeker het proberen waard, ik heb het maar een keer gedaan, dus verslaafd er aan raken zal er wel niet in zitten (gelukkig maar he??!!)

Groeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."