Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKotsen van paddos

Kotsen van paddos

93 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
oh vertel :P
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vind zowel champignons als paddo's echt heel vies. Vandaar dat ik ze ook altijd onderdompel in mayo of ketchup voordat ik ze naar binnen werk :smoke:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Guys... get a room. :P :wink:
Klik om te vergroten...

:openmouth:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
diewietjah zei:
ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
Klik om te vergroten...

neeee... ik hou van champignons...
maar paddo's zijn echt vies om op te kauwen...
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
diewietjah zei:
ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
Klik om te vergroten...

neeee... ik hou van champignons...
maar paddo's zijn echt vies om op te kauwen...
Klik om te vergroten...

100% mee eens, Ik ben echt niet vies van championetjes maar magische paddestoeltjes zijn toch echt ff een ander verhaald. Vooral de textuur van een magische paddestoel is geheel anders. De steeltjes bestaan meestal uit lange in elkaar gewoven strengen (inplaats van een stuk zoals champions) en de kopjes hebben iets uitermate glibberigs en slijmerigs. Niet echt een uitnodigende maaltijd zal ik je zeggen.
d
diewietjahLid
01-01-2024, 00:00
#6
uuuuuug bahh.. ok nu gaak ze echt nooit meer eten!
Hou het bij thee.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Guys... get a room. :P :wink:
Klik om te vergroten...


hehehe :beer:



Spirit Quest zei:
Ellesdee zei:
diewietjah zei:
ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
Klik om te vergroten...

neeee... ik hou van champignons...
maar paddo's zijn echt vies om op te kauwen...
Klik om te vergroten...

100% mee eens, Ik ben echt niet vies van championetjes maar magische paddestoeltjes zijn toch echt ff een ander verhaald. Vooral de textuur van een magische paddestoel is geheel anders. De steeltjes bestaan meestal uit lange in elkaar gewoven strengen (inplaats van een stuk zoals champions) en de kopjes hebben iets uitermate glibberigs en slijmerigs. Niet echt een uitnodigende maaltijd zal ik je zeggen.
Klik om te vergroten...

Ik vind champignons al niet lekker... kan je nagaan hoe die paddo's voor me smaken. Maar toch eet ik ze op :sunglasses:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
tja ik heb het ook altijd, duurt meestal niet zo lang. Bij mij helpt even rustig zitten en een klein beetje eten goed!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Psycho_Chrono zei:
Ik vind zowel champignons als paddo's echt heel vies. Vandaar dat ik ze ook altijd onderdompel in mayo of ketchup voordat ik ze naar binnen werk :smoke:
Klik om te vergroten...

WHA! :grin: Dat is ook een manier :wink:
Lekker vette hap van maken!

snacken!!
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik vind paddo's lekker en walg van champions :P
i
ilove_paddoLid
01-01-2024, 00:00
#11
nog nooit miselijk van geworden. :grin:
K
KiewKiewLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik krijg al n kotsgevoel van championne alleen al, duz dat zit al niet mee :tongueout:

nouja, ik snij mn paddestoeletjes in stukke, en slik ze door met wat drinken, zo lukt het ook en veel smaak ik er niet van :grin:

:wink:
S
Spirit QuestLid
01-01-2024, 00:00
#13
Osi` zei:
ik vind paddo's lekker en walg van champions :P
Klik om te vergroten...
Lucky Bastard :P
G
GlorfLid
01-01-2024, 00:00
#14
De eerste keer heb ik wat mexicaanse paddestoel op stokbrood gedaan, dat kon ik niet wegkauwen net alsof er rubber op zat. kheb het maar snel door de tomatensoep geroerd, dat ging prima.
Ik hoorde al wel dat er fans bestaan van ze uit het vuistje eten, misschien probeer ik dat de volgende keer.
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vind ze niet viezer dan champignons, al ben ik daar ook geen fan van.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik moet iets te vaak kotsen van paddo's, ik voel me altijd zo kut als de stuff begint in te slaan... alsof ik ernstig word vergiftigd (wat ook klopt aangezien de werkzame stof gewoon een vergif voor je is!)
Maar helaas zit het wel tussen me oren aangezien ik er nooit uit me zelf van moet kotsen (vingers+keel)... naja het is niet anders..
Uiteindelijk lijdt de trip er nooit onder, het gaat na een half uurtje inkomen altijd weer harstikke goed! Ik zorg er dus onbewust wel voor dat het goedje allemaal goed wordt opgenomen in mn lichaam... Ik maak er meestal een Cup-A-Soupje van...thee lijkt me bij nader inzien dus wel beter om het misselijke gevoel te vermijden...
een nuchtere maag is denk ik ook hetgene waardoor ik over mn nek ga, ik eet meestal 3-4 uur van te voren helemaal nix! Dat betekent met een knorrende maag paddo's eten, dat blieft mn maag niet!

