Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen van paddos

Kotsen van paddos

93 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#1
DarkScope zei:
niet aan denken kga t ook morgen proberen maar k voel me er helemaal goed bij ben niet bang ofzo k verheug me gwn op een super mooie trip! :grin:
Klik om te vergroten...

veel plezier :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
is t geen goed idee om dan gwn een fles water mee te neme of zo, of in ieder geval iets te drinken. mopgt je misselijk worden, drinken helpt dan wel
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
moeha,ik heb al 2 keer moeten kotsen,1 keer hebk ut binnen kunnen houden!,1 keer was ik weg vd wereld(bad trip like) en wist ik zelf niet eens hoe ik @ die kerels badkamer ben geraakt vanuit de living,maar ik stond dus in de deur opening te kotsen(voor ik aan het toilet was)!!!moeha,de goeie ouwe tijd :stoned: :stoned:

naja,1 keer hebk mn vinger in mn keel gestoken omdat ik wou dat de trip stopte,omdat ik alleen was(aan het trippen) en onervaren was!,redelijk nare ervaring dat nadenken en shit dan!,maar na een half uurtje was ik terug bij mn positieven,en nam de trip dus af!!!


ooooi
s
speedsieweepyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik werd een kwartier nadat ik ze had opgegeten wel een beetje misselijk en kreeg ut gevoel alsof ik moest kotsen maar na 10 minuutjes was dit gelukkig al weer over :)
W
WaterpijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon niet te veel eten... ik eet meestal een broodje kaas als en dan een paar uur later eet ik de paddestoelen
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
khad gelezen dat misselijk gevoel er altijd ff is. Je moest er volgens de gebruiksaanwijzing niet aan toegeven en je gedachtes er vanaf leiden dan zou t over moeten gaan.
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
een blow roken werkt goed tegen misselijkheid. :stoned:
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Idd, eet ze op de nuchtere maag + ik las eens dat je de misselijkheid kunt beperken door in die misselijkheidsfase zo min mogelijk te bewegen. Ga relaxt zitten / liggen en focus op je ademhaling.
m
maxtcLid
01-01-2024, 00:00
#9
eh bedankt man allemaal :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#10
op een nuchtere maag zou ik niet aanraden hoor.. de trip is dan veel harder, het is beter om iets licht te eten..
tenzij ge cht hard wilt trippen
P
PowerpillxLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beter iets licht eten ervoor.
Ik heb het al eens voorgehad :)
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#12
Misselijkheid is vrij normaal en gaat meestal vanzelf over. Het komt echter wel eens voor dat mensen moeten overgeven. Opzich is daar helemaal niets mis mee, het kan geen kwaad. Je kunt je gewoon het beste overgeven aan wat er gebeurt, ook als dat betekend dat je moet kotsen, je verzetten heeft weinig zin, als het eruit moet dan komt het er vroeger of later toch uit. Op een nuchtere maag eten kan de misselijkheid behoorlijk verminderen, dit versterkt echter wel de trip. Daarnaast is thee zetten van de paddestoelen voor somige mensen ook een goede manier om misselijkheid tegen te gaan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik heb nog nooit moeten kotsen van paddo's, en ze toch wel al 11 keer gedaan. Misselijkheid veroorzaakt het altijd éven; in het begin. Wat helpt is inderdaad stil zitten, en niet té veel eten vooraf, muntthee is trouwens ook een wondermiddel.
C
CekoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben tot nu toe van de 4 keer 3 keer misselijk geweest van de paddo's. En het is echt geen pretje om tijdens de trip de hele tijd naar je lichaam te moeten luisteren en aan misselijkheid te denken. Ik heb wel eens gehoord dat een droog beschuitje erg goed helpt dus dat ga ik volgende keer ook maar proberen dan.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
Giftig of niet, je gaat er niet dood aan en word er niet ziek van als je paddo's eet.

Als je ergens niet ziek van word en je gaat er niet dood aan, is het dan wel vergif?
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
van paddo's heb ik wel al bijna moeten kotsen, dit vind ik minder kantje er aan.. maar het is niet giftig idd.. net zoals lsd wordt het als een non-toxische stof beschouwd
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#17
matthijs zei:
Spirit Quest zei:
Wikipedia zei:
Toxicity

The toxicity of psilocybin is relatively low; when administered intravenously in rabbits, Psilocybin's LD50 is approximately 12.5mg/kg. In rats, the LD50 is 280mg/kg -- almost one and a half times that of caffeine.[4] Death from psilocybin intake alone is unknown.
Klik om te vergroten...

Vind dit niet een bijzondere waarschuwende tekst :P
Klik om te vergroten...

Ten eerste erkennen ze hiermee dat het wél giftig is. En als je op de nederlandse wikipedia kijkt zie je ook een tekentje dat het giftig is.
Klik om te vergroten...

Ik heb ook op de Nederlandse Wikipedia gekeken en daar staat niks boeiendst over toxiciteit. Daarnaast wordt aspirine en cafeïne dus ook als vergif / schadelijk beschouwd, dus dat zegt nog net niks. Verder is dat tekentje daar voornamelijk uit "politieke correctheid" geplaatst, zo staat bij cafeïne een "schadelijk tekentje". Daar kun je niet zo maar aan ontleden dat het een of ander heftig vergif is. Je overdrijft in mijn ogen nogal.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
alles is vergif als je er te veel van neemt...
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#19
Als je ergens teveel van neemt is het schadelijk voor je gezondheid, niet perse vergif...of zie ik dit verkeerd...

Ik ben redelijk suf vandaag op de een of andere manier :openmouth:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ellesdee zei:
alles is vergif als je er te veel van neemt...
Klik om te vergroten...

Water ook. En zuurstof! Zuurstof vooral. Leuk genoeg; het is de rede dat we dood gaan.

Wat ik dus probeerde te zeggen, in verhouding tot alle andere stoffen is psilocybine zo goed als niet giftig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."