#1
Bad trips maak je meestal zelf je moet altijd positief blijven denken als je denk van ik ga fout is de kans groot dat je fout ga ..
ik denk juist graag in mijn trip dat geeft me van allerlei inzichten en filosofieën die je later als je weer nuchter bent kunt nagaan en zo steeds meer jezelf leert kennen. Denken in een trip is juist goed.
Geen andere drugs erbij gebruiken en positief zijn helpt al heel veel, maar een bad trip kun je nooit helemaal voorkomen omdat het inwerken soms wel eens sneller gaat dan verwacht en dat kan schrik/angst reacties geven waardoor je een bad trip krijgt. EN NEE ER ZIJN GEEN MAKKELIJKE TRUUKJES OM 100% EEN GOEDE TRIP TE KRIJGEN. positief denken en alles verwachten helpt meestal het beste en een vertrouwde omgeving is zeker belangrijk. Zorg ook dat er bij de eerste keren iemand is die het al eerder heeft gedaan en op het moment dat jij tript nuchter wil blijven om je te helpen als het toch fout gaat.
nu is het moment ervoor ik voel me momenteel geweldig en alles gaat goed
. 
Bij een gemiddelde trip blijft het mogelijk contact te houden met de werkelijkheid. Bij een te hoge dosis kunnen de tripeffecten echter zo sterk zijn, dat men het onderscheid tussen trippen en de werkelijkheid niet meer kan maken. Je krijgt een bad trip. Je wordt angstig en verward of achterdochtig en dreigt de controle over jezelf te verliezen.
hehe klinkt allemaal erg verstandig, Doeei ]x[Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen![]()
]x[Ik wil het wel een keer proberen maar dan moet ik zeker wel in een top bui zijn. Heb een keer gehoort van een maat van mij dat ie ging trippen met zijn maten en dat een gozer helemaal para werdt en dat huis heeft getrashed en dat ie afgevoert is in de ambulance. Is nog echt gebeurd ook want krantenartikel stond in het lokaal dagblad na het weekend
maar ik gaat het zeker zelf wel een keer doen![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."