maarja paddo's zijn leuk en leerzaam dus wtf!

groetjes
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Misselijk word ik vrijwel altijd als ik paddo's eet.
Maar alleen van truffels (inmiddels 4 keer gedaan) moet ik altijd kotsen.

En of ik ze nu op een lege maag eet of niet en of ik nu een hele portie of halve neem en of ik nu combineer met andere paddestoelen (of andere drugs) kotsen moet ik altijd.

Het is denk ik de (na)smaak waar ik van walg, de eerste paar truffels gaan wel, maar na zo'n 15 minuten na het beginnen met het eten ervan, begint een zeer heftige misselijkheid op te komen die zo'n 10 minuten aan houdt en waarna ik onvermijdelijk moet kotsen als een gek. :grin:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
thee is het antwoord op misselijkheid mensen :P
of beter kauwen...
'
't onvermijdelijkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
thee is het antwoord op misselijkheid mensen :P
of beter kauwen...
Klik om te vergroten...

Ja dat zal inderdaad ook kloppen denk ik.
Maar heb van de ongeveer 20 keer dat ik in mijn leven paddo's genuttigd heb, er pas 1 keer thee van gezet, dit was tevens de laatste keer dat ik ze heb gebruikt en er was inderdaad geen enkele misselijkheid.
Dus dit is wel een opsteker ja.

Het enige nadeel is dat ik dit vrijwel alleen kan doen als ik (of vrienden) home alone zijn.. :cry:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
-spaceman- zei:
Ik moet iets te vaak kotsen van paddo's, ik voel me altijd zo kut als de stuff begint in te slaan... alsof ik ernstig word vergiftigd (wat ook klopt aangezien de werkzame stof gewoon een vergif voor je is!)
Klik om te vergroten...



NIET WAAR


Psilocybine is nauwelijks giftig; je moet je eigen lichaams gewicht aan verse paddo's eten wil je er dood van kunnen gaan. En ik geloof niet dat er mensen zijn die dat kunnen. De stof is dus helemaal niet zo heel giftig.
Bijna alles is in hoog genoege hoeveelheden namelijk wel giftig simpelweg omdat je lichaam té veel van een stof NIET kan verwerken. En dat geld voor ELKE STOF.

Je kan je er ziek door voelen omdat je bloedsuiker omlaag gaat, geeft een koud gevoel wat best bekend is tijdens het opkomen van de effecten, verder is een verstoring van het evenwichts orgaan ook eentje die bijdraagt aan de misselijkheid. Maar dit komt niet door vergiftiging.

Ter vergelijking; je voelt je van één biertje toch ook niet zwaar vergiftigd? Of een sigaret? Terwijl je veel vergiftigter bent dan van een portie paddo's.

Nog even bewijs leveren:
Psilocybin, psilocin and psilocybian mushrooms have very low toxicity - in tests with mice, doses up to 200 mg of pure psilocybin/kg of body weight have been injected intravenously without lethal effects (that would be 13 grams of pure psilocybin per average human (65 kg / 140 lbs). The ED50:LD50 ratio is 641 according to the NIOSH Registry of Toxic Effects; compare this with 9637 for vitamin A, 4816 for LSD, 199 for aspirin and 21 for nicotine. According to Leo Hollister, Jonathon Ott, and John W. Allen, one would have to consume their body weight in fresh mushrooms or eat approximately 19 grams of the pure chemical substance to bring on death. As long as Psilocybin mushrooms are properly identified, poisoning is not a problem.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."