Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen van paddos

Kotsen van paddos

93 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#1
ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
als ik vantevoren teveel gegeten heb word ik er wel eens misselijk van. maar dat duurt maar even. bij mij dan.

tot nu toe heb ik het wel binnen kunnen houden.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zit vaak een kwartier te kauwen op die dingen, maar kotsen moet ik nooit. Die smaak is niet echt lekker, vooral hawaiaanse zijn ranzig maar ik kan het prima binnenhouden.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#4
heeft er iemand wel is moeten kotsen van paddos??
ik wil het zelf binnekort wel is gaan proberen denk ik maar ik ben bang dat ik misschien moet kotsen ofzo ik denk dat als ik er aan ga denken ofzo dat het dan ook gebeurt kunnen julie wat info geven
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
niet aan denken kga t ook morgen proberen maar k voel me er helemaal goed bij ben niet bang ofzo k verheug me gwn op een super mooie trip! :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je hallucineert omdat je vergiftigd bent. Het heet toch niet voor niets "intoxicated".
Blijkbaar is niet elke vergiftiging slecht voor je lichaam.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#7
DarkScope zei:
niet aan denken kga t ook morgen proberen maar k voel me er helemaal goed bij ben niet bang ofzo k verheug me gwn op een super mooie trip! :grin:
Klik om te vergroten...

veel plezier :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
is t geen goed idee om dan gwn een fles water mee te neme of zo, of in ieder geval iets te drinken. mopgt je misselijk worden, drinken helpt dan wel
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
moeha,ik heb al 2 keer moeten kotsen,1 keer hebk ut binnen kunnen houden!,1 keer was ik weg vd wereld(bad trip like) en wist ik zelf niet eens hoe ik @ die kerels badkamer ben geraakt vanuit de living,maar ik stond dus in de deur opening te kotsen(voor ik aan het toilet was)!!!moeha,de goeie ouwe tijd :stoned: :stoned:

naja,1 keer hebk mn vinger in mn keel gestoken omdat ik wou dat de trip stopte,omdat ik alleen was(aan het trippen) en onervaren was!,redelijk nare ervaring dat nadenken en shit dan!,maar na een half uurtje was ik terug bij mn positieven,en nam de trip dus af!!!


ooooi
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik werd een kwartier nadat ik ze had opgegeten wel een beetje misselijk en kreeg ut gevoel alsof ik moest kotsen maar na 10 minuutjes was dit gelukkig al weer over :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon niet te veel eten... ik eet meestal een broodje kaas als en dan een paar uur later eet ik de paddestoelen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
khad gelezen dat misselijk gevoel er altijd ff is. Je moest er volgens de gebruiksaanwijzing niet aan toegeven en je gedachtes er vanaf leiden dan zou t over moeten gaan.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#13
een blow roken werkt goed tegen misselijkheid. :stoned:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#14
Idd, eet ze op de nuchtere maag + ik las eens dat je de misselijkheid kunt beperken door in die misselijkheidsfase zo min mogelijk te bewegen. Ga relaxt zitten / liggen en focus op je ademhaling.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#15
eh bedankt man allemaal :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
op een nuchtere maag zou ik niet aanraden hoor.. de trip is dan veel harder, het is beter om iets licht te eten..
tenzij ge cht hard wilt trippen
P
PowerpillxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Beter iets licht eten ervoor.
Ik heb het al eens voorgehad :)
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#18
Misselijkheid is vrij normaal en gaat meestal vanzelf over. Het komt echter wel eens voor dat mensen moeten overgeven. Opzich is daar helemaal niets mis mee, het kan geen kwaad. Je kunt je gewoon het beste overgeven aan wat er gebeurt, ook als dat betekend dat je moet kotsen, je verzetten heeft weinig zin, als het eruit moet dan komt het er vroeger of later toch uit. Op een nuchtere maag eten kan de misselijkheid behoorlijk verminderen, dit versterkt echter wel de trip. Daarnaast is thee zetten van de paddestoelen voor somige mensen ook een goede manier om misselijkheid tegen te gaan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nog nooit moeten kotsen van paddo's, en ze toch wel al 11 keer gedaan. Misselijkheid veroorzaakt het altijd éven; in het begin. Wat helpt is inderdaad stil zitten, en niet té veel eten vooraf, muntthee is trouwens ook een wondermiddel.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik krijg er soms wel een beetje buikpijn van en dan geef ik wel ns over ....dat doet niks met mn trip erna , ik zeg als je the need hebt om te kotsen doe dat dan!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."