Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen van paddos

Kotsen van paddos

93 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Guys... get a room. :P :wink:
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik krijg er soms wel een beetje buikpijn van en dan geef ik wel ns over ....dat doet niks met mn trip erna , ik zeg als je the need hebt om te kotsen doe dat dan!
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#3
ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
als ik vantevoren teveel gegeten heb word ik er wel eens misselijk van. maar dat duurt maar even. bij mij dan.

tot nu toe heb ik het wel binnen kunnen houden.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Idd, eet ze op de nuchtere maag + ik las eens dat je de misselijkheid kunt beperken door in die misselijkheidsfase zo min mogelijk te bewegen. Ga relaxt zitten / liggen en focus op je ademhaling.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#6
eh bedankt man allemaal :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
op een nuchtere maag zou ik niet aanraden hoor.. de trip is dan veel harder, het is beter om iets licht te eten..
tenzij ge cht hard wilt trippen
P
PowerpillxLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beter iets licht eten ervoor.
Ik heb het al eens voorgehad :)
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misselijkheid is vrij normaal en gaat meestal vanzelf over. Het komt echter wel eens voor dat mensen moeten overgeven. Opzich is daar helemaal niets mis mee, het kan geen kwaad. Je kunt je gewoon het beste overgeven aan wat er gebeurt, ook als dat betekend dat je moet kotsen, je verzetten heeft weinig zin, als het eruit moet dan komt het er vroeger of later toch uit. Op een nuchtere maag eten kan de misselijkheid behoorlijk verminderen, dit versterkt echter wel de trip. Daarnaast is thee zetten van de paddestoelen voor somige mensen ook een goede manier om misselijkheid tegen te gaan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb nog nooit moeten kotsen van paddo's, en ze toch wel al 11 keer gedaan. Misselijkheid veroorzaakt het altijd éven; in het begin. Wat helpt is inderdaad stil zitten, en niet té veel eten vooraf, muntthee is trouwens ook een wondermiddel.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben tot nu toe van de 4 keer 3 keer misselijk geweest van de paddo's. En het is echt geen pretje om tijdens de trip de hele tijd naar je lichaam te moeten luisteren en aan misselijkheid te denken. Ik heb wel eens gehoord dat een droog beschuitje erg goed helpt dus dat ga ik volgende keer ook maar proberen dan.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben 2 keer misselijk geweest, was met truffels en hawaiaanse
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sweet_Shadow zei:
Idd, eet ze op de nuchtere maag + ik las eens dat je de misselijkheid kunt beperken door in die misselijkheidsfase zo min mogelijk te bewegen. Ga relaxt zitten / liggen en focus op je ademhaling.
Klik om te vergroten...
klopt wel.. maar ik merk wel zelf als ik het op en feestje ofzo doe (geld ook voor lsd), dat de misselijkheid gewoon niet komt als je volledig in bewegign bent
m
marco89Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het met mijn eerste keren ook gehad. Nu droog ik mn paddies altijd, je hoeft dan een stuk minder weg te kanen en ook geen misselijkheid. Goed veel water drinken helpt ook..
p
psilocybineLid
01-01-2024, 00:00
#15
Powerpillx zei:
Beter iets licht eten ervoor.
Ik heb het al eens voorgehad :)
Klik om te vergroten...
haha :mrgreen: bij mijn thuis op men bed ja !
:mrgreen:
xx
M
MindAstronautLid
01-01-2024, 00:00
#16
Je kan er ook thee van zetten dan heb je vrijwel geen last van misselijkheid, en kotsen hooguit wat water:P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb zelf echt nog nooit gekotst van de paddo's, gelukkig ook ^^
Ik haat overgeven :P


Twee uur van te voren niets meer eten... of in ieder geval iets lucht verteerbaars :) Dan zou alles goed moeten gaan.
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik word eigenlijk nooit misselijk van paddo`s.. idd thee zetten is misschien beter dan het zo eten..
Heb er altijd thee van gezet.. moet er niet aan denken ze zo op te eten.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#19
diewietjah zei:
Ik word eigenlijk nooit misselijk van paddo`s.. idd thee zetten is misschien beter dan het zo eten..
Heb er altijd thee van gezet.. moet er niet aan denken ze zo op te eten.
Klik om te vergroten...

idem
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#20
bwaah neehh daar ziet het der toch iets te ranzig voor uit waha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."