#1
DarkScope zei:niet aan denken kga t ook morgen proberen maar k voel me er helemaal goed bij ben niet bang ofzo k verheug me gwn op een super mooie trip!![]()
veel plezier
DarkScope zei:niet aan denken kga t ook morgen proberen maar k voel me er helemaal goed bij ben niet bang ofzo k verheug me gwn op een super mooie trip!![]()

matthijs zei:Spirit Quest zei:Wikipedia zei:Toxicity
The toxicity of psilocybin is relatively low; when administered intravenously in rabbits, Psilocybin's LD50 is approximately 12.5mg/kg. In rats, the LD50 is 280mg/kg -- almost one and a half times that of caffeine.[4] Death from psilocybin intake alone is unknown.
Vind dit niet een bijzondere waarschuwende tekst :P
Ten eerste erkennen ze hiermee dat het wél giftig is. En als je op de nederlandse wikipedia kijkt zie je ook een tekentje dat het giftig is.
Ellesdee zei:alles is vergif als je er te veel van neemt...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."