Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het met mijn eerste keren ook gehad. Nu droog ik mn paddies altijd, je hoeft dan een stuk minder weg te kanen en ook geen misselijkheid. Goed veel water drinken helpt ook.."
"Ik zou eerst de helft opeten, en dan kijken of je meer wilt.. Have fun!"
"Hallo beste mensen, Ik ben hier nieuw dus ik wil eerst graag even hoi zeggen. Ik ga zaterdag met een 3tal vrienden paddo's eten. Ik heb eerder een bakje Philosofers Stones gedeeld met een maat van mij, toen heb ik vrij relaxed getript. Ik had na het eerste uur het gevoel dat ik door een vergrootglas keek, maar verder geen superinteressante visuals gehad. Nou heb ik dus gister 1 bakje Amazonian XTC gehaald voor mijzelf en 2 bakjes Mexicaantjes voor de 3 anderen. Mijn andere 2 maten hebben nog nooit paddo's gehad dus zij eten een half bakje, en ik met een andere maat een hele portie proberen. (najah, ik eet eerst de helft en kijk na 90 minuten of ik meer wil.) Ik vroeg me nou af of die trips veel verschil hebben. Ik lees hier overal dat je van de mexicaantjes anders gaat trippen dan bijv hawaiaantjes (vergelijkbaar met amazonian XTC volges de meneer vd smartshop.) Wat zijn jullie ervaringen van in een groep verschillende soorten paddo's eten? En hoe zijn jullie ervaringen met Amazonian XTC..? ze zijn gedroogd trouwens.. Groeten, Marco"
"Ik zat er ook al aan te denken mijn paddestoeltjes een uurtje later op te eten, dan zitten hun net in de piek, en als het dan fout gaat ben ik er nog om enigzins hulp te bieden. We gaan gewoon gezellig pokeren en laten de trip gewoon opkomen, we kennen mekaar al vanaf de kleuterklas, dus het zal wel goed gaan. Nog een domme vraag van mij, wat te doen als iemand bad gaat..? Ik voel me namelijk wel een beetje verantwoordelijk voor de rest.."
"Ik heb zoiezo dextro bij de hand, en ik ben ook geen mega-stoner. Verder bedankt voor het advies Zommes, is idd een goed idee.."