#1
oh vertel :P

diewietjah zei:ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
Ellesdee zei:diewietjah zei:ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
neeee... ik hou van champignons...
maar paddo's zijn echt vies om op te kauwen...
MetaalKonijn zei:Guys... get a room. :P![]()
Spirit Quest zei:Ellesdee zei:diewietjah zei:ahahaha.
maar hoe smaken ze dan als je het zo eet echt champion achtig?
Als nog zouk het dan niet eten whaha.
neeee... ik hou van champignons...
maar paddo's zijn echt vies om op te kauwen...
100% mee eens, Ik ben echt niet vies van championetjes maar magische paddestoeltjes zijn toch echt ff een ander verhaald. Vooral de textuur van een magische paddestoel is geheel anders. De steeltjes bestaan meestal uit lange in elkaar gewoven strengen (inplaats van een stuk zoals champions) en de kopjes hebben iets uitermate glibberigs en slijmerigs. Niet echt een uitnodigende maaltijd zal ik je zeggen.
Psycho_Chrono zei:Ik vind zowel champignons als paddo's echt heel vies. Vandaar dat ik ze ook altijd onderdompel in mayo of ketchup voordat ik ze naar binnen werk![]()
Lucky Bastard :POsi` zei:ik vind paddo's lekker en walg van champions :P
Ellesdee zei:thee is het antwoord op misselijkheid mensen :P
of beter kauwen...
-spaceman- zei:Ik moet iets te vaak kotsen van paddo's, ik voel me altijd zo kut als de stuff begint in te slaan... alsof ik ernstig word vergiftigd (wat ook klopt aangezien de werkzame stof gewoon een vergif voor je is!)
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."